Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi lapselleen että hän on vahinko

Vierailija
26.06.2021 |

Miehelläni ja meidän lapsella (13v poika) oli ilmeisesti tappelu joka loppui miehen sanovan pojallemme hänen onvan "saatanan vahinko". Mitä tästäkin pitäisi ajatella. Nyt poika vähän surullisena huoneessaan ja mies iloinen kun ei tarvitse taistella enää

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kyllä meilläkin tossa vuosi sitten tappelu lopetettiin sanomalla että tytär on aina ollut vahinko. Vähän aikaa lapsi sitä suree, mutta on se taistelun lopettamisen arvoista.

Vierailija
2/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää ja lapsellista käytöstä mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko tarkoittaa, että mies on omasta mielestään vahinko ja on kertonut sen nyt lapselleenkin. 

Vierailija
4/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mies vai?

Vierailija
5/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh argh 🤮🤮

Vierailija
6/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuiko mies totta vai valehteliko?

Vierailija
7/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu että tyhmä mies

Vierailija
8/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei aikuinen mies voi olla noin saa*anan tyhmä.

Vierailija
9/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin vanhemmat kertoi mulle. Äiti oli käynyt papa kokeessa ja luuli, että on kuukautiset. Isä sitten pani ja minä synnyin. Kaikki toivoivat, että äiti olisi tehnyt abortin. Eipä tehnyt. Olisi ollut parempi jos olisi tehnyt.

Vierailija
10/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on tuota mieltä niin hän olisi sanonut sen ennemmin tai myöhemmin. Perheriidan aikana olen kuullut tuon saman kommentin sanottuna aikuiselle. Ja sanojana oma isä.

En voi ymmärtää mitä tuollaisen miehen päässä liikkuu.

Vierailija
11/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vahinko? Niin tuosta voisi luulla.

Vierailija
12/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Voi olla. Itsekin olen kuullut riidan aikana tuollaisen kommentin sanotun.

Vierailija
13/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei huomenna pyydä anteeksi ja halaa poikaa niin pojalle tulee ikuiset traumat jotka eivät ikinä unohdu! Siitä seuraa vakavia mt-ongelmia.

Vierailija
14/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ilkeä äiti sanoi mulle, että mut on sentään tekemällä tehty, mutta veljeni oli vahinko. Sain siitä käsityksen, että äitini on paha ihminen. NIin onkin. Pitää isää tossun alla ja on aina eri mieltä kaikkien kanssa. Luulee tietävänsä kaiken vaikka ei tiedä mitään. Kiduttaa isääni edelleenkin laittamalla sääntöjä. Mitä tehdä??

Vierailija
15/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosiaan siltä, että miehesi on vahinko… No, minäkin olen vahinkolapsi ja olen sen aina tiennyt (vanhemmat niin nuoria että se oli itsestäänselvää), mutta ei tuollaista saisi käyttää aseena. Törkeää.

Vierailija
16/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis kyllä meilläkin tossa vuosi sitten tappelu lopetettiin sanomalla että tytär on aina ollut vahinko. Vähän aikaa lapsi sitä suree, mutta on se taistelun lopettamisen arvoista.

Ei todellakaan ole. Jos siis välittää lapsestaan eikä halua vahingoittaa hänen psyykettään. Lapsi ei todellakaan unohda tuollaisia sanoja vaan tulee suremaan niitä aina.

Ei herranjumala tuollaista sanota, minkälainen vanhempi noin tekee? :(

Vierailija
17/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä onkin kyseessä teini-isä, joka ei ole osannut pitää housuja jalassa.

Vierailija
18/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas uusi miesvastainen trolli.

Ei ole juhannuksenakaan muuta tekemistä luusereilla.

Et sitten ole täältä lukenut niitä satoja miesten kirjoituksia siitä, kuinka miehet eivät ikinä haluaisi lapsia ja omat lapset ovat miehelle pelkkä riippa joita suorastaan vihataan?

Vierailija
19/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ole mitään pahaa, että on vahinko, tai edes siinä että lapsi saa itse tietää sen. Ei kaikkien toivottujen tai iloisesti odotettujen lasten tarvitse olla kymmenen vuoden yrityksen tuloksia.

Sen sijaan sillä on erittäin paljon väliä, miten asia esitetään. On erittäin tökeröä ottaa asia esille riitatilanteessa ja ilkeilytarkoituksessa.

Vierailija
20/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi käsittää tuosta ettei häntä ole suunniteltu, haluttu tai haluta lapseksi. Ja hän haluaa asua äidillään mahdollisesti, ehkä parempi niin jos mies riitelee koko ajan eikä ymmärrä lasta(?). Miehen pitäisi olla ystävällinen, ymmärtävä ja sopuisa lapsia kohtaan, ei draamailija. Joskus käytöstä opetellaan, mutta tuon ikäinen lapsi jo ymmärtää puheen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi