Rax vai PizzaBuffa?
Kommentit (12)
Rax on ihan ok, valitettavasti sieltä vain poistui se mahdollisuus ostaa pelkkä salaattipöytä. Itse en välitä pizzasta mutta syön yleensä vain keiton + salaatit. Buffassa olen käynyt kerran ja se oli hirveä kokemus.
Rax ehdottomasti. Ei sekään toki mikään gourmet-ravintola ole mutta ihan ok. Sen sijaan pari Buffa-kokemustani oli alle arvostelun. Ruoka vain oli yksinkertaisesti pahan makuista.
Rax ehdottonasti! Paremmat pitsat ja runsaampi valikoima kaikkia lisukkeita.
Oon käynyt muistaakseni pienenä monta kertaa Raxissa, varmaan se kun vanhemmatkin sinne mielummin menivät!
Poika listasi muutma vuosi sitten paperille molempien plussat ja miinukset. Muistaaakseni buffa voitti. Oli monipuolisempi, siistimpi, miellyttävämpi, mukavampi ympäristö jne.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:12"]Poika listasi muutma vuosi sitten paperille molempien plussat ja miinukset. Muistaaakseni buffa voitti. Oli monipuolisempi, siistimpi, miellyttävämpi, mukavampi ympäristö jne.
[/quote]
Ehkä Buffat toimivat useimmiten uudemmissa kiinteistöissä joten nuo ei-ruokaan liittyvät asiat voivat ehkä olla paremmin mutta kyllä Rax on mielestäni tarjoilun suhteen selvästi parempi ainakin minun makuuni.
No ei kumpikaan, ihan kauheeta safkaa, jos yhtään katsoo mitä syö. Vaikkapa Kotipizzassa voi syödä liki samalla hinnalla huomattavasti parempaa pitsaa.
^^