Himos festarit, koronatartuttajat juhlii
eivätkä välitä paskan vertaa. Onneksi oma tuttavapiiri ei kuulu tuohon rupusakkiin.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yksikään Pietarin kisaturisti ei ole sinne eksynyt, niin en ole huolissani.
Sorry, tultiin tiistaina Pietarista, kotona käytiin pesemässä kamppeet ja ostoksilla tankkaamassa neljän päivän syömiset ja juomiset. Torstaina tänne Himokselle mökille 13 muun kanssa ja koko festarit vietetään isolla joukolla. Maanantaina sitten töihin asiakastukeen, kun loma loppuu. Kaikkien aikojen loma ollut kyllä, ihan ikimuistettava.
Niin varmasti. Jos tuo olisi totta, et uskaltaisi leveillä edes nimettömänä palstalla. Hyvä provoyritys!
Voin lähettää sulle lippujen kannat ja kuitit, jos helpottaa uskomista.
Vaikka saisivatkin koronan, mitä se haittaa. Tuskin saavat siitä edes tunnistettavia oireita, mutta sen sijaan immuniteetin. Mitä tämä hysteria oikein on?
Hei kaikki koronanuhaa pelkäävät! Tulkaa jo pois sieltä perunakellarista ihmisten ilmoille.
En enää jaksa käyttää maskia kaupassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka saisivatkin koronan, mitä se haittaa. Tuskin saavat siitä edes tunnistettavia oireita, mutta sen sijaan immuniteetin. Mitä tämä hysteria oikein on?
miksi sen pitäisi mitään haitata? heille tekisi hyvää saada tartunta. monestakin eri syystä
Haittaa, koska jatko tartunnat. Itse voin tiettyyn pisteeseen asti piileskellä kotona,mutta olen odottanut lääkäriä ja kuntoutusta koko tämän hemmetin koronan ajan.. Joo, ei onnistu kun korona ja jonot etc.
Hesalaiset potkupallo matkailijat levittämässä taas koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa, koska jatko tartunnat. Itse voin tiettyyn pisteeseen asti piileskellä kotona,mutta olen odottanut lääkäriä ja kuntoutusta koko tämän hemmetin koronan ajan.. Joo, ei onnistu kun korona ja jonot etc.
pysyy vain erossa ihmisistä seuraavat kaksi viikkoa, ainakin minä pysyn, koska täällä missä asun, niin hyvin moni bilettää ihan normaalisti. SElvähän se on, että tartunnat nyt taas lähtee nousuun, kun noista pietarin matkalaisistakin on jo nähty sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, tultiin tiistaina Pietarista, kotona käytiin pesemässä kamppeet ja ostoksilla tankkaamassa neljän päivän syömiset ja juomiset. Torstaina tänne Himokselle mökille 13 muun kanssa ja koko festarit vietetään isolla joukolla. Maanantaina sitten töihin asiakastukeen, kun loma loppuu. Kaikkien aikojen loma ollut kyllä, ihan ikimuistettava.
Niin varmasti. Jos tuo olisi totta, et uskaltaisi leveillä edes nimettömänä palstalla. Hyvä provoyritys!
Voin lähettää sulle lippujen kannat ja kuitit, jos helpottaa uskomista.
Kantsiko maksaa noin pskoista festareista että aikaa pitää tppaa palstailemalla?
Vierailija kirjoitti:
Ei koronaan saa immuniteettia sairastamalla (eikä edes rokotuksilla), mutta eihän se fakta laumasuojafanaatikon päähän mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Lapset joutuu syksyllä takaisin etäopetukseen, muttaku "pitää saada juhlia jussia >:". Kiitos kun auttavat pilaamaan tulevan nuorison mielenterveyttä.
Ihmeen herkkää on nyky nuorison mielenterveys. Itse olisin ollut onneni kukkuloilla, kun ei olisi tarvinut mennä kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pysyy vain erossa ihmisistä seuraavat kaksi viikkoa, ainakin minä pysyn, koska täällä missä asun, niin hyvin moni bilettää ihan normaalisti. SElvähän se on, että tartunnat nyt taas lähtee nousuun, kun noista pietarin matkalaisistakin on jo nähty sellaista.
Juuri näin. Jos liikaa huolestuttaa, niin pysyy erossa ihmisistä sitten. Se on itselleen kaikkein tehokkainta. Kaikki ei niin tee joka tapauksessa ja siitä on turha valittaa. Jos tauti lähtee taas leviämään, niin rajoituksia kiristetään ja taas soudetaan ja huovataan. Näin tämä todennäköisesti menee vielä pitkään. Silti: Pysykää erossa ihmisistä, jos korona pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset joutuu syksyllä takaisin etäopetukseen, muttaku "pitää saada juhlia jussia >:". Kiitos kun auttavat pilaamaan tulevan nuorison mielenterveyttä.
Ihmeen herkkää on nyky nuorison mielenterveys. Itse olisin ollut onneni kukkuloilla, kun ei olisi tarvinut mennä kouluun.
Aivan. Omat lapseni ovat nähneet kavereitaan vapaa-ajalla, oli koulussa karanteenit, kotiopetukset tai mitkä hyvänsä käynnissä. Ihan bullshittiä toi mielenterveysasia. Korkeintaan heillä, joilla elämäntilanne vaatii muutenkin pikaista puuttumista, se aiheuttaa lisäongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Jos liikaa huolestuttaa, niin pysyy erossa ihmisistä sitten. Se on itselleen kaikkein tehokkainta. Kaikki ei niin tee joka tapauksessa ja siitä on turha valittaa. Jos tauti lähtee taas leviämään, niin rajoituksia kiristetään ja taas soudetaan ja huovataan. Näin tämä todennäköisesti menee vielä pitkään. Silti: Pysykää erossa ihmisistä, jos korona pelottaa.
minua ei pelota korona, vaikka olen päättänyt pysyä erossa ihmisistä. siihen, että en halua itselleni tartuntaa on muita syitä kuin koronanpelko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koronaan saa immuniteettia sairastamalla (eikä edes rokotuksilla), mutta eihän se fakta laumasuojafanaatikon päähän mahdu.
Rokotefanaatikot eivät ehkä tulleet ajatelleeksi, että siellä piikillä käyminen heti ensimmäisten joukossa ei paljon auta, kun teho lähtee kuitenkin pois ja tauti on keskuudessamme silti. Loputon piikityskierre on valmis ja kroppa kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää potkupallo fanit on itsekkäitä, niin meillä kuin maailmallakin. Italian hurja korona-kevät alkoi juuri potkupallo pelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Omat lapseni ovat nähneet kavereitaan vapaa-ajalla, oli koulussa karanteenit, kotiopetukset tai mitkä hyvänsä käynnissä. Ihan bullshittiä toi mielenterveysasia. Korkeintaan heillä, joilla elämäntilanne vaatii muutenkin pikaista puuttumista, se aiheuttaa lisäongelmia.
Lyötyjä saa lyödä lisää.. t:Kokoomus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyötyjä saa lyödä lisää.. t:Kokoomus
Kun muutama tarvitsee apua, niin kaikkien muiden on silloin muututtava.
t. vihervasemmisto
Jep. Moinen pölvästi ei vielä aikaansa palstailemalla on vaan vetämässä rairaita. koska pitää "elää". Sen sijaan nämä erakoituneet sohvapotut täällä uhoaa tekevänsä yhtä ja toista vaikka todellisuudessa koko elämä on jatkossakin siinä omalla kotisohvalla ypösen yksin.