Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä Finnair!

Vierailija
23.06.2014 |

Luu kurkkuun niille ylimielisille tarjoiluvaunujen työntäjille.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä harmita yhtään, että olen tuota firmaa boikotoinnut jo useamman vuoden ajan.

Porukkaa pihalle, hommia ulkoistetaan, tiuhaan joku tekninen vika, paljon myöhästymisiä jne.

Vierailija
42/48 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo tessissä määritellään, että näitä vanhimpia suojatyöläisiä ei voi ulkoistaa, on todellakin aika purkaa moinen systeemi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo porukan pihalle laittaminen ei ole ollenkaan huono. Heidän lakkoilujen ja mielenilmausten takia on firman tulos saatu vieläkin huonommaksi. Itsekin boikotoin ko. Firmaa, mutta tuon mulkun henkilökunnan vuoksi.

Vierailija
44/48 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 22:10"]

Ei tule sääliä täältäkään. Finskin vanhat lentoemännät on oikeasti todella ylimielistä sakkia. Ulkoistetaan vain, niin saadaan sekin firma kannattavaksi ja palvelu kohdalleen.

[/quote]

Ja finskin ylimieliset eukot opettelemaan asiakaspalvelutyötä.

Vierailija
45/48 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereissani fb:ssä on kolme Finnairin lentoemäntää. Jatkuva, viikottain toistuva postaus on jostain lehdestä linkitetty artikkeli; "näitä matkustajia lentoemännät inhoavat" tai "matkustaja! Toimi lennolla näin, jotta saat lentoemännän puolellesi".

Itsekin olen asiakaspalvelutyössä, mutta eipä tulisi mieleeni postailla tämän tyyppisiä juttuja..

Ihme porukkaa tuokin ammattikunta.

Vierailija
46/48 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 22:55"]Kavereissani fb:ssä on kolme Finnairin lentoemäntää. Jatkuva, viikottain toistuva postaus on jostain lehdestä linkitetty artikkeli; "näitä matkustajia lentoemännät inhoavat" tai "matkustaja! Toimi lennolla näin, jotta saat lentoemännän puolellesi".

Itsekin olen asiakaspalvelutyössä, mutta eipä tulisi mieleeni postailla tämän tyyppisiä juttuja..

Ihme porukkaa tuokin ammattikunta.

[/quote] Näitä "asiakaspalvelijoita" asiakkaat inhoavat.

Vierailija
47/48 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellinen lento oli Finnairin operoima ja palvelu oli aivan uskomattoman ystävällistä ja hyvää. Vieressä istui vielä lentopelkoinen täti ja matkustamohenkilökunta hoiti tilanteen todella hienosti. 

Työtaisteluun/Finnairin tilanteeseen sen kummemmin puuttumatta haluan vain sanoa että tuntuu kurjalta nähdä miten rumasti täällä puhutaan Finnairin henkiökunnasta. 

Vierailija
48/48 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere - Rovaniemi - Tampere vain 783 € !! Sitten ne vielä ihmettelee asiakaskatoa !Asiakkaat on menny eteläeurooppaan puolella hintaa..... on siinä Finnair.

MINÄ EN OSTA;K_KAUPASTA

ENKÄ     ;FINNAIRISTA

"            VALIOLTA (en juo maitoa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi