Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen huomen aamulla raskaustestin, mut pakkausselostessa ei kerrota

Vierailija
23.06.2014 |

että tehdänkö se ensi-, keski- vai loppuvirtsasta? Onko väliä? Missä olisi eniten raskaushormoneja?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kiitos paljon, rauhoitti vähän :)

Vierailija
22/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nytkin näkyisi jos kerran menkat myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mitään viikkoa odottele! Testit on luotettavia siitä päivästä alkaen kun menkkojen pitäisi alkaa. Turhaan odottelet, jos aborttia ajattelet. On tosi raskasta henkisesti, jos pitää pitkään odottaa aborttia. Pyörät vaan kulkemaan heti. Jos taas haluat lapsen, sitten voit odottaa sen viikonkin ihan rauhassa. Elä terveellisesti varmuuden vuoksi tämä aika.

Vierailija
24/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan pissata noin sentin verran puhtaan kipon pohjalle ja kastaa tikku pissaan siksi aikaa, mitä ohjeissa sanotaan, yleensä kai noin viisi sekuntia. Sitten tikku vaaka-asentoon testi-ikkuna ylöspäin ja sitten kellosta katsot ne ajat, joiden sisällä tulos pitää tulkita. Kun menkat on jo noin paljon myöhässä, pitäisi viivan olla jo aika selkeä, jos raskauden takia menkat siirtyneet. Tietty kannattaa tehdä esim viikon päästä uusi testi jos tämä nega ja menkkoja ei vieläkään kuulu. Jos aborttia pohtii on hyvä tietää raskaudesta mahdollisimman ajoissa (toki en tiedä tekisitkö aborttia, vaikkei raskaus toivottu tällä hetkellä olekaan). Toivon mukaan kohdallasi menkkojen lykkääntyminen johtuu jostain muusta, mutta jos raskaudesta kyse niin tsemppihaleja päätöksien tekoon tulevaisuuden suhteen <3 ! Itse olen nyt rv 8 raskaana ja vauva oli toivottu mutta tuli vähän huonoon aikaan. Rakas hän kuitenkin on ja kovasti olen jo kiintynyt alkujärkytyksestä huolimatta. Sinä teet oman hyvän ratkaisusi, mikä sinulle on parasta <3!

Vierailija
25/25 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 jatka vielä että itse tein varmaan 10 testiä tuossa pari vkoa sitten ja yksi testi meni pilalle, kun otin sen virtsasuihkusta, eikä tikun pää ollutkaan kastunut riittävästi. Kastamistekniikka on siis tässä mielessä varmaan se varmempi :) !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi