Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni loukkasi minua pahemmin kuin kukaan koskaan aiemmin

Vierailija
26.06.2021 |

Alkoi sekopäissään väittää, että minä elän alistetussa suhteessa, syy: koska mulla ei ole uusia vaatteita.

Anteeksi mitä?

Ostan itse kestäviä vaatteita vähän kalliimmalla ettei tarvitse jatkuvasti olla hankkimassa uusia. Tämä ilmeisesti tarkoittaa sitä että elän jonkun tossun alla. Myös kuulemma pukeudun ''liian peittävästi'', olen pukeutunut pitkiin hihoihin jo lapsesta asti koska mulla on varmaan jotain pakko-oirehäiriöitä enkä tykkää olla paljaalla iholla ulkona, mikään ei ole tässä elämän aikana muuttunut. Mutta nyt yks kaks olenkin ''alistettu''. Näkeeköhän harhoja ja luulee että mulla on joku hijab päässä vai mikä on?

Loukkaa siis se että vanhempi luulee mua naiiviksi ja tyhmäksi ja alkaa väittää tällaista ihan puskan takaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä vapaaehtoisesti vietit juhannusta vanhempies kanssa? Eikö sulla ollut parempaa vaihtoehtoa?

Sitä saa mitä tilaa, hei.

Vierailija
2/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen, että kukaan ei ole koskaan loukannut tuota pahemmin.

Ihmisillä nyt vaan on kaikenlaisia mielipiteitä ja luuloja. Miksi sinun pitäisi loukkaantua toisten ihmisten luuloista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki paksumpi nahka.

Vierailija
4/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan on vain tekosyitä, luulisi sinun sen tajuavan. Oikea syy on siinä paremmassa puoliskossasi ja hänen käyttäytymisissään.

Vierailija
5/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkaatko jonkun hiekkiksen kanssa sit?

Vierailija
6/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua siis loukattiin ja sinä tulit uhriutumaan siitä ajanvietteenä käytettävälle keskuskustelupalstalle, etkä ottanut todellista vastuuta kun tilanne oli päällä?

Vierailija
7/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sanoi, kun keskustelit tästä hänen kanssaan?

Vierailija
8/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minusta ole loukkaus. Olet isällesi tärkeä ja hän toivoo, että sinulla on kaikki hyvin. Ei vaan osannut ilmaista sitä fiksummin.

Vierailija
9/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy paljon tietoa siitä miten sitä omaa itsetuntoaan voi kehittää ja jos omin jaloin ei selviä voi hakeutua esim terapiaan.

Vierailija
10/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh????

Vierailija
11/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo minusta ole loukkaus. Olet isällesi tärkeä ja hän toivoo, että sinulla on kaikki hyvin. Ei vaan osannut ilmaista sitä fiksummin.

Ja ajatelkaa, tää on vieläpä pahin loukkaus ikinä, jota AP kokenut. Ihanan helppo elämä.

Vierailija
12/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teki isäsi. Sait ansioi mukaan.

Vierailija
13/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet tehnyt syntiä ajatuksin ja teoin. Miksi et kunnioita vanhempiasi?

Vierailija
14/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole iloinen, että kukaan ei ole koskaan loukannut tuota pahemmin.

Ihmisillä nyt vaan on kaikenlaisia mielipiteitä ja luuloja. Miksi sinun pitäisi loukkaantua toisten ihmisten luuloista?

Jokin pieni totuus tuossa luulossa taitaa olla. Aloittajalla heikko itsetunto? Ja yleensä ihminen on sokea omille ”vioilleen” ja isä näkee jotain mitä ap ei näe ja on huolissaan?

Vierailija
15/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkäikäinen olet?

Vierailija
16/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellinen avautuminen. Ja varsinkin jos et ottanut asiaa puheeksi isäsi kanssa.

Vierailija
17/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet tehnyt syntiä ajatuksin ja teoin. Miksi et kunnioita vanhempiasi?

Pitäisikö mennä ehtoolliselle että saisi synnit anteeksi?

Vierailija
18/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uhrautumista havaittavissa siellä! 🙌

Vierailija
19/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kaikki vastaajat (vai joku monistajavastaaja) ihan sekopäitä? Tuollaisia vastauksia ap:lle, joka avautui täällä?! Minä ainakin ymmärrän häntä ja tajuan, mitä hän tarkoittaa.

Vierailija
20/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te kaikki vastaajat (vai joku monistajavastaaja) ihan sekopäitä? Tuollaisia vastauksia ap:lle, joka avautui täällä?! Minä ainakin ymmärrän häntä ja tajuan, mitä hän tarkoittaa.

Hmm. Mä oon sellainen, että mua aika moni joskus näyttää pitävän naivina ja lapsellisena vielä iäkkäänäkin. Ja ehkä olenkin. Ehkä siksi en heti ymmärtänyt aloitusta. Mutta kaipa tuossa olisi keskustelun paikka isän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän