Saako exälle sanoa, että...
"en saa menetettyä vuotta ikinä takaisin"?
Seurustelin siis vuoden elämäni miehen kanssa. Suhde oli hyvä, lukuunottamatta riitoja. Teimme Helsingissä kamalasti kaikkea kivaa, näimme ja koimme yhdessä vuoden aikana paljon.
Mies kuitenkin jätti minut aika yllättäen kaksi kuukautta sitten. Tämän jälkeen olemme riidelleet paljon ja mies on suuttunut minulle vaikka ties mistä, isoista ja pienistä sanoista.
Viimeinen pisara hänelle kuitenkin oli eilen, kun sanoin, etten saa menettämääni vuotta ikinä takaisin. Ja siltä minusta todellakin tuntuu. Vuoden jälkeen minulle jäi käteen murskana oleva sydän ja kaupunki, jossa en voi ilman hyviä ja samalla itkettäviä muistoja mennä oikeastaan minnekään.
Olenko kohtuuton kun ajattelen, että ko. vuosi olisi voinut jäädä elämättä? Ja miksi ihmeessä exä minun sanoistani niin suuttui? Hän aikoo itse "vaalia niitä hyviä juttuja", ja se taas loukkaa minua paljon.
Kommentit (22)
Voihan sitä noin sanoa, jos sattuu elämään saippuasarjassa.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:34"]
Olette varmasti kaikki oikeassa.
Mutta olenko tosiaan ainoa, joka on eron jälkeen sydän vereslihalla sitä mieltä, että kattuu koko aikaa, hyviäkin juttuja? Siksi, että muistot sattuu liikaa.
ap
[/quote]
Mä kaduin ja kadun edelleen mun edellistä suhdetta. Miehellä viiras aika reippaasti ja sen takia repi mut henkisesti ihan rikki. Yhdessä oltiin lähemmäs kaks vuotta ja erosta on nyt reilu vuosi, mutta edelleen kadun koko suhdetta. Olkoonkin, että oli hyviä hetkiä sillon aluks. Mieluummin olisin ollut masentumatta.
[/quote]
miten mies sai sinut masentuneeksi?
ap