Yli 175cm pitkät naiset, mistä ostatte farkkuja?
Itku meinaa päästä kaupassa kun ei minkäänlaisia istuvia farkkuja löydy. Olen 176cm ja 76kg. Saan yleensä ottaa normaalin vaatekaupan isoimmat farkut että menevät päälle ja silloinkin lahkeet yleensä yltää vain johonkin säären puoliväliin.. Pluskoot taas ovat jo liian isoja, olen kummallista kokoa :( mistä pitkäsäärinen ja hieman pyöreä nainen löytää farkut? Tärkeintä ainakin että lahkeet on riittävän pitkät ja mieluiten kapeat.
Kommentit (27)
ite en löydä mistään tarpeeks pitkiä farkkuja ku oon 183cm ja 56kg ni aina on liian lyhyet lahkeet ja vyötäröltä liian suuri jos joku tietää mistä saisi ja suht halvalla ku oon 14v ni ei mitään huimia rahojakaan ole.
ainii ja mulla on myös tosi pitkät jalat niiku oikeesti kosk pari mun kaveria jotka on mua pidempiä nii niillä on kuitenkin lyhyemmät jalat
Ostan aina Dieselin farkkuja Zalando Loungesta kun niitä siellä sattuu olemaan. Pituus 34 on sopiva. Itse olen 181cm/70kg.
Acne jeans, Nudie ja kirpparit. tykkään suorista ja 100% puuvillaa, ei joustoa, joten miestenkin osastolta löytyy.
Hoikkana ei ollut ongelmia löytää farkkuja. Mutta oleppa 181/ 87 niin on kuule toivotonta. Henkkamaukan 46 ja 48 farkut vaan jalkaan, vaikka pituus ei riitä.
T. Saa tanan Läski
Käytän henkkamaukan jeggingsejä. 192/45kg.
Mä oon 176 pitkä ja ei oo mitään ongelmaa löytää farkkuja ja/tai housuja ylipäätään.
Oon ostanut onlysta, veromodasta, Haloselta ja vaikka mistä?
Mä olen hoikka , joten housuilla tarttee olla sitä pituutta mutta leveyttä ei niinkään.