naimisissa somalin kanssa kysyttävää?
Olen 32v kotiäiti. Mieheni ajaa bussia ja on työttömänä.
Kommentit (24)
Toivottava sti ei lähde matkoihinsa. Tuttuni somalivaimo lähti yllättäen Somaliaan ja takaisin ei koskaan tullut.
Onko hyvä mies? Jos on, niin mikä tekee hänestä hyvän?
Saiko somppu oleskeluluvan naimisiinmeno varjolla?
Paljonko KELA maksaa teille kuukaudessa?
Olen vähän kateellinen sompuille jotka ovat päässeet suomeen. Pääsääntöisesti saavat vastikkeetonta tukea suomalaisia enemmän. Paljon enemmän.
Oletko paljon vanhempi ja isokokoisempi kuin miehesi?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:50"]Saiko somppu oleskeluluvan naimisiinmeno varjolla?
Olen vähän kateellinen sompuille jotka ovat päässeet suomeen. Pääsääntöisesti saavat vastikkeetonta tukea suomalaisia enemmän. Paljon enemmän.
[/quote]
Somalit saavat automaattisesti oleskeluluvan. He saavat myös automaattisesti oleskeluluvan jälkeen kansalaisuuden, koska Somaliassa ei ole keskushallintoa joka myöntäisi sinne kansalaisuuden. Suomen lain mukaan Suomessa syntyvä tai asuva, jolla ei ole muun maan kansalaisuutta mahdollista saada, saa kansalaisuuden. Ihminen ei voi olka ilman mitään kansalaisuutta. Somalia on pitkään ollut ainoa tällainen maa. Viime vuosina tosin osa Somaliasta on katsottu turvallisemmaksi.
Miten on mahdollista, että et ole muslimi? Muslimimies voi naida naisen, joka ei ole muslimi, mutta naisen on tällöin "palattava" islamiin. Missä menitte naimisiin?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:50"]
Saiko somppu oleskeluluvan naimisiinmeno varjolla?
[/quote]
Eli haluaisit vastikkeetonta tukea itsellesi paljon enemmän kuin nyt?
Muslimimies voi naida vääräuskoisen, musliminainen ei... Tämä on islamilaista "tasa-arvoa".
Ovatko lapsenne muslimeita tai jos ei vielä lapsia, niin tuleeko heistä sellaisia. Miten suhtaudut tähän, että mies todennäköisesti sitä vaatii?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:55"]Miten on mahdollista, että et ole muslimi? Muslimimies voi naida naisen, joka ei ole muslimi, mutta naisen on tällöin "palattava" islamiin. Missä menitte naimisiin?
[/quote]
Ei Ole totta, muslimimies voi mennä naimisiin juutalaisen tai kristityn kanssa.
Kysymyksiääää