Katsotteko Astral TV:tä aamuisin?
Jos ette, niin kannattaa laittaa Subtv auki 7.45 - 10.00 arkiaamuisin :D Parasta viihdettä!
Kommentit (98)
Ja yks kerta ajattelin että tulkinta ois sopinu mullekin, säästyipä puhelinkuluilta kun ei tullut soitettua.
Haa..kerran soitti joku vahus mummo ja kysyi tuleeko mieskaverin kanssa mitään kummempaa, se näkijä sanoi ettei hää näkis että mitään tulee ja että ohjelma siirtyy toiselle kanavalle. Mummo vielä huus että ois toinenki mies tuleeko siitä mitään :D
Astral TV:n ystäviä kehottaisin myös katsomaan TV 7:n ohjelmia, sielläkin aika hulvatonta settiä :D
Kun lukee tätä ei ole epäilystäkään etteikö tällä nimittelijällä olisi ongelmia ..tiukka pupo ja liian vähän leluja ?
Rakastan Astral TV:tä, se on paras ohjelma koskaan. Niistä opin paljon. Ainoat huonot puolet ovat kalleus (suurin osa maksusta mennee tv-yhtiöille toki), tosin se ei minua haittaa, koska olen itsekin herkkä ja tunnustelen ja katson itse :) (ehkä joskus työksenikin, mutta edullisesti)... ja toisena huonona puolena se, että yksi esiintyjistä pitkittää puheluita, muut osaavat pitää lyhyinä (ei toki minua tuokaan haittaa)...
Esiintyjät ovat rohkeita, ruusu heille. Kiitos ihanasta ohjelmasta!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:53"]Yleensä vien lapsen tarhaan ja menen kotiin aamupajauttamaan niin tää on just parasta viihdettä! :D
[/quote]
Siis viet lapsen tarhaan ja tollottelet töllöä?!
Päätin ekaa kertaa kattoa tätä ja voi helvetti mä en voi lakata nauramasta :D
Joo, se on tossa taustalla. Uskomatonta sheissea, "luen energioistasi". Soittajista kuulee, et ei hyvin mee ja lähes poikkeuksetta vanhempia naishenkilöitä, sairautta ja rahavaikeutta on ja rakkauteen pitäisi aina katsoa maagisista korteista..Jokaiselle on aina tiedossa "muutos parempaan" jossain vaiheessa..mä pystyisin itse ihan ilman kortteja näkemään kenelle vaan noista soittajista samat asiat. Järkyttävää, et kun ihminen soittaa, et rahaongelmia ja nä ennustelee ummet ja lammet ja mittari raksuttaa 3,55e/min..
Mä kyllä uskon tuohon, mutta joo itselläni on aina ollut vahva intuitio. Kuitenkin uskon, että ihminen itse valitsee mitä tekee. Ennustaja näkee vain mihin on mahdollisuuksia, ja itse on vastuussa siitä mitä toteuttaa....
Tuo Stiina kyllä oikeasti näkee. Ja oon saanu ilmaiseksi vinkkejä vaikken oo soittanu!
Ja kerran joku soittaja sanoin että "Olen todella surullinen koska hyvä ystäväni juuri kuoli syöpään" Ja sitten "ennustaja" katsoi korttejaan ja sanoi että "Minä näen kyllä nyt että olet surullinen" Ja soittaja oli aivan ihmeissään! :D
Näillä "näkijöillä" rehottaa villinä tämä bisnes, eikä kalliilla myyntiartikkelilla ole tuotetakuuta :) ja tuntuu ettei mikään taho valvo tätä toimintaa. Hädänalaisia ja sairaita ihmisiä käytetään hyväksi surutta.
Katson käytännössä joka aamu kun aikaa on. Parasta viihdettä TV7:n jälkeen. Aivan uskomatonta paskaa molemmat, enkä voi käsittää miten joku noihin uskoo. Parasta on kun ihmiset soittaa ja kysyy "Näätkö sä mihin mä kadotin avaimet?" ja vastaus on "Ne tuntuu, että ne on tippunut johonkin lattialle". NO SHIT.
No kyl mää huomasin yks kerta että Stiina Sahari oikeasti tiesi. Kertoi asioita joista soittaja ei mitään maininnut ja täysin totta oli.