Mitähän nuorempi nainen nyt odottaisi minulta?
Olen 40+ mies ja harrastan erästä pariliikuntalajia n. 24v naisen kanssa. Harrastamme myös toistemme hieromista, vaihtona liikunnan jälkeen. Olemme myös muutaman kerran saunoneet yhdessä. No tässä jollain kerralla saunan jälkeen suihkutellessa mulla otti eteen ja iski himo, ja kourin tätä naista takaapäin rinnoista ja jalkovälistä. Mutta en sitten jatkanu, koska en halua painostaa mihinkään. Nainen ei tuntunut olevan moksiskaan ja kysyi jotain siihen tapaan että "tässäkö tää nyt oli". Myöhemmin ei ole tästä puhuttu, eikä se tunnu vaikuttaneen naisen suhtautumiseen.
Kysynpä lähinnä naislukijoilta, miten tulkita tuo käyttäytyminen. Odottaneeko hän, että suhde kehittyisi fyysisemmäksi? Oma raptus harmittaa siksi, etten haluaisi ainakaan menettää kivaa liikuntakumppania. Tästä nyt voikin päätellä, ettei minulla ole paljon kokemuksia naisista. Ainoa ja pitkä 15+ v suhteeni on ollut vaimoni kanssa, joka oli vielä niin mustasukkainen ettei muita naisia voinut pitää millään tapaa ystävinä...
Laittakaa vaan miehetkin niitä naurettavia kommenttejanne, kyllä aidosti avuliaitten vastaukset on aika helppo seloa joukosta.
Kiitos
Kommentit (32)
Tai uutta pihapeliä nimeltään "Hole"
Jätä se muija rauhaa. Ette haluu toisiltanne muuta ku kunnon hoitoa ja se jää siihen. Harrastus ja hieronnat sun muut. Mitä vittua, joku oikeasti hieroo toista VAIN KAVERINA?
Jos olet vaimosi kanssa yhdessä olessasi (siis minulla käsitys nyt, että olet eronnut) JO harrastanut tuota vieraan nuoremman naisen kanssa "pariliikuntaa", niin YHTÄÄN en ihmettele, että vaimosi on ollut mustasukkainen, koska se on kaikista luonnollisin tunne, jos oma puoliso lähtee vieraan kanssa vehtaamaan, olkoonpa sitten mitä pariliikuntaa tahansa! Sinä itse olet silloin syyllinen vaimon reagointiin, eli mustasukkaisuuteen!!! Pidän sellaista toimintaa, mitä kuvasit, suorastaan sadismina vaimoasi kohtaan, hänen tunteitaan kohtaan, JOS samaan aikaan olit vaimosi kanssa parisuhteessa, kun toisen naisen kanssa saunoit!
Tuollaiset saunomiset eivät kuulu parisuhteessa elävälle miehelle, ei varsinkaan, jos vaimolla on jotain vastaan eikä ole YHDESSÄ VAIMON KANSSA sovittu, että voi mennä ja ... tehdä, mitä lystää! Siis vaimokin yhtä lailla nuorten miesten kanssa!!!
Jos olit avioliitossa ja samaan aikaan harrastit tuollaista, niin petit kyllä vaimoasi, sillä hän ei hyväksynyt vieraan naisen kanssa vehtaamista, ja itse LUPASIT vihkitilaisuudessa olla USKOLLINEN!!! Tuo käytös ei ole uskollisuutta, vaan pettämistä!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:58"]
Runkkari , ei yksikään itseään kunnioittava nuori nainen kiinnostuisi sinusta.
[/quote]
No Suomihan on sinun ja minun onneksi pullollaan naisia, jotka eivät kunnioita itseään... <:¨¨)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:05"]
Mutta väittäisin että paras olisi ottaa selvää suutelemalla, jotenkin romanttisemmassa tilanteessa kuin alasti saunassa kourien. Tosin joku voi saada kicksit juuri siitäkin.
[/quote]
Kiitos asiallisesta kommentista.
Voisiko hieronta sitten olla se romanttisempi tilanne voisi olla, kun muutoin kuitenkin vain liikutaan hiki päässä? Ja liikuntapaikka kuhisee väkeä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:59"]
Jätä se muija rauhaa. Ette haluu toisiltanne muuta ku kunnon hoitoa ja se jää siihen. Harrastus ja hieronnat sun muut. Mitä vittua, joku oikeasti hieroo toista VAIN KAVERINA?
[/quote]
No ei tosiaankaan tarvitse jokaista naiskontaktia aloittaa tarjoamalla munaa, ja jos ei kelpaa niiin olla yksin!! Aika kipee näkemys naisista...
Enkä harrastustakaan ole jättämässä, eikä ole se nainenkaan. Tätä harrastusta tai hieromistakaan aloitettu sillä ajatuksella että pitäis päästä naimaan, vaan ihan kunnon kohentamisen, hyvän olon ja sittemmin hyväksi havaitun keskusteluseuran takia
Jos toisen hierominen vain kaverina ei edes mahdu sun ajatusmaailmaan, niin se tarkoittaa vain sitä, että sun maailmasi on vähän rajoittunut...
Ap, mikä harraste????
Ja ehdotan ehdottomasti esim syömässä käyntiä tms, että voitte jutella rauhassa mitä kumpikin tuntee!
Tai keppijumppaa.