Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kohdan kasvoissasi haluaisit korjauttaa?

Vierailija
23.06.2014 |

Mä haluaisin siromman nenän. Kauhee pottunenä!!! :-(

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomi pois nenänpäältä.

Vierailija
2/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä leukaa vois korjauttaa, ja matalat poskipäät - molempien korjaus olis mahdollista vain implantilla. Näytän vielä aika nuorelta mutta tilanne taitaa kääntyä jossain vaiheessa toisinpäin, että näytän ikäistäni vanhemmalta.

Vierailija
4/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen kaiken, mutta kai ensimmäisenä valtaisan nenäni, kun se kuitenkin on siinä keskellä naamaa... Tosin en tiedä, onko nenälleni (isot sieraimet) edes mahdollista tehdä mitään, kun pitäisi jostain saada ylimääräistä sierainten eteen, että ne eivät näkyisi niin avoimesti.

Vierailija
5/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvisin kulmakarvat, kun on vaan kaks kullanvaaleaa karvaa ristissä. Jotkut implantit pliis. Ripsille sama homma, vaikka niitä nyt on sentään sen verran, että ripsaria saa laitettua.

Vierailija
6/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat suoriksi ja kolme luomea pois naamasta. Kun joskus olisi varaa edes tuohon luomien poistoon.

Vierailija
7/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuan alle on tullut heltta, joka on ruvennut häiritsemään. Kulmat pitää varmaan korjauttaa jossain vaiheessa, ne ovat ruvenneet roikkumaan niin, että muutaman vuoden kuluttua ne haittaavat näkökykyä.

Vierailija
8/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari herneen kokoista tummaa ulkonevaa luomea kasvoissa, yksi suupielessä ja toinen lähellä nenän vartta. Oon miettinyt että jos joskus voitan lotossa, niin leikkautan ne pois.

Vierailija
9/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihme rasvapatti naamassa. Ei vielä paha, mut siitä tulee varmaan samanlainen kuin Loirilla.

Vierailija
10/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän, pitkä. Silmäpussit ja lörppöyläluomet.

Vierailija
11/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevät luomet tai mitkä lie patit poskissa, nenän pienen kyhmyn vois suoristaa, hampaat vois laittaa nätimmiks

Vierailija
12/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:37"]

Suunnilleen kaiken, mutta kai ensimmäisenä valtaisan nenäni, kun se kuitenkin on siinä keskellä naamaa... Tosin en tiedä, onko nenälleni (isot sieraimet) edes mahdollista tehdä mitään, kun pitäisi jostain saada ylimääräistä sierainten eteen, että ne eivät näkyisi niin avoimesti.

[/quote]

Sama juttu. Mullakin on iso nenä, isot sieraimet ja nenäni on myös leveä alaosastaan.

Muuten kasvoni ovat kulmikkaat, kuten neliö ja myös leveät. Kokonaisuutena siis lähes "kaikki" pitäisi korjauttaa jos sille tielle lähtisi. On kuitenkin yksi asia, tai oikeastaan kaksikin, josta ulkonäköäni on kehuttu. Ja ne kaksi asiaa ovat silmät.

Vierailija
13/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat viiksikarvat pois lopullisesti. Tummat kulmat ja ripset on ihan kivat, mutta kaupanpäällisenä sitten muutkin karvat on tummia.

Vierailija
14/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienentäisin nenäni. Mullakkin suuret sieraimet, niitä kuulemma jotenkin kurotaan umpeen tms.

Vierailija
15/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienentäisin nenää ja samalla tasottaisin siinä olevan kyhmyn (sellainen kyhmy siinä nenän päällä).

Vierailija
16/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon

Vierailija
17/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiksikarvojen kasvun poistaisin

Vierailija
18/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin paremman ihon, kapeammat posket, kaksoisleuan pois, leikata roikkuvat luomet, tummemmat piirteet ja suuremmat huulet

Vierailija
19/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:45"]

Mulla on pari herneen kokoista tummaa ulkonevaa luomea kasvoissa, yksi suupielessä ja toinen lähellä nenän vartta. Oon miettinyt että jos joskus voitan lotossa, niin leikkautan ne pois.

[/quote]

Tuohon ei kyllä lottovoittoa tarvita. Yksityiselläkin muutama satku korkeintaan.

Vierailija
20/39 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin isommat silmät. Nää on niin pikkuiset ja vinot ja kauheet paskan väriset. T. Huono Fiilis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän