Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaanako?

Vierailija
23.06.2014 |

Kysymykseni on todella outo, mutta voinkohan olla raskaana? Olin 23.5 suihkussa kun poikaystäväni laukesi rinnoilleni. Spermaa tippui ainakin mahalle. Pesin sitä pois ja pesin myös alapäätäkin. Nyt olen miettinyt olisiko spermaa voinut mennä sormieni kautta sisääni? 
Siitä seuraavalla viikolla 29.-30.5 oli huono olo, kurkku kipeä ja vatsa outo. se jatkui sitten flunssana jonkin päivän ajan. 
Sen jälkeen menkat tuli normaalisti alkoivat 12.6 (kierto n. 32 päivää.)
Tein kaksi raskaustestiä ensimmäisen kylläkin liian aikaisin(oli negatiivinen) toinen tällä viikolla, tosin päivällä eikä se ehkä ollut tarpeeksi kauan virtsassa(Sekin negatiivinen). 
Eilen ja tänään selkääni on vähän koskenut ja vatsa tuntuu  pömpöttävältä.. muuta ei tule nyt mieleen.. 
Oon stressannut asiasta tosi paljon, ja toivonkin että joku osaisi vastata edes jollain tapaa..
Aion kyllä tehdä vähän myöhemmin testin kunnolla, mutta sitä ennen toivoisin edes jotain suuntaa antavaa "tietoa"

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodennäköistä että olisit tuosta helminauhasta raskaana. Mutta kai te muutakin seksiä harrastatte, joten saatathan olla raskaana jostain muusta kerrasta. Tosin ei nuo oireet mitenkään erityisesti siihen viittaa.

Vierailija
2/3 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt hyvä luoja..

Jos olet harrastanut seksiä, voit olla raskaana. Nuo oireet nyt voi viitata mihin tahansa muuhunkin.

Ainoa kuka sulle voi nyt "vähän suuntaa antavaa" antaa, on RASKAUSTESTI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuo on kyllä melko kaukaa haettua. Ehkä teoriassa mahdollista mutta varmasti erittäin harvinaista. Jos sinulla kerran tuli vielä ihan kunnon kuukautiset (vuoto ei tavallista niukempaa tmv.) niin luottaisin kyllä että raskaana et ole. Tietysti voit vielä tehdä varmuuden vuoksi testin niin saat mielenrauhan. Et ole ensimmäinen tai viimeinen joka kuvittelee itselleen raskausoireet. Itsekin olen kuvitellut mitä ihmeellisimpiä oireita pelätessäni joitain sairauksia. Selkäkipu, kuvotus ja vatsan pullotus nyt voi johtua ihan mistä tahansa ja varmasti ne on erittäin helppo vain tosiaan kuvitella. Vatsan pömpötykseen et ehkä ole edes aikaisemmin kiinnittänyt huomiota. Lähtökohtaisesti ajattelisin niin että normaalit kuukautiset ovat merkki siitä ettet ole raskaana varsinkin jos tuo kuvailemasi tilanne on pahin mahdollinen riskitilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän