Tinder: mitä tarkoittaa ei draamaa?
Joka toisen miehen tekstinä on: ei draamaa. Mitä tämä tarkoittaa? Sitäkö että naisen kanssa juodaan kaljaa, katsotaan fudista ja pa nes kellaan eikä nainen jää yöksi. Eihän tämmöinen toimi kuin pari kertaa, kyllä jokaisessa ihmissuhteessa on draamaa aivan varmasti.
Kommentit (371)
Tarkoittaa naiset, jolla ei ole tunnekontrollia, vaan kaikista täysin mitättömästi asioista pitää räjähtää. Kun kerran on tällaisen naisen kanssa erehtynyt seurustelemaan, niin ei varmasti halua enää uudestaan. Sen takia se siellä on ja tämän ketjun perusteella karsii hyvin epätoivottuja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei riidellä turhista asioista, kuten monta kertaa tullut esille, vaan osataan keskustella rauhallisesti ja järkevästi. Ja joskus miehen vastaus "ihan sama/päätä sinä" myös tarkoittaa tuota,jolloin asia on miehellä aikalailla yksi hailee. Tästäkään ei tarvitse riitaa tehdä.
Tämä!
Naisten tuntuu olevan tosi vaikea käsittää sitä, että miehetkin toimivat irrationaalisesti.
Eli heillä ei ole mielipidettä asiasta nyt. He eivät ole koskaan miettineetkään jotain tiettyä juttua. Ei ole mielipidettä, ja koska ainakin itse olen laiska, en jaksa edes miettiä jos asia ei ole kovin kiinnostava.
Mutta myöhemmin mielipide voi kehittyä kun asian näkee konkreettisesti. Silloinkaan ainakaan itse en halua asiasta kinata, se on yleensä aikalailla energian tuhlausta. Asiat päätetään ja toisen mielipide huomioidaan, parisuhde kyseessä joten pitää tulla vastaan kauheasti.
Joillekin miehille mikä tahansa tunneilmaisu ja erimielisyys naisen taholta on "draamaa". Kertoo tietynlaisesta naisia halveksuvasta asenteesta. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos elämä on parisuhteissa toistuvasti yhtä draamaa, niin draaman lähde löytyy peilistä.
Se voi löytyä myös sitä kautta, että valitsee jatkuvasti samanlaisen puolison. Ei suoranaisesti niin, että itse riehuu ja huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan haluaa naisen joka ”ei nalkuta”. :D Eli vaikka mies tekisi oikeasti jotain moitittavaa niin ei saa sanoa mitään. Mies menee, sanoo ja tekee mitä haluaa ja nainen vaan hymyilee ja nyökyttelee.
Menepä sanomaan naiselle jotain hänen toimintatavoistaan. Itse olen joskus miettinyt, että olisi oikein kun naiset joutuisivat mukautumaan toisten naisten tapohin. Miten monta tapaa järjestää jääkaappi olen itse nähnyt ja sellaiseen totutellut. Jokaisella on aina ihan oma systeeminsä käytännön jutuissa, eikä ne tajua että ne on subjektiivisia juttuja. Naisille armeija pakolliseksi, ainakin ekat 8 viikkoa. Olisi pakko tehdä jonkun muun antaman mallin mukaisesti, eikä miettiä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei riidellä turhista asioista, kuten monta kertaa tullut esille, vaan osataan keskustella rauhallisesti ja järkevästi. Ja joskus miehen vastaus "ihan sama/päätä sinä" myös tarkoittaa tuota,jolloin asia on miehellä aikalailla yksi hailee. Tästäkään ei tarvitse riitaa tehdä.
Tämä!
Naisten tuntuu olevan tosi vaikea käsittää sitä, että miehetkin toimivat irrationaalisesti.
Eli heillä ei ole mielipidettä asiasta nyt. He eivät ole koskaan miettineetkään jotain tiettyä juttua. Ei ole mielipidettä, ja koska ainakin itse olen laiska, en jaksa edes miettiä jos asia ei ole kovin kiinnostava.
Mutta myöhemmin mielipide voi kehittyä kun asian näkee konkreettisesti. Silloinkaan ainakaan itse en halua asiasta kinata, se on yleensä aikalailla energian tuhlausta. Asiat päätetään ja toisen mielipide huomioidaan, parisuhde kyseessä joten pitää tulla vastaan kauheasti.
"Naisten tuntuu olevan tosi vaikea käsittää sitä, että miehetkin toimivat irrationaalisesti."
Ai todellako? En pidä miehiä tippaakaan rationaalisempina kuin naisia. Pitääkö joku muka?
Luuleeko joku oikeasti, että nämä "ei draamaa" ja "good vibes only" -ilmoitukset toimivat halutulla tavalla :) Veikkaisin, että rajaavat lähinnä normaaleja fiksuja tyyppejä pois (esim. itse en lämpene ns. Tinder-termistön käyttäjistä) ja ne jotka eivät koe olevansa draamakuningattaria mutta ovat sitä kiitenkin, jäävät jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos elämä on parisuhteissa toistuvasti yhtä draamaa, niin draaman lähde löytyy peilistä.
Tämän takia Tinderiin laitetaan että ei draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olette ikinä katsonut yhtään tosi-tv ohjelmaa jossa on naisia, vaikka nämä Kardashianit tai mitä niitä onkaan niin siellä tulee koko ajan sitä huutoa-riitaa-mökää-käsien levittelyä ja muuta ja jostain ihan tyhjästä, siis aina jostain "olet siirtänyt kynsilakkapurkkiani 10cm vasemmalle", "puhui serkkuni lapselle kysymättä minulta ensin", "kastelit kukat väärän värisellä kannulla", ja blaah blaah blaah.
Jep!
Miehet välttyvät tietyltä draamalta, kun ovat mielellään töissä tai kavereiden kanssa.
Ette ymmärrä että se on käsikirjoitettua roskaa? Vain mies voisi luulla sen olevan todellista. Sitten itketään palstalla että naiset on dramaattisia kun kardashian ohjelmassakin naiset on dramaattisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi löytyä myös sitä kautta, että valitsee jatkuvasti samanlaisen puolison. Ei suoranaisesti niin, että itse riehuu ja huutaa.
Silloinkin syytä voi etsiä peilistä ja omista toistuvista huonoista valinnoistaan. Toisia ihmisiä draamnatajuineen ei voi muuttaa, itseään voi, jos kiinnostaa ja kapasiteetti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olette ikinä katsonut yhtään tosi-tv ohjelmaa jossa on naisia, vaikka nämä Kardashianit tai mitä niitä onkaan niin siellä tulee koko ajan sitä huutoa-riitaa-mökää-käsien levittelyä ja muuta ja jostain ihan tyhjästä, siis aina jostain "olet siirtänyt kynsilakkapurkkiani 10cm vasemmalle", "puhui serkkuni lapselle kysymättä minulta ensin", "kastelit kukat väärän värisellä kannulla", ja blaah blaah blaah.
Jep!
Miehet välttyvät tietyltä draamalta, kun ovat mielellään töissä tai kavereiden kanssa.
Ette ymmärrä että se on käsikirjoitettua roskaa? Vain mies voisi luulla sen olevan todellista. Sitten itketään palstalla että naiset on dramaattisia kun kardashian ohjelmassakin naiset on dramaattisia.
Täällä tuntuu olevan paljon miehiä, joiden naiskuva perustuu hollywood-roskaan. Vähän säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Asiaa jälleen kerran!
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku oikeasti, että nämä "ei draamaa" ja "good vibes only" -ilmoitukset toimivat halutulla tavalla :) Veikkaisin, että rajaavat lähinnä normaaleja fiksuja tyyppejä pois (esim. itse en lämpene ns. Tinder-termistön käyttäjistä) ja ne jotka eivät koe olevansa draamakuningattaria mutta ovat sitä kiitenkin, jäävät jäljelle.
Kyllä rajaa hyvin ja jos samalla menee pari täysipäistä, niin se ei haittaa. Useimmat draamaqueenit ottaa sen loukkauksena, jos ei toinen ei halua draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia Tinderiin laitetaan että ei draamaa.
Kai tuossa jotain logiikkaa on, mutta itse en sitä nyt löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep!
Käsikirjoitatko oman elämäsi draaman, nainen?
Naiset on nykyään niin ongelmaisia ja vaativia, että väkisinkin syntyy draamaa, jos asiat ei mene niin kuin amerikkalaisessa sarjassa, esim. mies unohtaa syntymäpäivän! Ou nou! Naiset apinoivat käyttäytymismalleja mediasta, esim. "romanttiset hetket", ja miehen pitäisi nämä toteuttaa. Ei voi kuin nauraa. t. tervejärkinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep!
Sulla taisi pointti mennä ohitse, kun piti draamailla. :D
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa naiset, jolla ei ole tunnekontrollia, vaan kaikista täysin mitättömästi asioista pitää räjähtää. Kun kerran on tällaisen naisen kanssa erehtynyt seurustelemaan, niin ei varmasti halua enää uudestaan. Sen takia se siellä on ja tämän ketjun perusteella karsii hyvin epätoivottuja naisia.
Siinä on liikaa tulkinnanvaraa, mitä kukakin sillä tarkoittaa. Ketjussa on lueteltu monia vaihtoehtoja peräänhaikailijoista mainitsemiisi arjen draamanpyörittäjiin. Pitemmässä suhteessa on olemassa sekä draamanhakijoita että lierokumppaneita, jotka aiheuttavat itse toiminnallaan sen draaman, mutta näkevät syyn vain toisessa.
Monella naisella bipolaarinen oireyhtymä, se teettää draamaa. Myös ihan simppeli itsekeskeisyys naisessa tuottaa draamaa, kun taas itsekeskeinen mies tekee mitä haluaa ilman draamailua.