Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä kutsuttu perhettämme kenenkään mökille vaikka tein selväksi, että haluttaisiin viettää juhannus järvimökin rannalla

Vierailija
25.06.2021 |

Kyllä niin hävettää kaikkien noiden tuttujen, kollegoiden ja "ystävien" puolesta. Eivät meille mökkijuhannusta sitten suoneet. Lapset sitä odottivat jo kauan aikaa, sanoin, että äiti hoitaa. Mitä sitten kävikään? Vaikka sanon selvästi, että perheemme haluaa kokea juhannuksen järvenrantamökillä, niin kukaan ei vastaa meileihin. Alan soitella perään, kierrellään ja kaarrellaan, röyhkeimmät vetoavat jopa koronariskiin!

Niin vaan jäi perheemme ilman rantamökkiä juhannuksena vaikka monella olisi sellainen ollut. Arvaa vaan, miten lapset reagoivat? Itkua vääntävät nytkin huoneissaan. Häpeän tätä itsekästä kansaa. Minä, minä, minä. Ei solidaarisuudesta tietoakaan. Toivon, että joku päivä mökit sosialisoidaan!

Kaltoin kohdeltu perhe

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vuokrata mökki ajoissa. Syksyllä plänäät ensikesäksi järvenrantamökin teille ja kutsut kaverit perheineen sinne!

Vierailija
22/29 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt opiksi ja varaa ajoissa mökki ensi juhannukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa oma mökki älkääkä joka vuosi olko tuppaantumassa muiden vaivoiksi. Ei kukaan sinua halua jona vuosi olla kestitsemässä

Vierailija
24/29 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olin helpottunut ettei tullut kuin yksi mökkikutsu, joka oli helppo väistää. En tiedä mitään ankeampaa kuin viettää kesää jossain mökillä korvessa puisessa torpassa. Mikä suomalaisia vaivaa että kokevat mökkeilyn jotenkin ihanana asiana? Kun saimme firman myytyämme isohkon summan rahaa, moni kysyi meinaammeko ostaa mökin. Kiitos ei todellakaan!

Vierailija
25/29 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitteko edes savukalaa?

Vierailija
26/29 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisin tiennyt! Tästä on lähimpään järven rantaan vain 10 minuutin kävelymatka. Olisitte saaneet saunoa meillä ja uida läheisessä järvessä.

Omat ruuat olisitte varmaan mielellänne tuoneet mukana, koska meillä olisi ollut vain kasvisruokaa?

Kiitokseksi yösijasta perheen aikuiset olisivat niittäneet vuohenputkea 1-2 tuntia päivässä ja lapset olisivat keräilleet lehtokotiloita saman ajan. Minä olisin huolehtinut lehtokotiloiden hävittämsiestä, olisitte siltä vaivalta säästyneet.

Vierailija
27/29 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän sanottiin, että voitte tulla, mutta sinä vaadit ettei meidän koirat olisi paikalla kun se teidän Pirkko-Petteri niin pelkää niitä. Valittiin ennemmin omat koirat, jotka ovat perheenjäseniä 🐕

Vierailija
28/29 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÄPEÄLLISTÄ OLLA KUTSUMATTA KÖYHÄÄ PETHETTÄ MÖKILLE, JOS SELLAINEN ON!

Ei satu olemaan köyhää perhettä.

Syö rölli useammin puuroa,niin lakkaat köyhtymästä. On varaa vuokramökkiin ensi suvena. Huom, varaa jo nyt.

Vierailija
29/29 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä