Mies lähti taksilla takaisin kaupunkiin ja jätti meidät mökille. Siinä se juhannus
Koitin vain ystävällisesti muistuttaa, että vene pitää vetää rantaan ja mies sekosi ja huusi että miksi nalkutan ja meni saunaan. Puolen tunnin päästä tuli taksi ja mies sanoi lähtevänsä takaisin kotiin, me voisimme tulla sitten autolla, häntä ei enää kiinnosta täällä. Siis mitä?!
Kommentit (60)
So what, eipähän ole ukkoa riesana..
Vierailija kirjoitti:
Mukavia juhannusmuistoja lapsille.
Yhtä mukavia kuin itselläni 1987. Isäni ei viitsinyt olla jo alkuillasta kiukkuviinaa tankanneen äitini seurassa ja lähti sukuloimaan naapurimökeille.
Äitini keitti kokoon pirullisen kostosuunnitelman ja käski minut autoon. Lähdemme kotiin ja jätämme isämme mökille. En halunnut, tosi outo ja pelottava tilanne, mutta huusi hirttävänsä itsensä ellen lähde.
Niin siinä sitten lähdettiin. Auto seilasi metsätien puolelta toiselle mutta onneksi ei ketään tullut vastaan. Kotona äiti meni suorinta tietä kätköilleen tankkaamaan ja minä huoneeseeni peiton alle itkemään.
Ja tämä tarina on tosi. Toisin kuin aloittajan provo.
ei yksikää mies yhdstä pyynnöstä suutu... jos on tuollainen reaktio, niin vaimo on mitä luultavimmin sitä tyyppiä, joka kohtelee miestä kuin lasta terkuin: pariinkin kertaan kolmantena pyöränä ollut ja miehiltä kuullut syitä pettämiseen/jättämiseen/lähtemiseen.
Jos näin on todella tapahtunut, jatkakaa juhannusta niinkuin olitte suunnitelleet. Pitäkää hauskaa sillä porukalla, joka mökille jäi. Yksinkin voi olla ihan mukavaa, stressitöntä ainakin.
Monesko satuilu-aloitus jo tänään?
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavia juhannusmuistoja lapsille.
Yhtä mukavia kuin itselläni 1987. Isäni ei viitsinyt olla jo alkuillasta kiukkuviinaa tankanneen äitini seurassa ja lähti sukuloimaan naapurimökeille.
Äitini keitti kokoon pirullisen kostosuunnitelman ja käski minut autoon. Lähdemme kotiin ja jätämme isämme mökille. En halunnut, tosi outo ja pelottava tilanne, mutta huusi hirttävänsä itsensä ellen lähde.Niin siinä sitten lähdettiin. Auto seilasi metsätien puolelta toiselle mutta onneksi ei ketään tullut vastaan. Kotona äiti meni suorinta tietä kätköilleen tankkaamaan ja minä huoneeseeni peiton alle itkemään.
Ja tämä tarina on tosi. Toisin kuin aloittajan provo.[/quote"
Mun mielestä tuon aloittajan tarina on tosi. Sun oma on provo.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on toinen nainen, odotti vain jotain tekosyytä lähteä.
Omassa aikaisemmassa avioliitossa juuri tämä tapahtui. Muistan aina sen kuinka naivisti syytin itseäni ”riidasta”.
Jokainen mies ymmärtää vetää veneen rantaan kysymättäkin. V*ttu mitä pskaa taas.
Todennäköisesti olet koko ajan nalkuttanut jostain asioista ja mies on niellyt kiukkaan ja sietänyt sitä, jotta kaikilla olisi mukava juhannus. Tuo venejuttu oli vain sitten jäävuoren huippu, jolloin mitta tuli nalkutuksesta täyteen ja kuppi meni nurin kaiken hiljaisen sietämisen jälkeen.
Olet hyvin todennäköisesti samantyyppinen nainen, kuin kaverillani oli aikoinaan. Kerran vietimme yhteistä juhannusta ja tämä akka nalkutti koko ajan. Ei suoraan huutanut tms, mutta kaikki asiat oli sellaisella tuskastuneella ja käskevällä äänensävyllä. Ihan sellaisetkin, jotka olisi voinut kommunikoida täysin normaalisti. Me vaimon kanssa vierestä kuunneeltiin, että tuollaista naista ei kyllä kukaan loputtomiin jaksa. Eikä sitten lopulta jaksanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja niiden heiveröinen ego.
ensimmäinen joka valehtelee edes näin hyvin saa tikkarin. ei sittenkään tikkareita menisi tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
ei yksikää mies yhdstä pyynnöstä suutu... jos on tuollainen reaktio, niin vaimo on mitä luultavimmin sitä tyyppiä, joka kohtelee miestä kuin lasta terkuin: pariinkin kertaan kolmantena pyöränä ollut ja miehiltä kuullut syitä pettämiseen/jättämiseen/lähtemiseen.
Miehen teko on ihan tavallinen, kun mies on etsinyt tekosyytä riitaan, että pääsee ryyppäämään. Nyt se istuu tuhannen tuiterissa jollain terassilla.
Pitikö vene siis vetää rantaan. Laittaa rantakoivussa olevaan ketjuun kiinni joka on munalukittu. Kääntää vielä heikunkeikun ja rumanvärinen pressu päälle. Talviteloille. Koska kohta on kuitenkin syksy ja sitä kohti jo menty useampi päivä.
Miksi vene pitäisi keskellä kesää vetää yhtään mihinkään kunhan ei sentään lähde tuuliajolle. Onko heti vieressä perstuntumalla naapurimökin jolla johon lommo tulossa. Tai vene on saunan ja uimapaikan janalla.
Turpa kiinni kerran kesässä kirjoitti:
Minkä takia pitää sanoa kokoajan jokaisesta asiasta ääneen jotain . Antakaa nyt ihmisten olla vapaita teistä . Eihän toinen saa tilaa elää ollenkaan. Ei voi olla olemassa yhtään . Eikö se saa kodissaankaan olla oma itsensä ja elää vapaana . Joku käyttää kokoajan vahtii ja sanoo ääneen mitä ajattelee. Toivottavasti meni hyvän naisen luokse joka ei ääneen sano mitään ja antaa tilaa elää . Ihmiset ei ole sellaisia kuin me haluttaisiin niiden olevan vaan kaikki on erilaisia . Mitähän se mies ajattelee tän ihmisen tekemisistä. Kaikenlaista mutta ei sano sitä ääneen siksi koska on viisasta olla sanomatta ajatuksiaan ääneen. Hyvä että lähti ja toivottavasti löytää oikean puolison .
Joo ja sitten se vene on keskellä ulappaa ja mies huutaa mikset muistuttanut tai sanonut kun huomasit. Onhan nää nähty mitä siitä tulee kun ei sano.
Provo.
Nainenkin voi vetää veneen rantaan.
Provoissa aina korostetaan sukupuolten vastakkainasettelua.
FYI: ei ole tätä päivää, kun perheen naiselle voi olla enemmän habaa kuin sillä miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Nainenkin voi vetää veneen rantaan.
Provoissa aina korostetaan sukupuolten vastakkainasettelua.
FYI: ei ole tätä päivää, kun perheen naiselle voi olla enemmän habaa kuin sillä miehellä.
Ei ollut provo koska nainen oli juuri leipomassa korvapuusteja. Se oikeuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat täällä haukkuvat tietty miestä, mutta entä jos AP on nalkuttanut yhteen menoon 2 päivää? Laituri, vene, huussi, lipputanko, liikaa makkaraa, älä juo kaljaa, laita tuo, tee tätä jne. ja nyt miehellä meni kuppi nurin?
Turhan monissa parisuhteissa nainen pakkaa lasten ja omat tavaransa mukaan, siivoaa kodin, käy yksin kaupassa ja ostaa ruoat. Mökillä hän purkaa ostokset, laittaa lasten vaatteet kaappeihin, petaa sängyt ja täyttää saunan padat.
Yleensä mies ottaa mukaan omat vaihtokalsarinsa ja hammasharjan, vetää lonkkaa muiden tapahtumien aikana, juo kaljaa ja katsoo tv:tä.
Mies on mahdollisesti tankannut auton, mutta siitäkään ei voi olla varma.
Aloittaja, olen pahoillani miehesi nolosta käytöksestä.
Meillä mies ajaa, joten on omasta mielestään tehnyt osansa. Olen kyllä tarjoutunut ajamaan, jos mies hoitaa kaiken muun. Jostain syystä se ei sovi miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat täällä haukkuvat tietty miestä, mutta entä jos AP on nalkuttanut yhteen menoon 2 päivää? Laituri, vene, huussi, lipputanko, liikaa makkaraa, älä juo kaljaa, laita tuo, tee tätä jne. ja nyt miehellä meni kuppi nurin?
Turhan monissa parisuhteissa nainen pakkaa lasten ja omat tavaransa mukaan, siivoaa kodin, käy yksin kaupassa ja ostaa ruoat. Mökillä hän purkaa ostokset, laittaa lasten vaatteet kaappeihin, petaa sängyt ja täyttää saunan padat.
Yleensä mies ottaa mukaan omat vaihtokalsarinsa ja hammasharjan, vetää lonkkaa muiden tapahtumien aikana, juo kaljaa ja katsoo tv:tä.
Mies on mahdollisesti tankannut auton, mutta siitäkään ei voi olla varma.
Aloittaja, olen pahoillani miehesi nolosta käytöksestä.
Meillä mies ajaa, joten on omasta mielestään tehnyt osansa. Olen kyllä tarjoutunut ajamaan, jos mies hoitaa kaiken muun. Jostain syystä se ei sovi miehelle.
Meillä mies taas ajaa koko ajan n. 20km/h ylinopeutta ja minä rajoitusten mukaan. Miehen mielestä ei ole mitään syytä ajaa niin hitaasti ja tämän takia mies ei anna minun ajaa tai ei suostu tulemaan kyytiin jos minä ajan kun hänellä ei hermot kestä "katsoa tuota hemmetin nysväämistä".
Jos ollaan samassa autossa niin mies siis on aina ratissa tai sitten jos ollut riitaa asiasta niin ajaa omalla autolla edellä ja muistaa sitten ottaa asian puheeksi n kertaa seuraavien päivien aikana veetuilumielessä.
Jätti sentään auton sinulle. Minun ex olisi lähtenyt autolla , kännissäkin.
Kauheasti täällä ollaan tietävinään, että ap nalkuttaa koko ajan, aamusta iltaan. Miksei voi vetää sitä venettä ilman että tarvii pyytää?
Miksei mies ylipäätään voi tehdä yhtään mitään pyytämättä? Ja jos pyyntö toistetaan, se on nalkuttamista ja avioeron paikka? Vetää nyt saatana vaan sen veneen ja nauttii sitten elämästä kun vaimo on tehnyt kaiken muun.