Suomalaisten naisten tekeytyminen latinoksi
Onko muotia tekeytyä latinoksi? Siis naiset värjää kesällä tukan mustaksi ja hakee solariumista ja purkista semmoisen pronssinvärin mikä vielä vivahtaa oranssiksi. Lisäksi tuuheat tekoripset ym.
Järkeä?
Kommentit (11)
Onhan tuo aika yleistynyt ilmiö. Unohtamatta paksuksi piirrettyjä kulmakarvoja ja reilusti topattuja alusvaatteita.
Parempi tuo on kuin tekeytyä ranskalais-marokkolaiseksi aivokirurgiksi.
Jännä juttu, et sitä ei koskaan ole tyytyväinen siihen mitä jo on vaan pitää aina muita kauniimpina. Täällä Ranskassa skandinaavinen kauneus on arvostettua ja siks suurin osa naisista blondaa hiuksia..
Kyllä täällä piisaa vielä meikkaamattomia, olminvärisiä karjakoita riittämiin, älä huoli.
Minä olen syntyjäni tummatukkainen ja rusketun latinon näköiseksi. Voi surku, tällainenkaan ei siis saa olla joidenkin mielestä. Eiköhän moni muukin latinonnäköisistä kesätytöistä omaa luonnostaanki tummemmat värit. Useinhan niitä omia piirteitä halutaan korostaa, blonditkin tekevät niin.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:46"]
Minä olen syntyjäni tummatukkainen ja rusketun latinon näköiseksi. Voi surku, tällainenkaan ei siis saa olla joidenkin mielestä. Eiköhän moni muukin latinonnäköisistä kesätytöistä omaa luonnostaanki tummemmat värit. Useinhan niitä omia piirteitä halutaan korostaa, blonditkin tekevät niin.
[/quote]
Heh... Mä olen luonnostani sellainen Lumikki. Ihan tummanruskeat, melkein mustat hiukset, tosi vahvat piirteet, paksut punaiset huulet, mutta iho niin vaalea, että jos olisin vielä kalpeampi, olisin läpinäkyvä =)
Ihan suomalainen olen, mutta usein ihmiset ihmettelevät, että enkö käy ollenkaan ulkona kun olen niin vaalea. Eikä muuten ole yksi eikä kaksi kertaa kun olen kuullut kysymyksen: "siis ootko sä oikeasti tollanen?" No en, kun leikisti...
Hyi inhoon mustia ja punaisia hiuksia ihmisillä. Niin räväköitä henkilöt olevinaan.Rumii huorii
On siinä naisella tietysti pieniä haasteita elämässään, jos täytyy mieheksi ruveta, olipa sitten suomalainen tai ei.
Jos suomalainen nainen yrittää olla latina, se onnistuu varmaan helpommin.
Ovat katsoneet liikaa Jersey Shorea ja sieltä ottaneet sitten mallia. Järjenjuoksukin noilla suominaisilla vastaavaa tasoa.
On kesämuotia.