Miksi meille ei suoda neljättä lasta?
Kun sellaiset kyllä raskautuvat jotka sitten tekevät abortin.
Kommentit (14)
No voi sentään.. Eikö kolme sitten riitä?
Ole kiitollinen että teille on siunattu jo kolme lasta kun joillekin ei siunata edes sitä yhtä!
Täytyy olla kiitollinen jo niistä kolmesta. Itse sairastuin rintasyöpään, kaksi lasta onneksi jo ehdin saada. Nyt ei enää suositella uusia, vaikka syövästä parannuinkin :(
Miksei voi olla onnellinen kolmesta?
Kor. 5:4
"Sillä me, jotka olemme tässä majassa, huokaamme raskautettuina, koska emme tahdo riisuutua, vaan pukeutua, että elämä nielisi sen, mikä on kuolevaista."
Miten niin suoda? Kuka tuolla jossain muka päättää, että: Jaahas, Möttösille 1 poika eikun perhana pistetäänpäs sittenkin tyttö. Ja Mäkisillä on jo 3 lasta, eiköhän se riitä, urpot unelmoikoot siellä vaan. Menkää tutkituttamaan itselle. Ja paska aborttiprovo.
Minä en ole mikään aborttiprovo vaikka en ymmärrä omasta näkökulmastani miten joku voi abortoida lapsensa. Kiitollinen olen kyllä tästä kolmikosta mutta kun sitä rakkautta riittäisi edelleen ja olisi niin ihanaa vielä kerran kokea vauvan saaminen.
On ajan haaskausta kysyä Luojalta tai elämältä miksi?.
Opettele sen sijaan olemaan kiitollinen kaikesta minkä saat ja tekemään parhaasi sillä mitä sinulla on.
Koska uuden ihmisen maailmaan saattaminen ei ole mikään subjektiivinen oikeus, jota vielä perustellaan sillä, että kun vielä halutaan se pieni vauva. Puhut ihmisestä, et nukesta. Keskity kasvattamaan niitä jo olemassa olevia Ihmisiä, vaikkeivat enää nukeilta näytäkään. sinunkin on aika kasvaa aikuiseksi.
Toisten abortti ei ole sinulta mitenkään pois. Ja menkää tutkimuksiin, sillä teissähän sen vian pitää olla, ei missään abortintehneessä naisessa tai "ylemmässä tahossa".
Ihme tuomitsemista täällä. Kai sitä saa lasta kaivata elämäänsä, vaikka olisi jo lapsia. Olen itse kärsinyt lapsettomuudesta ja tiedän sen totaalisen lapsettomuuden tuskan. Nykyään meillä on yksi lapsi ja haaveilemme vielä NELJÄSTÄ lisää! Kai sitä saa haaveita olla? Toiset meistä vaan kokevat, että rakkautta riittää isollekin perheelle. Eihän sitä koskaan tiedä saako sitä unelmaansa toteutettua, mutta unelmat tekevät elämästä elämisen arvoisen. Kyllä muakin joskus surettaa, että miksi sellaiset ihmiset saa lapsia jotka ei niitä halua pitää, kun me miehen kanssa oltaisiin onnesta soikeina jos vauva ilmoittelisi tulostaan.
Mulla on positiivinen olo siitä, että pian tärppää. Unelmoikaa, ja antakaa toisten unelmoida. :)
Unelmoida saa ja pitääkin, mutta ei pidä itkeä, jos kaikki unelmat eivät toteudu. Toivon teille lapsia, jotka niitä haluatte. Toivon, ettette silti vedä mitään abortti-kortteja esiin, lapsellista. Ja suorastaan noloa syyllistää muita.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 10:13"]
Unelmoida saa ja pitääkin, mutta ei pidä itkeä, jos kaikki unelmat eivät toteudu. Toivon teille lapsia, jotka niitä haluatte. Toivon, ettette silti vedä mitään abortti-kortteja esiin, lapsellista. Ja suorastaan noloa syyllistää muita.
[/quote]
No, en minä ainakaan syyllistä abortin tekijöitä. Edes vaikka pahalta tuntuu se että raskaaksi tulevat ne jotka eivät halua, kun itselle se on niin vaikeaa. Onhan se heillekin kova paikka joutua tekemään niin raskas valinta. Lähipiirissäni on eräs tärkeä ihminen jonka tiedän tehneen abortin, ratkaisu oli hänelle ehdottomasti oikea. Jokaisella on oma elämänpolkunsa kuljettavana, iloineen ja suruineen. Itse yritän keskittyä iloisiin puoliin ja pysytellä optimistisena. :)
-13
Haista vittu.