Mitä mieltä olette nimestä Karoliina?
Kommentit (36)
Kaikenkaikkiaan nätti ja kiva. Eikä tule nykypäivänä ihan joka päivä vastaan. :)
Tyhmä nimi. Toinen nimeni, voisin poistaa.
Tunnen Karoliinan, hän itse sanoi inhoanvansa -liina loppua nimessään :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:36"]
SUoraan sanoen: läskin nimi
[/quote]
Tuntemani Karoliina on alipainoinen. Toinen tuntemani Karoliina on hyvin hoikka, alipainon ja normaalipainon rajalla hänkin. En osaa kuvitella ylipainoista Karoliinaa.
Kiva nimi. En ole koskaan tavannut ketään Karoliinaa.
Ihana nimi.Tunnen 5 vuotiaan Karoliinan joka on kaikin puolin todella ihana pikkuprinsessa.
En tykkää nimistä, joissa on r-kirjain.
Kaikki tuntemani Karoliinat on hoikkia ja kauniita. Mukavia. Ebeling vai miten se kirjoitettiin julkkiksista yksi esimerkki.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:42"]
Wt-nimi.
[/quote]
Niin kaukana tuosta kuin olla ja voi!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:42"]
Wt-nimi.
[/quote]
Ai nytkö jo vanha, suomalainen nimi on jo wt. Kyllä teillä osalla on se wt siellä pikkupäässänne kun kaikki on vaan wt. Sallikaa mun nauraa :) :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 13:30"]
KaLoriina. Plösö mikä plösö.
[/quote]
No jos äiti on läski, kai tyttökkin (nimestä viis). Sä ja sun likkas vielä tyhmiäkin. Siinä sitä on kerrakseen, läski ja tyhmä.
Ei kukaan järkevä tollasia sun tyylisiä kommentteja kirjoita, mutta kun kirjoittaa - niin metsä vastaa (vai sinulle vatsaa) kuin sinne huudetaan ;) if you know what I mean....:)
[/quote]
Kannattaa mennä puheterapeutille jos ei kieli käänny tai sinun tapauksessasi psykologi vois olla oikeempi osoite.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 13:35"]
[/quote]
No jos äiti on läski, kai tyttökkin (nimestä viis). Sä ja sun likkas vielä tyhmiäkin. Siinä sitä on kerrakseen, läski ja tyhmä.
Ei kukaan järkevä tollasia sun tyylisiä kommentteja kirjoita, mutta kun kirjoittaa - niin metsä vastaa (vai sinulle vatsaa) kuin sinne huudetaan ;) if you know what I mean....:)
[/quote] Muuten hyvä, mutta minulle ei ole lapsia. :) Enkä todellakaan nimeäisi lastani KaLoriinaksi, niin kuin sinä ja muut wt-emakot.
SUoraan sanoen: läskin nimi