Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko muita lihottanut zoely ehkäisypillerit? muita oireita??

Vierailija
22.06.2014 |

Elikkä oon nyt kolmisen kuukautta syönyt zoely merkkisiä ehkäisypillereitä ja oon alkanut parin kk aikana lihomaan.. Paino ei ole juurikaan noussut mutta vyötärön ympärys alkanu leveneen enkä keksi muuta syytä kun nuo hemmetin pillerit. Finnejäkin alkanut tulemaan vaikka ennen niitä ei ole ollut kun ehkä 1 tai 2 puoleen vuoteen. Seksihalut myös kadonneet. Ei huvita ei yhtään. Pyysin lääkäriltä jotain ehkäisyä missä ei olisi paljon hormooneja kun ne ei mun mielialalle sovi ollenkaan. Määräs tämän.. Joo kyllä, mieliala suht normaali mut ei ole nää muutkaa sivuvaikutukset kivoja. Kuparikierukkaa en saa koska kuukautisvuoto niin runsasta ja hemoglobiini todella matala.

Olisko teillä ehdotuksia mikä ehkäisy olisi paras? Mistä ei tulis juuri sivuvaikutuksia.. Kumia ei tykätä käyttää..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttäny zoelya puoltoista vuotta. Finnejä ei juurikaan ole.

Paino nousi muutaman kilon, mutta sekin meni tisseihin. Kuppikoko suurentunut c-kupista e-kuppiin.

Olen syönyt niitä pitkällä syklillä, eli syönyt vain jokatoisesta lumelääkkeet. Se kyllä kostautui koska edellinen tyhjennysvuoto kesti 3viikkoa. Lääkäri käski sitten syödä kolme kuukautta lyhyellä syklillä jotta saisin vuodon tasaantumaan.

Menkat eivät kyllä koskaan ole osuneet lumepäiville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla