Eipä kyllä rehellisyys maata peri
Yritinpä kuitenkin toimia oikein tai sitten katkeranoloisesti tai koston takia tai silkkaa vitutusta tai en mä tiedä edes miks. Eli käräytin petturimiehen pitkällisen salapoliisityön jälkeen (jotta sain selvitettyä vaimon numeron, kaikki salaisia koko hele perheellä, nrot, osoitteet, kaikki). Ihan mulkero pelle, se oli kyllä meillä pelkkää seksiä, mutta voi jumaliste mitä shaibaa sitä osaa aikuinen mies suoltaa. Kunnon manipuloiva sovinistisika. Vaimoa en tietenkään tunne yhtään ja olis aika tekopyhää sanoa, että vain jonkun tuntemattoman vaimon takia nyt olisin mennyt niille perhekriisiä väsäämään. Kumminkin, joku yleinen vaisto nyt sano et kerro. NO SE VAISTO PETTI.
Ei olis pitäny mennä sekaantumaan. Nyt siellä on molemmat sotajalalla mua vastaan. Miten kehtaan väittää tämmöstä paskaa, näitä on kuulemma tullut vaimolle ennenkin ja vaimo huutaa mulle puhelimessa, että voi vittu teitä kateellisia kakaroita kun keksitte näitä tarinoita päästänne. Okei? Sori. Jatkakaa elämäänne. En siis ollut eka joka kertoi ja vaimo ei vieläkään suostu uskomaan. Jos ens kerta tulis - ei todellakaan tule - en kertois.