Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, joiden miehellä seksiaddiktio ja sen seurauksena seksitön suhde!

Vierailija
24.06.2014 |

Miten olette selvinneet? Meillä on ollut tän asian kanssa kriisi päällä jo kolme vuotta, kun asia paljastui minulle. Sitä ennenkin seksielämä oli alusta saakka lähes olematonta, mutta katsoin läpi sormien, koska rakastin miestäni niin valtavasti. Nyt tuntuu siltä, etten kestä enää. Mies on ollut vuoden seksuaaliterapiassa, mutta itse en kestä enää olla hänen kanssaan. Mulla ei ole enää edes halua häntä kohtaan, enkä siis osaa tukea häntä terapiassa. Itse asiassa haluaisin erota, mutta meillä on lapsia. En vaan enää jaksa tätä. Seksitön suhde ja vielä toi addiktio siihen päälle, en jaksa enää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:25"]Mun korvaan tollanen kuulostaisi hyvältä. En tykkää että muhun kosketaan seksuaalisesti. En kaipaa halua enkä tarvitse ketään mutta jos pakko olisi niin ehdottomasti sellainen joka ei halua seksiä.

[/quote]

Sä et ole addikti vaan aseksuaali..

[/quote]

Kyllähän mä itse tiedän ja aseksuaalista lukee että sen ainoastaan itse voi tietää. Mä inhoan kaikkea seksiin liittyvää ja jos joku sitä multa vonkaa tai puhuu sellasia niin ottaa tietoisen riskin. Mä ilmotan kyllä ennen sitä etten haluu olla missään sellasissa tekemisissä enkä kuulla sanaakaan. Voin jutella joskus normaalisti mut siitä eteenpäin ei mennä. Vituttaa eniten ettei jotkut osaa kunnioittaa toisten yksityisyyttä ja jos ei osaa niin siitä ansaitseekin sitten kärsiä. 

Vierailija
22/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:25"]Mun korvaan tollanen kuulostaisi hyvältä. En tykkää että muhun kosketaan seksuaalisesti. En kaipaa halua enkä tarvitse ketään mutta jos pakko olisi niin ehdottomasti sellainen joka ei halua seksiä.

[/quote]

Sä et ole addikti vaan aseksuaali..

[/quote]

Kyllähän mä itse tiedän ja aseksuaalista lukee että sen ainoastaan itse voi tietää. Mä inhoan kaikkea seksiin liittyvää ja jos joku sitä multa vonkaa tai puhuu sellasia niin ottaa tietoisen riskin. Mä ilmotan kyllä ennen sitä etten haluu olla missään sellasissa tekemisissä enkä kuulla sanaakaan. Voin jutella joskus normaalisti mut siitä eteenpäin ei mennä. Vituttaa eniten ettei jotkut osaa kunnioittaa toisten yksityisyyttä ja jos ei osaa niin siitä ansaitseekin sitten kärsiä. 

[/quote]

Miks vastailet tähän ketjuun ihan omia höpinöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän