Uusi mies kieltää saunomisen :(
Olen saunonut aina vapaasti niin naisten kuin miestenkin kanssa sekä sekaisin. Uusi mieheni sai nyt jonkin kohtauksen juhannuksen yhteissaunasta ja vannotti, että en enää koskaan sauno "vieraiden" miesten kanssa. Pitäisikö tyytyä osaansa vai mitä tekisin?
Kommentit (84)
Järkyttävää oli, kun äitini alkoi arvostelemaan minua saunassa. kun olin 12 vuotias, siihen loppui sekasaunomiset.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:53"]
Jep. Meillä niin päin, että mies haluaisi kaveriporukassa sekasaunoa, mutta mulle ei käy. Ei, koska tämän porukan ainoa nainen on se, jonka kanssa mua 1,5 v. sitten petti. Mies ei ymmärrä ollenkaan, oon ahdasmielinen ja mulla on hirveitä ongelmia, kun kiellän häntä saunomasta kyseisen akan kanssa. Ollaan riidelty tästä pari kertaa pahastikin (eron partaalle asti), mutta saunan on aina jättänyt väliin. Jos miehelle tuo saunominen on joku päivä parisuhdetta tärkeämpi, lähden mielelläni kävelemään.
[/quote]
Ohhoh O.o
En tiedä, pystyisinkö antamaan pettämistä anteeksi (luultavasti en), mutta sitä en kyllä kestäisi, että kumppanini jatkaisi ystävyyttä sen ihmisen kanssa, jonka kanssa minua petti! Ja saunominen ei tulisi kysymykseenkään.
Ymmärrän sinua todella hyvin.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:42"]Omassa kaveripiirissäni oli juhannuksena vain yksi nainen, joka halusi saunoa. Itselläni oli rättipäivät joten en halunnut saunaan. Olisiko hänen pitänyt sitten saunoa yksin? Mua ei ainakaan häirinnyt, että painui miesten kanssa löylyihin!
[/quote]
Uskoisin että hän olisi voinut peseytyä yksinkin.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 22:22"]
Miten tämä keskustelu meni saunomisesta vänkäämiseksi, eiköhän ap:n juttu ollut se että mies on kieltämässä.
[/quote]
Samaa mietin! Jos ap olisi kysynyt mitä tehdä mustasukkaisen mien kanssa, niin kyllä olisi kommentit olleet tyyliin "jätä se"... mutta kun sattui kertomaan syyn niin sitten ap onkin naimassa kaikkien omia miehiä saunassa :D