Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki täällä muka urheilullisia..

Vierailija
22.06.2014 |

..ja itsestään huolta pitäviä?

Tuntuu, että täällä on aina joku napisemassa miehen kasvaneesta mahasta ja sen jälkeein oikein leijutaan miten "Olen itse liikunnallinen, kaunis, terveellistä ruokavaliota noudattava nainen, joka treenaa pimppilihaksia 70 kertaa päivässä!"

Minä voin itse sanoa olevani melko vähäliikunnallinen, maalaamisesta ja lukemisesta nauttiva, ihan normaali nainen joka rakastaa roskaruokaa.

Onko kaikkien oikeasti pakko tykätä liikunnasta ja salaatista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:34"]

..ja itsestään huolta pitäviä?

Tuntuu, että täällä on aina joku napisemassa miehen kasvaneesta mahasta ja sen jälkeein oikein leijutaan miten "Olen itse liikunnallinen, kaunis, terveellistä ruokavaliota noudattava nainen, joka treenaa pimppilihaksia 70 kertaa päivässä!"

Minä voin itse sanoa olevani melko vähäliikunnallinen, maalaamisesta ja lukemisesta nauttiva, ihan normaali nainen joka rakastaa roskaruokaa.

Onko kaikkien oikeasti pakko tykätä liikunnasta ja salaatista?

[/quote]

Mä olen ainakin muka liikunnallinen.

Vierailija
2/10 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD 

no ei ole!! Mä oon 120kg lyhyt pallero. Käyn kyllä salilla, mutta ei mua urheilulliseksi voi sanoa. Miehen maha haittaa enempi häntä itseään ja se lähtee helposti pois hänen halutessaan, toisin kuin mun läskit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nimenomaan muka-liikunnallinen! Nuorena kyllä harrastin tosissani kamppailulajeja ja pidin itsestäni huolta, nykyisin olen lievästi lösähtänyt laiha-läski jonka liikuntasuoritukset ovat lähinnä fyysisestä työstä johtuvia.

Pitsa on hyvää toisinaan, välillä maistuu hamppari. En ikinä kehtaisi valittaa miehen mahasta kun olen aika varma että kyllä itsein pelastusrenkaan itselleni tulen kasvattamaan, ihan puhtaasti omilla elämänvalinnoillani.

Vierailija
4/10 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole liikunnallinen ainakaan nyt. Tykkään kyllä oikeastaan käydä kuntosalilla tiheästikin, käydä uimassa tai vauhtiin päästyäni kävelyillä. Silti viihdyn paremmin sohvalla, aika pitkään olen nyt ollutkin kipeiden nivelten ja selän takia passiivinen.

Miestä en sen sijaan täällä parjaa. Jokaine kantaa kilonsa itse ja rakastan häntä kilojen kanssa ja ilman, Niin hänkin minua. Alan olla kurkkuani myöten täynnä tämän ajan ulkonäkökeskeisyyttä ja tämän palstan tauotonta loskuttamista ylipainosta tai suoranaisesta lihavuudesta. Harrastan muuten itsekin muuta mielummin; kirjoittamista, käsitöitä, koruaskartelua, laulua, puutarhaan kukkien kasvattamista.

Vierailija
5/10 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne laiskat eivät pahemmin kehtaa leijua sohvaperunamaisuudellaan? :)

Vierailija
6/10 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka treenaa pimppilihaksia 70 kertaa päivässä!"

Urheilullista?!

Vierailija
7/10 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan kaikkea mikä liittyy urheiluun. En mä silti mikään lihava ole, mutta en vaan tykkää hikoilusta muualla kuin töissä. Mä en ole koskaan saanut mitään nautintoa liikunnasta.

Vierailija
8/10 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just sellanen ja nytkin treenaan pimmmppilihaksia tässä!

Vierailija
9/10 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinppilihakset, kihi

Vierailija
10/10 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arkeen kuuluu liikkuminen, enimmäkseen juoksen, lisäksi jotain muuta. En pidä itseäni erityisen urheilullisena eikä kukaan muukaan varmaan. Yritän syödä monipuolisesti, dieettejä en harrasta ja herkutkin maistuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän