Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisittekö eläinsuojelu ilmoituksen? ov

Vierailija
02.07.2014 |

Olin koiran kanssa tänään puistossa, kun sinne tuli nuori pari koiran kanssa. Nainen oli sitä mieltä, että ei me tulla sinne, kun te olette siellä, tämä pelkää ihmisiä ja älä missään nimessä koske tähän ym. ym. jos tullaan.

Sanoin, että ollaan oltu pari kertaa aikaisemmin samaan aikaan puistossa, kun teidän koira on ollut jonkun teidän kaverin kanssa täällä. Ja koira on silloinkin hakenut multa kontaktia, tullut lähelle ym. Eli tulkaa vaan.

Sitten alkoikin omistajan mesoaminen, ex on kuulemma varastannut hänen avaimet ja kaverin kanssa hakenut koiran, kun hän oli viikon sairaalassa ja tuo ex on kaverin kanssa hakannut ja kuristanut ym. koiraa (tunnen tuon exän sekä exän kaverin.. ja en kyllä todellakaan usko, että kumpikaan pystyy tuollaiseen. Kummallakin on omat koirat ja koirat ovat todellakin hyvin hoidettuja ym.) ja se sen takia pelkää ihmisiä. Koira tuli kuitenkin taas haistelemaan ja hengailemaan jalan viereen (viime kerralla olin kyykyssä, kun koira meinasi tunkea pepun syliini) ja viime kerralla puistossa oli useampi muukin ihminen ja koira eikä tuo koira ketään pelännyt, samalla tavalla se meni kaikki haistelemaan ym. 

Koira näyttää hyvin hoidetulta (tai siis, turkki kiiltää ym. mutta koiran kaulassa oli selvä jälki (joka ei todellakaan voi olla n. kuukauden vanha jälki, jolloin koira oli exän ja sen kaverin kanssa puistossa), joka näytti suht tuoreelta.

Omistaja ja sen nykyinen olivat kännissä ja tuo omistaja rupesi sitten mesoamaan, että tuo exä on hakannut häntäkin ja kannattaa kiertää kaukaa tuo exä ja hänen kaveri. Olen tuon kaverin tuntenut nyt jonkun viitisen vuotta, ollaan törmätty suht usein puistossa ja kyllähän tuo välillä on kännissä ym. mutta.. Ja tuo exä on taas sellainen, että ollaan tuohon törmätty nyt parin vuoden ajan suht usein puistossa ja kyllähän tuokin on välissä kännissä, mutta en usko, että kumpikaan pystyisi hakkamaan ja kuristamaan koiraa. Eli uskon tuon omistajan itse muljuttavan koiraa (ja olevan nyt mustis, kun exällä onkin uusi tyttöystävä).

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kertoisit sinne tuon, he voisivat ehkä selvittää kuka on syypää? Kun mainitset epäilyistäsibhe voisivat olla tarpeeksi kriittisiä kunkin osapuolen sanomisia kohtaan. Eli jos tuntuu että koiraa kohdellaan kaltoin niin kannattaa tehdä ilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla