Kuinka helposti pystyisit hankkiutumaan raskaaksi mieheltä lupaa kysymättä?
Oli sitten kyseessä oma mies tai satunnainen baarituttavuus.
Kommentit (14)
Aika hankalasti. Tarvitsisin lapsettomuushoitoja ja niiden saaminen salaa olisi aikamoinen juttu.
Ihan helposti. Syön e-pillereitä, jättäisin vain ne syömättä.
No helposti ainakin oman miehen kanssa, minä olen se jonka kontolla ehkäisy on, laittaisin vaan ehkäisyvälineen laittamatta ja se olis sillä selvä. Käytännössä jäisi kuitenkin toteuttamatta.
En pystyisi. siis omatunto ei sallisi.
Moraalisesti vai teknisesti? Käytössä kondomi, joten homma on miehen vastuulla muutenkin. Moraalisestikaan en pystyisi.
Sotisi periaatteitani vastaan, joten en menisi tekemään sellaista.
Helposti, syön e-pillereitä, mutta ikinä en jättäisi pillereitä välistä sopimatta asiasta miehen kanssa.
Jaa-a, ikää 44 v. ja kolme keskenmenoa 10 vuoden sisällä kuopuksen jälkeen, eikä kolmatta lasta siis kuulu, että salaa en ole edes yrittämässä...Jos mä olisin taas raskaana, oltaisiin paskajäykkinä jännityksestä.
Moraalista ei nyt ollut kysymys, vaan ihan teoriassa miten helppoa mies on huijata isäksi, jos nainen niin haluaa.
ap
Hyvinkin helposti, siis käytännössä jättäisin vaan e-pillerit ottamatta. Ei mies muutenkaan koskaan näe kun otan ne. Ikinä en kuitenkaan tekisi niin salaa.
Mulla ois ollut helppoa. kävin siis laittamassa piuhat poikki ja sen jälkeen ollaan menty sillä. Olisin siis vaan voinut valehdella muka käyneeni.
En kovin helposti, mun moraali ei anna periksi.
Oman miehen kanssa melko mahdotonta, pitäisi miehen tietämättä saada purettua vasektomia.
Ainoaksi vaihtoehdoksi jäisi vieraan miehen kanssa. Vamppaus pitäis hoitaa käytännössä työaikana, tarttis varmaan alkaa tekemään töitä toimistolla etätöiden sijaan.
Helposti, lenkkipolulla on uroita ja metsikköä lähettyvillä!
Heti kun tärppäisi.