Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin juuri rauhoittavan juhannuksen kunniaksi

Vierailija
25.06.2021 |

Yöpöydän laatikossa lojuu muutama levy Temestaa. En juuri nykyään tarvitse sitä. Silloin tällöin, harvoin saatan ottaa ihan ”huvikseen” jos siltä tuntuu. En käytä alkoholia ollenkaan, kun en tykkää siitä. Joku ottaa tänään alkoholia. Minä otin rauhoittavan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, miksi koet tarpeelliseksi asiaa selitellä?

Vierailija
2/8 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan tänään, huomenna ja ylihuomenna tiukkaa viinaa. Sitten vasta otetaan rauhoitettavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, miksi koet tarpeelliseksi asiaa selitellä?

Mielestäni en selittele mitään. Enemmänkin halusin vain kertoa, miten vietän tätä iltaa.

-Ap

Vierailija
4/8 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan tänään, huomenna ja ylihuomenna tiukkaa viinaa. Sitten vasta otetaan rauhoitettavia.

Ok, kuulostaa ihan hauskalta. Jokaisella oma tyyli ja mieltymykset. Hyvää Juhannusta!

-Ap

Vierailija
5/8 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanmoinen. Samalla yritän vieroittautua nikotiinista. Jätin tänään tietoisesti ostamatta korvaustuotteen. Eipähän tule kiusausta, kun ei jaksa minnekään edemmäs lähteä...

Vierailija
6/8 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että kaikki mikä pyörryttää on kivaa. Väitti olevansa kypsä eli vanha nainen. Itse olen vanha viis kymppinen guppe. Se jotenkin nauratti mua kun vanha nainenkin on hyvällä rock hengellä messissä. Tää voi ihan hyvin olla ainoa elämä niin kannattaa ainakin yrittää nauttia siitä.

Vierailija
7/8 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen samanmoinen. Samalla yritän vieroittautua nikotiinista. Jätin tänään tietoisesti ostamatta korvaustuotteen. Eipähän tule kiusausta, kun ei jaksa minnekään edemmäs lähteä...

Tsemppiä vieroittautumiseen! Itsekin lopetin aikoinaan tupakanpolton. Kyllä se onnistuu, kun päättää, että se loppuu, pitää sen mielessä. Itse vähensin ja vähensin, kunnes tuli se päivä, kun huomasin, etten ole enää polttanut, enkä tarvikaan. Päätös ja tavoite, että joku päivä se loppuu. Mutta toisaalta tarpeeksi ”rennosti”, koska taas stressaantuneena ei onnistu. Ja on ihan ok korvata jollain toisella aineella siksi aikaa se, mistä on vieroittumassa. Jonain päivänä huomaa, että on asteittain päässyt eroon vuorotellen niistä kaikista.

Hyvää Juhannusta!

-Ap

Vierailija
8/8 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi että kaikki mikä pyörryttää on kivaa. Väitti olevansa kypsä eli vanha nainen. Itse olen vanha viis kymppinen guppe. Se jotenkin nauratti mua kun vanha nainenkin on hyvällä rock hengellä messissä. Tää voi ihan hyvin olla ainoa elämä niin kannattaa ainakin yrittää nauttia siitä.

Ihan totta ja tuo viimeinen lause varsinkin! Kannattaa yrittää nauttia jokaisesta hetkestä jollain mieluisalla tavalla. Ei sen tarvitse aina mitään niin hienoa tai ihmeellistä olla. Vaikka maata vain rennosti paikoillaan ja kuunnella kesän ääniä, kuten nyt. Syödä jäätelöä, kuunnella musaa. Huomista päivää ei ole kellekään luvattu. Se tulee tai sitten ei. Elää niin kauan, kuin on elossa. Lähtö tulee jokaiselle ennemmin tai myöhemmin. Hyvää Juhannusta!

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän