Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 119kg. Ostin juuri kuntosalijäsenyyden vuodeksi.

Vierailija
11.06.2014 |

Mitäpä ajattelet minusta? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta, ihan painosta riippumatta! Onnittelut. Jos et ole aiemmin paljoa treenannut kannattaa teettää ohjelma ja niin että joku opastaa siinä, miten liikkeet tehdään. 

Tällä palstalla on kyllä sellaisia kirjoittajia, että ei kannata tulla kertomaan olevansa ylipainoinen ellei halua saavillista p*skaa niskaansa. :( 

Vierailija
2/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hienoa! Mun mielestä kaikki ihmiset, jotka liikkuvat, ikään tai kokoon katsomatta, tekevät itselleen palveluksen.

Mä käyn kuntosalilla ryhmäliikuntatunneilla, joilla on oikeasti tosi paljon eritasoisia liikkujia. Se on kivaa, kun tulee itsellekin sellainen olo, ettei kukaan kyttää mun makkaroita tai sitä kuinka hyvin (huonosti) mun vaatteet itstuu päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

U wont make it. Käyt viikon ja lopulta löydät itsesi sohvalta viiden sipsipussin kanssa.

Vierailija
4/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you!!

Vierailija
5/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sitä sitten koko rahan edestä, ja vielä enemmänkin! Tsemppiä!

Vierailija
6/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:27"]

U wont make it. Käyt viikon ja lopulta löydät itsesi sohvalta viiden sipsipussin kanssa.

[/quote]

Monille voi käydä niinkuin sinulle, muttei kuitenkaan kaikille. 

Tsemppiä ja kannustusta ap:lle.

Vierailija
7/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aloitin paremman elämän juuri kuntosalijäsenyydellä. Siitä on nyt kahdeksan vuotta aikaa ja käyn nykyään lenkillä pari kertaa viikossa ja kerta viikkoon salilla. Eli joillakin se parempi elämä onnistuu ja jää päälle. Uskon että ap:llä myös. 

Välillä tuli taukoja, mutta sitten vaan hammasta purren takaisin salille. Oli hieno huomata ettei saavutettu kunto ollut kokonaan kadonnut ja vei vain vähän aikaa päästä takaisin samalle tasolle kuin ennen taukoa. 

Välillä auttoi kun sain jostain houkuteltua kaverin mukaan. Salikäyntiä ei kehdannut jättää välistä (vaikka mieli usein teki) kun oli sovittu tapaaminen.

Vierailija
8/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, upea päätös! Pure vaan takahammasta ja kestä tämän palstan rääväsuut teinit, jotka haukkuvat mennen tullen palatessa.

105-kiloinen, myötäiloinen!

Vierailija
9/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitko myös tarkistaa ruokavaliosi?

Vierailija
10/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen että sua sitten katsotaan halveksuen ja nauretaan salaa, varsinkin jos et osaa tehdä liikkeitä oikein :D

Vierailija
11/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa. toivottavasti rahat on "hyvin tuhlattu".

olin itse melkein satakiloinen kun menin salille kaverin kanssa. ei siellä kukaan töllää ja jos töllää niin ne ei ole salin vakikävijöitä, todellakaan. äkkiä huomasi itsekin ketkä on tosissaan treenaamassa ja ketkä näyttämässä manikyyria ja uusia vaatteita. nyt salivuosia on takana 8 mutta kilot on tallella koska ruoka maistuu ;) inbody kertoo kyllä elinvuosia tulleen lisää - jos en jää huomenna bussin alle.

eli anna palaa frank! näytä niille luuviuluille!

Vierailija
12/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tsempeistä! Mulla on kans kaveri messissä, hän houkutteli lähtemään. On vaan itseltä jäänyt lähtemättä, joskus ennen lapsia kävin salilla, mutta uusi aloitus ei koskaan tapahtunut. Ja tällainen musta tuli.. Nyt työttömänä on aikaa, lapset pärjää hetken keskenään, kortti maksettu.. Mulla ei oo enää mitään syytä eikä tekosyytä jäljellä olla menemättä! ;) 

ruokavalio rukkaantuu tässä samalla. Pikkuhiljaa..

ap

Vierailija
13/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hauskaa äläkä vain tuijota niitä kiloja! Hae sieltä hyvää mieltä, kivuttomia niveliä ja lisää elinvuosia. Laihtuminen on asia erikseen, siinä meitä ei tarvitsekaan neuvoa ;) 105kg

Vierailija
14/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hienoa, että arvostat itseäsi ja ryhdyit hommaan, tsemppiä ihan sata lasissa :)

Vierailija
15/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:28"]Hienoa, upea päätös! Pure vaan takahammasta ja kestä tämän palstan rääväsuut teinit, jotka haukkuvat mennen tullen palatessa.

105-kiloinen, myötäiloinen!

[/quote]

En minä ainakaan ketään ole painonsa vuoksi täällä mollannut.

Mut hienoo, kiva siulle :3 Yritän itse parhaillani kerätä tarpeeksi rohkeutta edes päästäkseni tutustumiskerralle salille, sillä jännitän tosi pahasti uusien ihmisten keskellä.

t. se 16-vuotias teini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme