Apua! Siis kertokaa nyt, että tämä on trikki
Kommentit (13)
Aidolta näyttää. Feikit erottaa usein aika helposti.
Ja te herkät, älkää menkö katsomaan. Ihminen menee kappaleiksi junan ja laiturin väliin. Jopa minulle teki pahaa siinä vaiheessa kun kuvaaja jäi minuutiksi kuvaamaan junaa vasten jäänyttä torsoa, värähtämättä.
Miten toi valkopaitainen mies vaan heilauttaa kättään välinpitämättömästi..
Voiko noin välinpitämättömiä ihmisiä olla, ei s..tana.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 16:57"]Aidolta näyttää. Feikit erottaa usein aika helposti.
Ja te herkät, älkää menkö katsomaan. Ihminen menee kappaleiksi junan ja laiturin väliin. Jopa minulle teki pahaa siinä vaiheessa kun kuvaaja jäi minuutiksi kuvaamaan junaa vasten jäänyttä torsoa, värähtämättä.
[/quote]
Tekstistä käy ilmi että kse on valvontakameran kuvasta. Se jää epäselväksi miksei se valkopaitainen mies auta sitä ylös.
Kyllä. Minun on kerrottava, että kyllä se rikki on.
Miksi se meni tuonne, ei ymmärrä...
Kyllähän noita silti oikeastikin tapahtuu.
Ei vaikuttanut ihan selväpäiseltä tuo raiteille mennyt.
Se voi olla hankala tilanne lähteä vetämään kaveria ylös jos tuo raidehemmo on esim.aineissa.
Huonolla tuurilla tempaisee sinutkin sinne raiteille ja junahan oli jo hyvin lähellä.
Tiedä sitten miten itse toimisin, voi olla etten uskaltaisi kättäni antaa.
Onkohan tuo Japanissa? Sielä nimittäin hyvin yleistä. Siksi varmaan tuo välinpitämättömyys.
Tämä video on poistettu, koska se rikkoo YouTuben järkyttävää tai vastenmielistä sisältöä koskevaa käytäntöä.
Japseissahan on alueita esim. metsiä, jonne ihmiset käyvät hirttäytymässä. On tää ihmeellistä. Video onkin jo poistettu.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:58"]Tämä video on poistettu, koska se rikkoo YouTuben järkyttävää tai vastenmielistä sisältöä koskevaa käytäntöä.[/quote]
Kyllä se ainakin minun koneessani vielä pyöri.
Miksi se valkopaitainen ei auttanut miestä.
Oliko kyseessä itsemurha?