Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko Astral TV:tä aamuisin?

Vierailija
24.06.2014 |

Jos ette, niin kannattaa laittaa Subtv auki 7.45 - 10.00 arkiaamuisin :D Parasta viihdettä!

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ja tiesi 99% tulevan asian.

Vierailija
62/98 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tollaset näkijät pitäis teloittaa saunantakana, että on jollakin niin kova luonne että kehtaa kusettaa sairaita ihmisiä höpinöillään, puhua paskaa niin että hävettää. Se on saatanan kumma kun laki sallii tälläsen kusetuksen ihan tosta vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
64/98 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
65/98 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
66/98 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
67/98 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/98 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen aikaan eleli meiän kylällä semmonen vanha mummeli joka laittoi aina kirkkovaatteet päällen kun avasi TV:n, koska luuli että että ne näkee sieltä toiselle puolen. Ja oikeassa oli mummo nyt ne näkee jopa tuonpuoleiseen.....

Vierailija
69/98 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä kuuntelin kun Laura Roine vastaanotti puheluita. Tämä näytti tietävän, ilman että soittaja edes vihjaisi asiastaan. Tarja vaikka on ehkä tunnetuin, ei näe yhtään mitään. Kalella itsellään ollut aitoja kokemuksia ja osaa asiansa.

Vierailija
70/98 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.9.2015 TV:ssä. ONNETON tämä Maria Nylgun. Eipä löytänyt vastauksia....Epävarma, pettymys !!!

Vierailija
71/98 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran astral-tv:n lähetykseen soitti nuori mies.puheli ensin jotain ympäri pyöreää ja sitten täräytti,että kun lähden tästä viihteelle niin saanko pesää??oli saharin tädillä hyvä ilme.itse repesin tv:n ääressä.hauskaa viihdettä tuo ohjelma!

Vierailija
72/98 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiina sahari  tietää .isäni kuolemasta 40v.niin vaan tiinalle ilmaantui isä sinne,ja se oli minun isä.isä oli onnellinen.tiina sanoi että sielu ei kuole vain keho lakkaa toimimasta.ja luetteli muutkin minun asiat, kun tyhjää vaan kysymättä.ja kaikki on pitänyt pakkansa.ihmisen pitää pystya avaamaan sielusa sille hetkelle,ja olla avoin,eikä vain ilkeämielisesti testailla hänen kykyjään.

Vierailija
73/98 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanpas muutama fakta tästä "Astral-TV" hommasta:

Ensinnäkin, palvelun tuottaa LONDUN OY -niminen todellinen monialafirma (Y-tunnus: 25373559).

Kyseinen lafka/pulju/firma tuottaa USEITA rahastusohjelmia muun muassa "eurojahti", "Astral-TV", ja niin edelleen.

Yhtiön vastuuhenkilöt ovat:

Varsinainen jäsen: Juutinen Jussi Johannes

Varajäsen: Rebocho dos Prazeres A Ludovico Ana Cristina

Lainattua (Kameran toisella puolella -nettisivu)

" Eurojahdin studiot sijaitsevat Helsingissä ja Budapestissa. Londur on multikansallinen yritys ja se harjoittaa vastaavanlaista tv-pelitoimintaa kymmenissä eri maissa. "

ASTRAL-TV + muut ennustuskanavat: Jos meillä kellä tahansa on joskus vaikea elämäntilanne, niin joka kunnassa on edes jonkinlainen psyykkisen terveyden ryhmä/päivystys, jota kautta pääsee juttelemaan vaikka puhelimessa oikeiden asiantuntijoiden kanssa ja pelkällä puhelun perusmaksulla !

Tämä kaikki on netistä ihan ilmaiseksi löydettävää tietoa, ja toivottavasti ihmiset kävisivät etsimässä (googlettamassa) kunkin "palvelun" ennen kuin käyttävät, jotta kokonaiskuva näistä selviäisi

Vierailija
74/98 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette, niin kannattaa laittaa Subtv auki 7.45 - 10.00 arkiaamuisin :D Parasta viihdettä!

Yöllä se on parasta kun Kale nyhtää juopoilta ja idiooteilta 100e puolen tunnin puheluilla. Tommosessa hommassa pärjää just sellaset jotkaa osaa lukee ihmistä ei siis mitenkään ylemmältä taholta vaan niin kun oikeesti. "Sun suhde näyttäisi vähän etäiseltä? Joo niin se näyttää. Teillä taitaa olla välimatkaa. Joo hän asuu ulkomailla. Se taitaa asua jossain lämpimässä maassa? Joo mistä sä sen tiesit...". Ja jne jne. Tosin vähän ehkä harmittaa kun eläkelläiset soittaa pienillä eläkkeillä, mutta niitä juoppoja en kyllä sääli yhtään vaan haluaisin tietää sen kun avaavat puhelinlaskun ja kattovat että mistä vi... tää 100e juttu on tullut?

Vierailija
75/98 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yfothan on kaapanneet Kalen ties monta kertaa

Vierailija
76/98 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Tarja Sahari on kyllä semmonen,että sitä ei jaksa kuunella,muuta ei kuule,kun vanhasta pitäis päästä pois ja uutaa tilalle.mua ihan oksettaa,kun kuulen joka kerta sama lause jokaiselle soitajalle.

Vierailija
77/98 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Astral TV:tä minä olen mahtanut katsoa...Sinne ei koskaan ole kukaan soittanut, vaan pyörii vain näiden näkijöiden "mainokset"? Silloin on kyllä aina ollut yö, johtuisiko siitä sitten. Piru kun tv ei ole nyt kunnossa niin ei voi katsoa :D

Vierailija
78/98 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astral tv: n pohjanoteeraus taisi olla ihan tässä vähän aikaa sitten vakavasti masentuneen soittajan soittaessa kyseiseen ohjelmaan. Tarja Saharin ollessa lähetyksessä  tänä niin kutsuttuna " ennustajana". Soittaja oli koko lähetyksessä olon aikana erittäin itkuinen, vakavasti masentunut ja jopa itsetuhoinen. Tarja Sahari kyllä varmaan yritti parhaansa. Mutta siinä vaiheessa, kun tämä olevinaan "ennustaja" ryhtyi antamaan naiselle selvästi lääkärille kuuluvia ohjeiden antamisia, ja hoki koko ajan vain sitä yhtä ja samaa, että mene nyt lääkäriin, niin mulla ainakin alkoi keittää yli! Siis tässä Saharissa ei näkynyt minkäänlaista myötätunnon ja empatian häivääkään. Ja niinkin yksinkertaista, mutta auttavaa kommenttia hän ei saanut sanotuksi kuin: " Ymmärrän Sinua. Olet väsynyt. Sinun pitää antaa itsesi levätä. Sinulla on oikeus siihen. Ajattele itseäsi. Yritä pitää itsestäsi huolta, lepäämällä ja ruokailemalla hyvin. Ota myös lisävitamiineja. Käy lääkäriltä pyytämässä itsellesi sairaslomaa. "Etc.  - Mutta ei! Yli puolen tunnin ajan kuultiin vain papukaijamaista toistamista ja keskinäistä väittelemistä. Ja ainakin se mielikuva, mikä minulle tulee tästä ennustajasta, on se, että hän on aika kylmä ja tunteeton ihminen. Ja räikeintä tässä koko jutussa oli se, että tältä täysin uupuneelta, väsyneeltä, masentuneelta ja itsetuhoiselta naisparalta meni kyseiseen puheluun yli sata euroa. Kyseistä " viihdettä" kanaviltaan ulos suoltavat ja nämä ennustajiksi itseään väittävät ovat edesvastuuttomia ja vailla mitään moraalia ja omaatuntoa. Ohjelmaan soittavat sellaiset ihmiset, joiden paikka olisi useimmiten lääkärin pakeilla. Ja on se kumma, että Suomen valtio ja poliisit eivät millään tavalla sitten puutu tähän viattomien ihmisten huijaamiseen, epärehelliseen ja rikolliseen elinkeinon harjoittamiseen. Olen pahoillani, mutta itse olen sitä mieltä, että Suomen Lakiin olisi tehtävä ja pikaisesti sittenkin sellainen lisäys, että tällainen " viihdepalveluiden" ja mukatyön harjoittaminen katsottaisiin rikolliseksi toiminnaksi. Ongelma on nimittäin siinä, että kun nämä huijarit laittavat toimintansa viihteen sarakkeen alle, heidän ei tarvitse ottaa, eikä kantaa minkäänlaista vastuuta mistään. Ja jos he sattuvat ennustamaan jollekin asiakkaalle väärin, he kohauttavat vain olkapäitään, että sattuuhan näitä virheitä. Ja että näki tällä kertaa väärin. Elämässään tienristeykseen ja hukkaan joutuneilta, ja elämässään epätietoisilta, tai epätoivoisilta viedään vain röyhkeästi ja vailla minkäänlaista omaatuntoa rahat pois. Ja senkin he varmaan kuittaisivat toteamalla, itsepähän soittivat! Kyllä näiltä paatuneilta ihmisiltä aina joku selitys löytyy. Ja vissiin nukkuvat yönsäkin maireasti. Ettäs kehtaavatkin! Ja jotkut näistä ennustajista väittävät vieläpä olevansa jollakin henkisellä korkeimmalla tasolla neljä. Siis voitteko kuvitella? Siis jos huijaa viattomia, hyväuskoisia ja elämänsä suunnasta epävarmoja ihmisiä, ohjaa pahimmillaan elämässä jopa aivan väärään suuntaan ja viepä heiltä vielä rahatkin puhumalla heille täyttä palturia? Excuse me! Luulen, että silloin ei kyllä olla millään henkisesti korkeimmalla tasolla. Suomen Lakiin olisi lisäyksen paikka. Että tämän muka-ammatin harjoittaminen katsottaisiin laissa rikolliseksi toiminnaksi. Jonka harjoittamisesta rangaistaisiin.

Vierailija
79/98 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on haavoittuvassa asemassa olevien suojelemisesta, jotka epätoivossaan etsivät lohtua elämänsä keskeisiin kysymyksiin. Pienituloiset eläkeläiset, mielenterveysongelmista kärsivät ja muusta syystä harkintakyvyltään rajoittuneet ihmiset ansaitsevat yhteiskunnan suojelua viihdetarkoituksessa palvelujaan tarjoavien elinkeinonharjoittajien hyväksikäytöltä! Monesti terveydenhuollon ammattihenkilön apu ja ystävän tuki olisi paikallaan, mutta kaupallisten TV - kanavien kuten Subin ja MTV3:n toiminnan tulee tukea sitä, etteivät heikoimmassa asemassa olevat menetä välttämätöntä toimeentuloaan! Samaan tapaan kuin esimerkiksi päihteistä tai rahapeleistä riippuvaiseksi tulleet tarvitsevat ansaitsemansa avun niin myös tuonne soittavat ovat monesti asiallisen avun tarpeessa!

Vierailija
80/98 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Astral TV:tä minä olen mahtanut katsoa...Sinne ei koskaan ole kukaan soittanut, vaan pyörii vain näiden näkijöiden "mainokset"? Silloin on kyllä aina ollut yö, johtuisiko siitä sitten. Piru kun tv ei ole nyt kunnossa niin ei voi katsoa :D

Ennustaja TV? Sellainen tulee kans ja siinä ei taida olla koskaan suoria lähetyksiä :D