Lihavuus ja helle :/
Olen hiestä märkä heti kun vähänkin liikahdan, samaten taipeet hautuvat rikki, rinnanaluset ovat litimärät ja niitä saisi olla rasvaamassa ja talkkia laittamassa kokoajan.
Menee hermo.
Kommentit (30)
Pitäskö sun käyttää deodoranttia. Apteekista saa semmoisia mitkä oikeasti estää hikoilun.
Meinaatko ensi kesän helteissäkin olla lihava?
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ihmeessä laita mitään rasvaa!
No pakko välillä, jos iho on ihan rikki. Kun paranee niin sitten talkki.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut nyt 10 kesää lihava. Luultavasti olen ensi kesänäkin.
Nyt on vuosi aikaa laihduttaa ja parantaa yleiskuntoa liikkumalla. Vuoden päästä on odotettavissa samanlaisia lämpötiloja.
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö sun käyttää deodoranttia. Apteekista saa semmoisia mitkä oikeasti estää hikoilun.
Ei kai sitä nyt joka paikkaan levitetä? Kainaloihin vain. Hikoaa ihminen paljon muualtakin, kuin kainaloista.
Valita sisko, valita. Muuta ei asian eteen kannata tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vuosi aikaa laihduttaa ja parantaa yleiskuntoa liikkumalla. Vuoden päästä on odotettavissa samanlaisia lämpötiloja.
Painan 45 kiloa ja olen kovakuntoinen mutta en vain pidä helteestä. Paljonko pitää vielä laihduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut nyt 10 kesää lihava. Luultavasti olen ensi kesänäkin.
Sitten ei säälipisteitä ole tarjolla. Hikoile ja kärsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saa valittaa, jos on ylipainoinen? Valittaahan hoikatkin helteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä nyt joka paikkaan levitetä? Kainaloihin vain. Hikoaa ihminen paljon muualtakin, kuin kainaloista.
Oon mä laittanut. Miksi ei?
Just luin uutisen, ett antiperspiranttia voi laittaa muuallekin kuin kainaloihin, esim. nivusiin. Estää hikoilun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan 45 kiloa ja olen kovakuntoinen mutta en vain pidä helteestä. Paljonko pitää vielä laihduttaa?
Hanki sitten ilmastointilaite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä laittanut. Miksi ei?
No ei minusta tunnu mukavalta levittää deodoranttia vaikkapa naamaan.
Minull ei ole samoja ongelmia. J luultavasti olen sinua lihavampi. Ja olen ollut normaalipainoinen ja urheileva, mutta tietyistä syistä en ole enää. Mutta ei kuulosta tutulta. Jos teen jotain raskasta , niin hikoilen joka paikasta, joten dödö ei ole ratkaisu. Mutta normaali oleminen on ok. Ja olen vielä vanha. Ei se laihduttaminen onnistu näissä kisoissa. Varsinkin kun liikkuminen ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit tehdä tukalalle olollesi enemmän kuin se hoikka.
Mä olin aikoinen kovin ylipainoinen. Muistan kun helteellä kävellessä jalat turposivat aika kamaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit tehdä tukalalle olollesi enemmän kuin se hoikka.
Eihän meillä olisi lihavia, jos laihdutus olisi yhtä helppoa kuin lihominen. Teoriassa on, käytännössä ei.
Älä nyt ihmeessä laita mitään rasvaa!