En kehtaisi asua Itä-Helsingissä. Epäsiistiä aluetta.
Kommentit (10)
Käytiin just Puotilassa lenkillä, kun satuttiin olemaan siellä päin. Viihtyisää seutua ja hienpt ulkoilumaastot! t. Länsi-Helsinkiläinen
Ai jaa. Hyvin viihdyin koko lapsuuteni ja nuoruuteni. Vanhempani asuvat siellä edelleen. Tammarista olen ja liikkunut myös noilla "pahamainisilla" alueilla. Hohhoijjaa... Terkkuja rakkaalle naapurille Lehkosuon Banalle, joka varmaan lukee tätä otona:).
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 10:55"]
On sielläkin nämä aidatut paremmat alueet. Sitten on aluetia jonne poliisitkaan ei mene yksin
[/quote]
Joopajoo. Kerropa alueet jonne poliisit ei mene YKSIN. En tiedäkään, että poliisit liikkuvat yksin. Puotilassa 8 vuotta asuneena voin vaan sanoa, että viihdyin erinomaisesti (rauhallista). Hyvät ja runsaat palvelut lähellä, ihanat ulkoilumaastot jne. En liiku juurikaan yöaikaan, joten ei mua mitkään perusjuopot ja narkit päivisin häirinneet, niitähän näkee Kanmpissakin. Viihdyin paljon paremmin kun esim. Tuomarinkylässä, jossa "pakosta" asustelin muutaman kuukauden. Kotoisin olen Lauttasaaresta. Nyt asun Töölössä, jos sillä jotain merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 10:55"]On sielläkin nämä aidatut paremmat alueet. Sitten on aluetia jonne poliisitkaan ei mene yksin
[/quote]
Palaako ghetot?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 10:55"]
On sielläkin nämä aidatut paremmat alueet. Sitten on aluetia jonne poliisitkaan ei mene yksin
[/quote]
Joopajoo. Kerropa alueet jonne poliisit ei mene YKSIN. En tiedäkään, että poliisit liikkuvat yksin. Puotilassa 8 vuotta asuneena voin vaan sanoa, että viihdyin erinomaisesti (rauhallista). Hyvät ja runsaat palvelut lähellä, ihanat ulkoilumaastot jne. En liiku juurikaan yöaikaan, joten ei mua mitkään perusjuopot ja narkit päivisin häirinneet, niitähän näkee Kanmpissakin. Viihdyin paljon paremmin kun esim. Tuomarinkylässä, jossa "pakosta" asustelin muutaman kuukauden. Kotoisin olen Lauttasaaresta. Nyt asun Töölössä, jos sillä jotain merkitystä.
[/quote]No etpä tietenkään
Ihana kämppä! Valkoisuus tosin varmasti liikaa perusmammalle, ja myönnettävä on ettei tuota kämppää ole juuri sisustettu. Mutta erittäin kehityskelpoinen
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:17"]Ihana kämppä! Valkoisuus tosin varmasti liikaa perusmammalle, ja myönnettävä on ettei tuota kämppää ole juuri sisustettu. Mutta erittäin kehityskelpoinen
[/quote]
Tosi upea. En usko, että siinä on edes asuttu, näyttää stailaajan tuomilta huonekalut ja muu rekvisiitta.
Tää tais olla hyvin harkittu mainoskikka? Ilmeisesti niitä tarvitaan, kun lukaali ei tunnu menevän kaupaksi?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:17"]
Ihana kämppä! Valkoisuus tosin varmasti liikaa perusmammalle, ja myönnettävä on ettei tuota kämppää ole juuri sisustettu. Mutta erittäin kehityskelpoinen
[/quote]
Mitäpä muiden sisustuksia muutenkaan katsomaan, jos on itselleen kämppää ostamassa.