Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko Astral TV:tä aamuisin?

Vierailija
24.06.2014 |

Jos ette, niin kannattaa laittaa Subtv auki 7.45 - 10.00 arkiaamuisin :D Parasta viihdettä!

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 14:57"]

Hyviä näkijöitä ovat, molemmat. Selvänäkemistä on tutkittu vaikka kuinka paljon vuosikymmenten aikana ja todettu että se on mahdollista, ja sen takia sitä on tehtykin maailman sivu kautta historian. Lyttääjät on taas kerran niitä jotka ei ylimielisyyttään vaivaudu tutkimaan asioita. Kuten on tapana sanoa, ahdasmielisyys on maailman syöpä. Minua ovat nämä molemmat näkijät auttaneet, oikein ovat nähneet tulevaisuuden tapahtumiakin, yksityiskohtaisesti, vaikka tietenkin niihin tietenkin itse aina vaikutetaan, se on selvä. Saharien selvänäkeminen on esim. vähentänyt stressiä, ja monet lääkärit ja tutkijat sanovat että stressi aiheuttaa ainakin 80% kaikista sairauksista. Myöskin tutkimuksissa on todettu (esim. kvanttifysiikka) että kokeen tekijän, eli normaalissa elämässä esim. selvänäkijälle soittavan henkilön oma asenne vaikuttaa kokeen lopputulokseen. Eli jos soittaa halveksuvasti jo valmiiksi varmana siitä että näkijä ei taatusti voi nähdä mitään, niin ei hän sitten varmaan näekään, eikä ainakaan voi auttaa. Kiitos Tarja ja Stiina Sahari, teette tärkeää työtä. Voimia teille tässä lyttääjien kulttuurissa!

[/quote]

laita linkit näihin tieteellisiin tutkimuksiin!

Vierailija
42/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi noista on ainoastaan sellainen että antaa kuvan olevansa kiinnostunut "ennustamaan", nuo muut - Oh my! Oon revennyt nauruun monta kertaa kun yrittävät pokkana kuunnella jonkun soittajan tarinoita ja naamalta paistaa etteivät usko mihinkään yliluonnolliseen..
Mutta joo, hyvin saavat rahaa kusetuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea sarja.kyseessä ovat oikeat näkiät,eikä toiminnassa ole mitään törkeää. minä olen yksinäinen,sairas ja vanha MITÄ SE SINULLE KUULUU mihin minä soittelen!

Vierailija
44/98 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astral TV tulee Subilta joka arkiaamu klo 7.45 - 10.00. Puhelu maksaa 3,55e/min + pvm. www.astaltv.fi

Vierailija
45/98 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 19:45"]

Paljonko se maksaa minuutti? Kuka ne rahat saa? Ne ennustajatko?

[/quote]

En tiedä, mutta ne ennustajatkin ovat työntekijöitä, joten olisiko jotenkin väärin että he saisivat palkkaa työstään? Uskon tosin, että kanavakin ottaa maksuista osansa, missä siinäkään ei ole mitään väärää.

Vierailija
46/98 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä kukaan soittanut sinne? Kokemuksia!

Vierailija
47/98 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/98 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/98 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa nyt niin saadaan viihdettä =)

Vierailija
50/98 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/98 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/98 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi astral tv:ltä tulee nykyään vaan sitä puhelumainosta eikä soittajia?

Vierailija
53/98 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/98 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Astral TV alkaa klo 7.45, muistakaa katsoa :D

Vierailija
55/98 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan helvetin törkeetä toimintaa. Yksinäiset, sairaat ja vanhat soittaa tuonne että saisi lohtua ja nuo helvetin puoskarit ei edes vaivaudu kuuntelemaan ajatuksella, vaikka hintaa tuolla lystillä on niin perkeleesti. Jumalauta, toivottavasti kielletään koko paska.

Vierailija
56/98 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä näkijöitä ovat, molemmat. Selvänäkemistä on tutkittu vaikka kuinka paljon vuosikymmenten aikana ja todettu että se on mahdollista, ja sen takia sitä on tehtykin maailman sivu kautta historian. Lyttääjät on taas kerran niitä jotka ei ylimielisyyttään vaivaudu tutkimaan asioita. Kuten on tapana sanoa, ahdasmielisyys on maailman syöpä. Minua ovat nämä molemmat näkijät auttaneet, oikein ovat nähneet tulevaisuuden tapahtumiakin, yksityiskohtaisesti, vaikka tietenkin niihin tietenkin itse aina vaikutetaan, se on selvä. Saharien selvänäkeminen on esim. vähentänyt stressiä, ja monet lääkärit ja tutkijat sanovat että stressi aiheuttaa ainakin 80% kaikista sairauksista. Myöskin tutkimuksissa on todettu (esim. kvanttifysiikka) että kokeen tekijän, eli normaalissa elämässä esim. selvänäkijälle soittavan henkilön oma asenne vaikuttaa kokeen lopputulokseen. Eli jos soittaa halveksuvasti jo valmiiksi varmana siitä että näkijä ei taatusti voi nähdä mitään, niin ei hän sitten varmaan näekään, eikä ainakaan voi auttaa. Kiitos Tarja ja Stiina Sahari, teette tärkeää työtä. Voimia teille tässä lyttääjien kulttuurissa!

Vierailija
57/98 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heko heko. Mitä se ketään auttaa soittaa tommosiin.. pitäis lailla kieltää nämä puoskarit! Onhan niitä auttavia puhelimia, joissa on ihan oikea ammattilainen ja osaa neuvoa. Tuo on niin törkeetä. En edes voi ymmärtää miten nuo näkijät kehtaa... eikö heitä hävetä ihan julkisesti nolata itsensä. Joku caludia evekin kusee elämänsä, mikähä sekin on antamaan neuvoja! Hoitaisivat vaan oman tonttinsa. Tulee mieleen joulupukin kuumalinja, niin hullunhauskaa pikkurupattelua, paitsi että soittajilla on usein oikeasti hätä.

Vierailija
58/98 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:54"]Rakastan Astral TV:tä, se on paras ohjelma koskaan. Niistä opin paljon. Ainoat huonot puolet ovat kalleus (suurin osa maksusta mennee tv-yhtiöille toki), tosin se ei minua haittaa, koska olen itsekin herkkä ja tunnustelen ja katson itse :)   (ehkä joskus työksenikin, mutta edullisesti)... ja toisena huonona puolena se, että yksi esiintyjistä pitkittää puheluita, muut osaavat pitää lyhyinä (ei toki minua tuokaan haittaa)...

Esiintyjät ovat rohkeita, ruusu heille. Kiitos ihanasta ohjelmasta!
[/quote]

Tukehduin :```D

Vierailija
59/98 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitön että jokainen terapeuttisessa työssätoimiva pärjäisi 'selvänäkijänä' tuossa ohjelmassa, karmeeta rahat pois-touhua.

Vierailija
60/98 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulkaas ihan piruuttaan pakko soittaa sinne noin viikko sitte. En soita toiste. Nuorempi Sahari elikkäs Stiina tiesi aivan liikaa mitä mulle on tapahtunut viimeisen puolentoista vuoden aikana...oli niin samperin pelottavaa :-/ Vanhempi Sahari on kyllä hiukkasen outo ja tuntuu ettei oo ihan kartalla.