Minkä kohdan kasvoissasi haluaisit korjauttaa?
Mä haluaisin siromman nenän. Kauhee pottunenä!!! :-(
Kommentit (39)
Alaluomet, joissa on hirveät pussit. En uskalla mennä leikkauttamaan.
Noh ehkäsymmetrisempi nenä ois kivempi. Mulla kun on luonnostaan perus leveähkö pottunenä, ja komeutena kaikelle synnyin huuli-ienhalkion kera. Halkio on tosi nätisti korjattu ja periaatteessa huomaamaton arpikin, mutta jos on tosi tarkkanäköinen, niin huomaahan sen että toinen sierain on normaali (kapea, selkeä sierain) ja toinen arven takia tommonen... no mitä tosta sanois :D alhaaltakin leveä ja iso... Arpi ei haittaa ,mut tää pieni vinous ja tälleen.
Fiksaisin varmaankin nenän. Periaatteessa nenässä ei ole mitään vikaa, se on suht siro ja sievä, jos nyt niin voi sanoa. Mutta nenä vaan ei sovi mun naamaan!
Naama perusilmeessä on ok mutta kun nauran niin nenä liikkuu mukana ja pilaa kaiken :D
http://im.mtv.fi/image/1200260/landscape16_9/555/313/126d3611e627ddd94c757a52db531c17/Fi/689780.jpg
Tuokin nainen vissiin halusi "siron ja kapean" nenän, tai jonkun kuvitteellisen möykyn nokanpäästä pois. Onko nyt hyvä? Mä en ymmärrä yhtään millanen nenän muka pitäisi olla?
silmät haluaisin laseroida. niissä on -4 :((((
Raskaat luomet. Tosin taitavat korjaantua ja jopa osin yhteiskunnan "piikkiin", koska rajoittavat nykyään jo näkökykyä...
Leikkauttaisin nenän. Nenäni on lyhyt, leveä ja pysty pottunokka. Sieraimet ovat isot ja leveät, näkyvät edestä kuin possulla, nenänpää on kuin pallo. Nenänselkä ihan liian leveä.
Poistattaisin pari luomea naamasta, lyhentäisin myös ylähuulta, nyt se on aivan liian pitkä.
Leuka on iso, neliömäinen ja epäsymmetrinen, sitä voisi viilauttaa sirommaksi.
Poskipäät lättänät, niille implantit.
Huh, aikamoinen rumilus taidan olla.
Laittakaa kuvia "rumista" nenistänne, en usko, että oikeasti ovat kamalia"
Ihon haluaisin parantaa. Kirjava, punoittava, laajentuneet huokoset. Kammottava. Olen kyllä kaunis kun laitan meikkivoiteen / puuterin, mutta ilman sitä kuin suosta revitty.
Hymykuopat, haluaisin syventää niitä. Ei kuitenkaan posket lommolle vaan söpöt montut.
Yleisesti ottaen haluaisin symmetrisemmän naaman. Kasvojeni malli on vasemmalta puolelta ruma, oikealta taas kaunis. Tai näin ainakin minä näen asian, en tiedä huomaavatko muut mitään eroa.
Haluaisin kauniit, suorat ja valkoiset hampaat. Lisäksi kauniin ihon ja pisamia. Hampaani ovat vinot ja keltaiset, iho on tosi huono. Finneilevä, rasvoittuva, pintakuiva, suurihuokoinen, punaisenkirjava ja kelmeä, siis kamala. Eikä yhtään ainutta pisamaa :(
nenäni. leveänmallinen & sieraimiin saisi tungettua vaikka vesimelonit! pahinta on, kun mustat nenäkarvat pilkistää valokuvissa! naisellista..
Aknearvet pois. Muuten olen ihan ok.
Kaksoisleuan, en muuta.