Hienoa, että meillä näin vastuullisia kisaturisteja kuten tämä "Peter"
"Nyt puhuu Pietarista palannut kisaturisti, joka juhlii juhannusta Himoksen massafestareilla"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2f1cf278-59f9-45ec-b801-e6e3a2aa3791
Kommentit (55)
Jos tää Peter itse pelaa jalkapalloa, kuten jutussa väitetään, niin montako peliä hän on nähnyt jos tuo oli varmaan paras peli minkä nähnyt? Ja kuvat eivät kyllä vahvista, että pelaisi jalkapalloa.
Mutta jos tarina on tosi, niin on kyllä melkonen sankari.
Onpa harvinaisen tyhmä jätkä. Jopa mun 9 ja 11 vuotiaat pojat ymmärsivät mitä se karanteeni meinaa ja miksi siihen joudutaan, kun altistuivat koulussa.
hyvä että on salanimellä. Muuten vetäisin turpaan...
Voi "Peteriä", on raukka ihan luottanut, että viranomaiset hoitaa testauksen ja ohjeistuksen (jota ei aio kuitenkaan noudattaa) rajalla ja että hän osaa intuitiivisesti(?) vältellä tartuntaa. Onkohan äiti ja isi laittaneet estot kaikille viranomaisten ylläpitämille nettisivuille, vai lukutaidottomuusko estää hakemasta tietoa käytännöistä itsenäisesti? Missä poterossa tuo juntti on elänyt viimeiset puolitoista vuotta? Vaikka eihän tässä siitä ole kyse, vaan täydellisen itsekkäästä piittaamattomuudesta, muutenhan haastattelun olisi voinut antaa omalla nimellä ja naamalla. Toivottavasti löytyy Himokselta joku kiva kissa kainaloon.
Älykkyys on sitä tasoa, että yhteiskunta taitaa aika pitkän pennin säästää, jos korona Peterin korjaa. En oikeasti ymmärrä, miten näitä kisaturisteja ei laitettu pakolliseen karanteeniin samaan tapaan kuin aiemmin Skopjen lennoilla tulleita.
Peter antoi kasvot futisturismille ja festarikrebailulle.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys on sitä tasoa, että yhteiskunta taitaa aika pitkän pennin säästää, jos korona Peterin korjaa. En oikeasti ymmärrä, miten näitä kisaturisteja ei laitettu pakolliseen karanteeniin samaan tapaan kuin aiemmin Skopjen lennoilla tulleita.
Pakolliseen karanteeniin voi määrätä lain mukaan vain tartuntatautilääkäri jos ihmisellä on positiivinen testitulos. Neg. tuloksen saaneita tai testaamattomia ei voida laittaa pakkokaranteeniin, perustuslaki you know.
Vierailija kirjoitti:
Jos tää Peter itse pelaa jalkapalloa, kuten jutussa väitetään, niin montako peliä hän on nähnyt jos tuo oli varmaan paras peli minkä nähnyt? Ja kuvat eivät kyllä vahvista, että pelaisi jalkapalloa.
Mutta jos tarina on tosi, niin on kyllä melkonen sankari.
Ruumiinrakenteesta päätelleen Peter pelaa puulakin Ö-divarissa, siellä ei oo kovin montaa joukkuetta.
Toivottavasti tuo on ensiviikolla teholla vakavan koronatartunnan vuoksi. Idiootti. Näiden pällien takia on taas kohta joka paikka kiinni. Tai mitä jo lopetaan kaikki noudattamasta yhtään mitään suosituksia, katsotaan sitten miten kivaa on.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla 5000 uutta tartuntaa.
Toivotaan. Ainoa keino millä tämä hysteria loppuu on saada tuhansia tartuntoja päivässä ja huomata, että aurinko nousee siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sekään auttaa jos ko. henkilöt "ei aio karanteenia pitää". Kun ei sitäkään mitenkään pystytä valvomaan.
Vierailija kirjoitti:
hyvä että on salanimellä. Muuten vetäisin turpaan...
Etköhän sinä elämäntapaläski saisi itse turpaasi.
Vierailija kirjoitti:
Peter ei oikeastaan ole edes ajatellut sitä vaihtoehtoa, että hänen tartuntansa voisi ilmetä myöhemminkin. Hän sanoo, ettei hän osaa punnita sitä, hävettäisikö häntä jos hän aloittaisi Himoksella tartuntaketjun piilevällä tartunnalla.
Tuollaisella aivokapasiteetilla varustellun pitäisi olla holhouksen alla.
Vierailija kirjoitti:
Toivon Peterille ihan jumalattoman pahaa krapulaa.
Ja koivet pysyvästi oikaisevaa koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi noin nuorella olla iho tuossa kunnossa?
Elämäntavat. Toki itse pitää itseään täydellisen terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näille pitäisi keksiä joku sanktio.
Kyllähän noiden läpitunkeva tyhmyys on jo eräänlainen sanktio itsessään.
Mutta vain muille. Nämä kun ei tyhmyytensä vuoksi itse edes ymmärrä tyhmyyttään vaan se tyhmyys suojelee petereitä todellisuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon Peterille ihan jumalattoman pahaa krapulaa.
Minä toivon Peterille koronatartuntaa josta hän joutuu sairaalaan teho-osastolle hengityskoneeseen nukutettuna, häntä käännetään vatsa-asentoon kun selällään ei keuhkot toimi ja hänen perseeeessä on letku jota pitkin kakka tulee pussiin. Ja kun hän on siellä 3 viikkoa maannut ja pääsee ehkä koneesta pois, hän saa long covidin eikä ikinä enää hengitä normaalisti. Samalla hän on tartuttanut kaikki läheisensä ja aiheuttanut heille vastaavan tilanteen.
Sinun kannattaa kyllä tutkitutta pääsi, kun tulee noin sairaita fantasioita ihan refleksinä. Hyi olkoon miten vastenmielinen kirjoitus.
Ei ole Peter ollut ensimmäisenä jonossa, kun järkeä on jaettu.
Svedupetereiden käsissä ei ole muu kuin maamme ulisemisen tulevaisuus.