Olen jatkuvasti kuumeessa, en kestä enää! :(
Uutena vuotena olin kuumeessa ja oksentelin rajusti. Kesti nelisen päivää.
Synttäreilläni tammikuun lopussa olin taas kuumetaudissa varmaan viikon. Kuume oli korkea, mutten oksennellut.
Ystävänpäivän kylpyläreissu meni harakoille; angiina iski päälle. Viikko taas kuumeessa ja kovissa kivuissa.
Lapsen synttäreitä siirrettiin maaliskuussa, koska olin taas kuumeessa. Kroppaa kouristeli ja tällä kertaa jouduin tiputukseen nestehukan vuoksi.
Huhtikuun alussa sairastuin oksennustautiin kesken työpäivän, taas monta päivää kotona.
Toukokuussa jokin kuumetauti, vatsakipuja ja kauheaa uneliaisuutta. Tästä vain pari tervettä päivää myöhemmin iski flunssa kuumeineen.
Nyt olen taas kuumeessa, olotilasta päätellen korvatulehdus.
Mikä helvetti minua vaivaa? Olen niin kyllästynyt tähän jatkuvaan kuumeeseen! :( Syön monipuolisesti ja urheilen, nautin elämästäni ja olen onnellinen. Tämän sairastelun vuoksi olen laihtunut 12kg ja olen kuin zombie. Väsymys on jatkuvaa. Pomo epäilee töissä sairasteluani, vaikka minulla on todistaa poissaoloni lääkärintodistuksilla.
Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, lääkitys kunnossa ja arvot hyvät. (Testit otettu pari viikkoa sitten). Tiputukseen jouduttuani perusverenkuva oli "ihan hyvä" lääkärin sanoja lainaten, tulehdusarvot koholla.
Olen kysynyt lääkärintodistusta hakiessani mistä tämä johtuisi. No aina on jotain pöpöä liikkeellä ja jotkut sairastuu helpommin kuin toiset.
Mikä minua vaivaa :(
Kommentit (8)
Niin ja maitohappobakteerit.. vahvat sellaiset. Suoliston kautta ne pöpöt iskee :)
Muista myös levätä ihan kunnolla silloin kun olet kipeä. Ja ensimmäinen terve päiväkin kannattaa levätä. Kuumetta ei kannata kauheasti laskea lääkkeillä, ellei nouse tosi korkeaksi. Kannattaa varmaan alkaa myös ottaa jotain vitamiinilisää, D-vitamiinia ainakin.
Mä luulin, että mä oon usein kipeänä, mutta sä veit voiton. Varmasti tosi kurjaa. :( Toivottavasti pysyisit tästedes terveenä!
Varaa lääkäriaika asiasta keskusteluun ja selvittelyihin. Ei ne siellä päivystyskiireessä kerkiä alkaa asiaa sen kummemmin miettimään, silloin on tärkeää hoitaa akuuttivaihe. Eikä päivystyksessä tarvitsekaan.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:18"]
Hometalo?
[/quote]
Tämä tuli mullekin mieleen, omasta kokemuksesta.
Onko stressiä tai jotain surua/hulolta? Ihminen on monimutkainen kokonaisuus; jostain syystä sun kroppa on nyt tosi herkkä eikä ehdi toipua ja kerätä vastustuskykyä. Lepäätkö/ nukutko terveinä päivinä riittävästi? Syötkö monipuolisesti?