Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi lapselleen että hän on vahinko

Vierailija
26.06.2021 |

Miehelläni ja meidän lapsella (13v poika) oli ilmeisesti tappelu joka loppui miehen sanovan pojallemme hänen onvan "saatanan vahinko". Mitä tästäkin pitäisi ajatella. Nyt poika vähän surullisena huoneessaan ja mies iloinen kun ei tarvitse taistella enää

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä pois ja huoneen ovi

Vierailija
22/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ollessa teini ja riidellessäni isäni kanssa (hänen täysin mielivaltaisista päätöksistään, kuten esimerkiksi siitä että muut saavat olla olohuoneessa ja katsoa telkkaria, paitsi minä koska naamani ärsytti), äitini sanoi "saat kiittää isääsi, että olet olemassa". Olin vahinko ja hänelle olisi riittänyt kaksi lasta, isäni halusi kolmannen.

Ihmettelee edelleen, miksi emme ole näin aikuisina "parhaimpia ystävyksiä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on niin rumasti sanottu ja aivan varmasti jättää jäljet lapseen, vaikka väittäisi muuta.

Poikani mummi sai alkunsa baari-illan seurauksena. Hänen isänsä ei ollut koskaan kuvioissa mukana. Omalle pojalleen (lapseni isälle) hän on suoraan sanonut miehen olleen vahinko ja mies kertonut siitä minulle. Yritti olla hälläväliä asenteella, mutta äänestä ja tavasta sanoa huomasi, että asia oli hänelle kipeä. Monesti asiasta mainitsi.

Minä tulin raskaaksi jälkiehkäisystä huolimatta ja nyt lapseni isä puhuu ihmisille kuinka lapsi on vahinko ja juuri pari viikkoa sitten sanoi lapselle itselleen (4v) lapsen olevan vahinko. En ymmärrä miksi kukaan edes haluaa jatkaa sitä pahanolon kierrettä, josta itse kärsinyt.

En voi sietää tuollaista. Vaikka raskaus ei ollut suunniteltu, niin lapsen olen minä päättänyt pitää ja hän ei siis ole vahinko. Jos mies kokee lapsen noin, niin pysykööt poissa.

Vierailija
24/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä ole mitään pahaa, että on vahinko, tai edes siinä että lapsi saa itse tietää sen. Ei kaikkien toivottujen tai iloisesti odotettujen lasten tarvitse olla kymmenen vuoden yrityksen tuloksia.

Sen sijaan sillä on erittäin paljon väliä, miten asia esitetään. On erittäin tökeröä ottaa asia esille riitatilanteessa ja ilkeilytarkoituksessa.

Minäkin olin vahinko, mutta vahinko josta äitini oli erittäin onnellinen kun sai tietää olevansa raskaana. En voisi ikinä edes kuvitella, että äitini käyttäisi asiaa minun loukkaamiseeni vaikka meille tulisi millainen riita. Kuinka kukaan voi tehdä lapselleen noin, tuollainen haavoittaa ihmistä niin syvästi, että saa omalta vanhemmalta kuulla olevansa ei-toivottu.

Vierailija
25/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin nyt vastaavassa tilanteessa lapselle ettei yksikään lapsi synny tähän maailmaan vahingossa. Jos vanhemmille se onkin tullut hieman hämmentävänä yllätyksenä niin Jumalalle ei. Jumala on juuri tämän lapsen tähän maailmaan halunnut ja ajatellut että maailmasta puuttuu vielä juuri hänenlaisensa tyyppi. 424

Vierailija
26/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUO on erittäin Vahingollista Lapselle henkistä väkivaltaa lapsen alistamista Sai traumoja tuosta!

Vierailija
27/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt kauheen paha ole

Vierailija
28/28 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi olla yllätys, ei vahinko. Siinä on vanhemmilla pari kuukautta aikaa miettiä haluavatko että heille syntyy lapsi vai ei. Jos minun mieheni sanoisi lapsellemme että hän oli vahinko, olisi hän entinen mies ennen kuin ehtisi kissaa sanoa. Onneksi ei kuitenkaan ikinä, milloinkaan, missään tapauksessa sanoisi, eikä edes ajattelisi lapsestaan noin. Lapsi on hänen tärkein aarteensa ja silmäteränsä, kuten kuuluu ollakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan