Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten yläosattomuus

Vierailija
25.06.2021 |

Pitäisikö naisten saada kulkea yläosattomissa samoissa paikoissa/tilanteissa kuin miestenkin? Perusteluja voi myös antaa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalla naiset tissit paljaana, jee 👍

Vierailija
2/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannalla naiset tissit paljaana, jee 👍

GoPro jolla kuvasin kavereitteni pallottelua sai ulkomailla hyvää materiaalia.

Mutta siis ehdottomasti. Free the nipple ja silleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ!

Koska miehillä on oikeus nähdä rinnat.

Vierailija
4/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa ihan normaalia, että naiset uimarannalla ilman yläosaa 😘

Vierailija
5/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ap mieltä asiasta?

Vierailija
6/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisilla tulisi olla ihan yhtäläinen oikeus kulkea yläosattomissa samoissa paikoissa kuin miehetkin kuten rannoilla. Kenelläkään en soisi kulkea paidatta kaupungilla tms. Ja olen itse siis kolmekymppinen nainen.

Ap

Vierailija
7/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta miehet saisi piilottaa rintansa kuten naisetkin piilottavat niin ei tarvitse katsella kenenkään paljasta ihoa

Vierailija
8/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pervot naiset kulkevat yläosattomissa.

Vierailija
9/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun vouhotetaan tuosta tasa-arvosta niin kauhiasti, niin se pitää olla suorastaan pakollista. Kyllä kansa kauhistelee ja joku soittaa jopa pollarit paikalle, jos minä, satakiloinen mies, tepastelisin yleisellä paikalla vaimoni bikinien yläosaan somistautuneena! Tasa-arvo kunniaan! Ei enää naisille mitään erioikeuksia!

Vierailija
10/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No henkkoht mielummin näkisin paidattomilla miehillä urheiluliivit kuin paljasrintaisia naisia kaduilla ja kaupoissa. Ne napaan ulottuvat lötköt on ihan yhtä ällöttävät kuin jonkun roikkumahakin eikä sitä järkytystä ne harvat nätit tisut korvaa.

Vierailija
11/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, katsotaan sitten kun olet viisissäkymmenissä. Haluatko näyttää venähtäneet rintasi? Ai niin, sinä voimaantunut ja vapautunut nainen menet varmaan sitten rintaleikkaukseen.

En ole huomannut vanhempien naisten nousseen barrikadeille siksi, että haluavat liikkua paljain rinnoin julkisesti, kyllä tämä on nuorten naisten ristiretki. Minkähän takia vain nuorten?? t. nainen 64 v, ei paljain rinnoin esiintyvä

Vierailija
12/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, katsotaan sitten kun olet viisissäkymmenissä. Haluatko näyttää venähtäneet rintasi? Ai niin, sinä voimaantunut ja vapautunut nainen menet varmaan sitten rintaleikkaukseen.

En ole huomannut vanhempien naisten nousseen barrikadeille siksi, että haluavat liikkua paljain rinnoin julkisesti, kyllä tämä on nuorten naisten ristiretki. Minkähän takia vain nuorten?? t. nainen 64 v, ei paljain rinnoin esiintyvä

Näin setänä kommentoin, että eihän pukeutuminen ole kiellettyä, vaikka sallittaisiin alastomuus.

Vierailija
13/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta naisilla tulisi olla ihan yhtäläinen oikeus kulkea yläosattomissa samoissa paikoissa kuin miehetkin kuten rannoilla. Kenelläkään en soisi kulkea paidatta kaupungilla tms. Ja olen itse siis kolmekymppinen nainen.

Ap

Eikö ois hauskaa ja muodollisuudet riisuvaa, jos oltais ihan alasti. Pukeakin saa, mutta miksi tuomita, jos joku on alasti.

Vierailija
14/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, että naisten rinnat on seksualisoitu ja niitä ei muka voi näyttää, minusta kaikki saa kulkea vaikka alasti jos siltä tuntuu.

Vierailija
15/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi, kun ei pitäis saada miestenkään. Ainoastaan rannalla ok, ja siellä mun puolesta saa olla naisetki yläosattomissa jos huvittaa. En tosin ymmärrä miksi kukaan haluis.

Vierailija
16/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos! Hirveetä jos utareet heiluan kulkis tuolla kaduilla porukkaa. Mun mielestä ne kaljamahaiset äijätkin sais pukea paidan päälleen ihmisten ilmoilla!

Vierailija
17/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis jossain uimarannalla ok, eikä se taida olla kiellettyä kyllä nytkään. Ei muuten julkisilla paikoilla ilman paitaa, ei miehet eikä naiset.

Vierailija
18/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei taida olla kiellettyä olla naisten yläosattomissa rannoilla. Siitä vaan.

Vierailija
19/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun vouhotetaan tuosta tasa-arvosta niin kauhiasti, niin se pitää olla suorastaan pakollista. Kyllä kansa kauhistelee ja joku soittaa jopa pollarit paikalle, jos minä, satakiloinen mies, tepastelisin yleisellä paikalla vaimoni bikinien yläosaan somistautuneena! Tasa-arvo kunniaan! Ei enää naisille mitään erioikeuksia!

Tervetuloa Kallioon, tai oikeastaan Sörnäisiin, Pääskylänkadun tienoille. Kukaan ei kauhistele. Näen joka päivä. Tai no, joillakin hihaton mekko, toisilla nahkahenkselit eikä muuta. Mutta satakiloisen miestissit komeasti esillä ilman kriisiä.

Vierailija
20/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomat ihmiset ovat rumia!!! Alastomuus ei ole minulle moraali asia vaan esteettinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi