Lindexin sovituskoppien peilit, -5 kg?
Tuntuu, että laihdun 5 kiloa aina, kun astelen lindexin sovituskoppiin. Onko muut samaa mieltä?
Mielestäni tämä on epäreilua, kun ei koskaan voi tietää, miltä vaatteet oikeasti näyttää päällä.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:15"]Lindexin liikkeiden sovituskopeissa on poikkeuksellisen karmea valaistus. Siihen voisi vähän panostaa, kun ketjun liikevaihdosta iso osa tullee alusvaatteiden myynnistä.
[/quote]
Joo ne valot on monessa sovituskopissa aivan hirvittävät. Tuo esiin jokaisen selluliitti muhkuran ja kalpeuden... Joku joskus selitti mulle että mikä niitten pointti oli. Tyyliin että näytät ilman paitaa niin rumalta että sun on pakko ostaa se kun se paita saa sunkin rumat kohdat näyttämään hyvältä:D musta jotenkin ontuva selitys varsinkin bikineitä sovitellessa.
Kuopion Carlsonilla olen ihmetellyt aina, miten näytän siellä läskiltä, mutta johtuu varmaan siitä, että siellä on normaalit peilit.
Jossain pks H&M:llä on asennettu ne peilit väärinpäin. Ovat siis aika neliskanttisia. Hirvitys miten lihavalta niistä näytti, kun olivat väärinpäin.
H&M:n peilit ainakin kaventaa. Farkut näyttää niissä sovituskopeissa aina tosi hyvältä päällä, kotona kokeillessa todellisuus onkin toinen.
Minä ainakin näytän vaatekauppojen peileissä lihavammalta kuin olo tuntuu, niin kuinkakohan plösö sitä sitten oikeasti onkaan... :(