Voe helvettiläinen sentäs.
Niin sitä tuli raskaustestiin kaksi viivaa, kivaa ja ihanaa kyllä ja vauva tervetullut eikä ollut mikään vahinkokaan.
Huolestuttaapi vaan, kun lapsillemme tulee ikäeroa 1v2kk. Kuinka arki sujuu? Kokemuksia?
Kommentit (4)
meidän pojilla ikäero 12 kk - ja ovat tosi läheisiä, parhaimpia kavererita. Toinen nyt tokaluokkalainen, toinen aloitti nyt. Eikä vauva-aikakaan ollut kovin raskas.
Onnea!
AP kirjoitti NÄIN:
kivaa ja ihanaa kyllä ja vauva tervetullut eikä ollut mikään vahinkokaan.
Mun siskolla on lasten ikäero tasan 1 vuosi ja hyvin menee. Joskus sisko valittelee, kun pitäisi olla neljä kättä, mutta ei koskaan ole sanonut, että olisi pitänyt olla isompi ikäero.
Alku oli tosi raskasta aikaa kun kakkonen syntyi. Tosin olin nuori, vain 21v kun kakkonen syntyi ja erosin 3kk ennen kakkosen syntymää. Kaikesta huolimatta PÄRJÄSIN ja onnistuin jopa kasvattamaan kaksi suht kilttiä lasta jotka ovat nyt ekalla luokalla ja eskarissa :)
Vauva-aika meni vähän kuin sumussa. Kakkosella oli koliikki ja muutenkin suht tyytymätön lapsi (näin jälkikäteen ajatellen ehkä omakin stressi voinut vauvan tyytyväisyyteen vaikuttaa?) ja monesti olin helisemässä. Onneksi sain ulkopuolista apua!
Hyvää pienessä ikäerossa on se että meillä ei ainakaan mustasukkaisuutta ollut ja lapsista oli ja on todella paljon seuraa toisilleen. Huonoa on se että kahden pienen kanssa on tosiaan kädet täynnä töitä mitä ei ihan aina jaksa.
Paljon tsemppiä sinulle ja onnea...
oisit miettinyt sillon, kun rupesitte toista lasta tekemään...