Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia ulkomaalaisista miehistä?

Vierailija
23.06.2014 |

Itse harrastin seksiä ruotsalaisen kanssa autossa baarin pihalla. Pussailin kiihkeesti intialaisen kanssa. Seuraavana päivänä hänellä oli jo eri blondi kainalossa. Jäi paha mieli.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla perusteista alapeukuttamiselle. Mikä viesteissä harmitaa? Stereotypioita ja negatiivisuutta uhkuva "Toivottavasti ei joku nigerialainen...." on säästynyt negapeukuilta, toisin kuin vaikkapa viesti miehen asuinhistoria. 

Vierailija
2/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tuli jo kaksi maanosaa kokeiltua, ja tiedät kaiken eurooppalaisista ja aasialaista miehistä. Amerikat ja oseaniat vielä puuttuvat kokoelmastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kokemuksia :) Eikä mitään mamupatjoja ja persuja tähän nyt sotketa.

Vierailija
4/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. yhdenillanjuttu, afrikkalaislähtöinen kundi, kohteli kuin ruusunnuppua, täydellinen herrasmies. Omista syistäni päätinkin viheltää homman poikki kriittisellä hetkellä, keräilin alusvaatteeni ja kevyttä maanittelua kovempaa painostusta ei seurannut, kun tein lähtöä. Hän soitti seuraavana päivänä ja olemme pitäneet yhteyttä välillä. 

Vierailija
5/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen saksalaisen miehen kanssa, muutin tänne 3v sitten pitkän kaukosuhdejakson jälkeen. Kulttuurieroja on niin minimaalisen vähän, ettei niitä oikeastaan huomaakkaan. Ainut on ehkä kielimuuri, itse kun en saksaa paljoa osaa ja mies ei ole kovin hyvä englannissa suomesta puhumattakaan. Mutta silti kommunikointi sujuu hyvin tyyliin sekotus suomi-saksa-englanti ja eleetkin edesauttavat paljon :)

Ainakin minun mieheni on omistuksenhaluinen, helposti mustasukkainen ja äkkipikainen, mutta myös hellä, rakastava ja romanttinen yksilö.

Vierailija
6/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on afrikkalainen mies ollut neljä vuotta, muista ulkomaalaisista ei ole kokemusta eikä tule. Jos tämä joskus loppuu eroon niin en enää ala mihinkään muuta kuin suomalaisten kanssa. Toivottavasti ei lopu kuitenkaan. On hyvä mies, kohtelee hyvin ja suhde on hyvä. Kulttuuri- ja kielierot kuitenkin vaikeuttavat aina suhdetta ja varsinkin alkuunsa oli hankalampaa. Tiedän että lisää on tulossa jos joskus tulee lapsia tms. Tämän miehen ja suhteen takia olen valmis niitä selvittelemään, mutta en ihan tieten tahtoen enää kenenkään uuden kanssa siihen rupea. Lisäksi tunnen paljon afrikkalaisia miehiä , ja 90% niistä on mätiä, eli en alkaisi arpomaan siitä joukosta miten käy

Vierailija
7/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainoa kokemus on se kun ulkomaalainen (turkkilainen) raiskasi minut. Eipä ole tuon jälkeen ollut kokemuksia edes suomalaisista miehistä.

Vierailija
8/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 03:39"]Mulla on afrikkalainen mies ollut neljä vuotta, muista ulkomaalaisista ei ole kokemusta eikä tule. Jos tämä joskus loppuu eroon niin en enää ala mihinkään muuta kuin suomalaisten kanssa. Toivottavasti ei lopu kuitenkaan. On hyvä mies, kohtelee hyvin ja suhde on hyvä. Kulttuuri- ja kielierot kuitenkin vaikeuttavat aina suhdetta ja varsinkin alkuunsa oli hankalampaa. Tiedän että lisää on tulossa jos joskus tulee lapsia tms. Tämän miehen ja suhteen takia olen valmis niitä selvittelemään, mutta en ihan tieten tahtoen enää kenenkään uuden kanssa siihen rupea. Lisäksi tunnen paljon afrikkalaisia miehiä , ja 90% niistä on mätiä, eli en alkaisi arpomaan siitä joukosta miten käy

[/quote]

korjaan vähän tätä mitä kirjoitin : en tarkoita ihmisenä mätiä, yleensä ovat mukavia ihmisiä, mutta kohtelevat naisiaan tavalla, jolla en halua itseäni kohdeltavan. Suhteessa siis mun mittapuulla mätiä, eivät hyviä aviopuolisoita tai hyviä isiä. Kavereina ovat kivoja, ihania ja hauskoja, mutta suhteessa Se ei riitä

Vierailija
9/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun rotupetturihuorat. Tappakaa itsenne.

Vierailija
10/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kädestä tanskalaista miestä ja katseltiin toisiamme silmiin. :)

Vierailija
11/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 03:39"]

Mulla on afrikkalainen mies ollut neljä vuotta, muista ulkomaalaisista ei ole kokemusta eikä tule. Jos tämä joskus loppuu eroon niin en enää ala mihinkään muuta kuin suomalaisten kanssa. Toivottavasti ei lopu kuitenkaan. On hyvä mies, kohtelee hyvin ja suhde on hyvä. Kulttuuri- ja kielierot kuitenkin vaikeuttavat aina suhdetta ja varsinkin alkuunsa oli hankalampaa. Tiedän että lisää on tulossa jos joskus tulee lapsia tms. Tämän miehen ja suhteen takia olen valmis niitä selvittelemään, mutta en ihan tieten tahtoen enää kenenkään uuden kanssa siihen rupea. Lisäksi tunnen paljon afrikkalaisia miehiä , ja 90% niistä on mätiä, eli en alkaisi arpomaan siitä joukosta miten käy

[/quote]minka maalainen han on?

Vierailija
12/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 04:08"]

Vitun rotupetturihuorat. Tappakaa itsenne.

[/quote]oho....missa laakepullo???

Vierailija
13/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 05:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 03:39"]

[/quote]toivotavasti ei joku nigerialainen...

Vierailija
14/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 05:32"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 03:39"]

[/quote]

Syntynyt Botswanassa, elänyt Zimbabwessa, Etelä-Afrikassa ja Tansaniassa, tullut sitten Miamin kautta Suomeen

Vierailija
15/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta on kokemusta. Toinen oli täysi kusipää. Säädettiin monta kuukautta: mies valehteli minkä ehti ja petti lupauksiaan. Olin hänelle pelkkä helppo leikkikalu.

Toinen on nykyinen mieheni, joka on uskollinen, huolehtiva ja luotettava. Suurimman osan ajasta on ihanaa, mutta välillä ihan hemmetin vaikeaa. Hän on myös usein aika mustasukkainen ja ollut lievästi väkivaltainenkin :(

Suomalaisista miehistä mulla ei olekaan kokemusta. Mutta eipä sillä kansalaisuudella merkitystä ole, huonoja ja hyviä miehiä löytyy kaikkialta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi