Lindexin sovituskoppien peilit, -5 kg?
Tuntuu, että laihdun 5 kiloa aina, kun astelen lindexin sovituskoppiin. Onko muut samaa mieltä?
Mielestäni tämä on epäreilua, kun ei koskaan voi tietää, miltä vaatteet oikeasti näyttää päällä.
Kommentit (25)
Täytyykin mennä heti huomenna Lindexin koppiin ottamaan selfie! :D
Minä en ole huomannut mitään poikkeavaa niissä peileissä. Oletteko tosissanne?
Siitäköse jouhtu, kun paita näytti siellä paljon paremmalta, kun kotona.
Eikös kaikissa vaatekaupoissa ole kaventavat peilit? Meillä on niitä kotonakin, kun veljeni oli remonttihommissa kauppakeskuksessa ja kantoi sieltä vanhat peilit kotiin.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:58"]Eikös kaikissa vaatekaupoissa ole kaventavat peilit? Meillä on niitä kotonakin, kun veljeni oli remonttihommissa kauppakeskuksessa ja kantoi sieltä vanhat peilit kotiin.
[/quote]
Onko oikeesti?
On tietenkin!
Miten tämä voi olla joillekin uusi asia?
t. vaatekaupan osastonhoitaja
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:04"]On tietenkin!
[/quote]
Sitten on kyllä minulla myös kotona kun kerran yhtä hyvältä näytän kaupan peilistä kuin kotonakin peilistä katsottuna :)
Mun mielestä Lindexin ja Seppälän peilit leventää.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:08"]Mun mielestä Lindexin ja Seppälän peilit leventää.
[/quote]
Tai ehkä ne vaatteet ei vaan istu sulle :)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:08"]Mun mielestä Lindexin ja Seppälän peilit leventää.
[/quote]
Tai ehkä ne vaatteet ei vaan istu sulle :)
[/quote]jep sekin voi olla syynä :D
No just tänään kävin lindexillä ja näytin aivan kaamealta. Jäivät vaatteet ostamatta :(
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:04"]
On tietenkin!
[/quote]
Olisiko vaatekauppoihin mahdollista saada väh. yhtä extra-kaventavaa kaappia uimapukuostoksia varten?
Mä olen kuullut tämän aiemmin ja katsoin siellä sovituskopissa, että kaventaako se peili. En ainakaan huomannut, että kaventaisi. Ehkä se kaventaa niin vähän, etten huomaa ;)
Lindexin liikkeiden sovituskopeissa on poikkeuksellisen karmea valaistus. Siihen voisi vähän panostaa, kun ketjun liikevaihdosta iso osa tullee alusvaatteiden myynnistä.
HM.llä on selvästi kaventavat peilit.
Mutta Lindexillä mielestäni taas leventää, varsinkin housuja hankala sovittaa.
Laardit vaan loistaa, vaik kokoa 36-38 käytän.
en koskaan osta sieltä mitään