Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi suomalaiset naiset ovat hirveitä kusipäitä toisilleen?

Vierailija
22.06.2014 |

Mies täällä ihmettelee.. (yleistämättä, osa teistä ovat mukavia). Että miten voikaan nainen olla selkään puukottava, tekopyhä paska. Valehtelija, juoruämmä. Saatteko jotain kiksejä siitä? (seksuaalisesti tai muuten) eikö omatunto ikinä soimaa? Eikö mielessänne ikinä käy nämä kysymykset:

"olisiko mukavaa jos minulle tehtäisiin näin?" "miksi minun edes on pakko lytätä muita?" eikö käy mielessä pyytää anteeksi? Miettiä että mikä helvetti on mennyt vikaan kun täytyy käyttäytyä kuin kusipää? Jos joku nostaa teille sormenkaan, ja sanoo takaisin, itkette ja valitatte kuinka hirveä kusipää se toinen oli?

Ettekö myönnä omaa kusipäisyyttänne? Miettikää näitä: "karma is a bitch", ja "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan", joten, olisiko aika katsoa omaa napaa pidemmälle arvon av-mammat?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän suuntaus on kaikkineen : naiset ovat alkaneet ottaa samoja oikeuksia kuin miehet, ja sos.käyttäytymistä myöten tavat alkavat olla samankaltaisia.

Hyvä puoli tässä on se, että emme suostu enää ottamaan turpaan vain koska edustamme fyysisesti heikompaa sukupuolta, ja itsenäistymme mekin. Pettäminen ja estottomampi sukupuolinen käyttäytyminen ei ole vain miesten asia enää, vaan naisetkin osaavat jo elää.

Valitettavasti naiset imevät miehistä myös ne huonot puolet: Naiset ovat nykyään väkivaltaisempia, juovat enemmän,hoitavat lapsiaan vähemmän, polttavat jne.

Eli lyhykäisyydessään sanottuna: opimme paljon teiltä miehiltä, ja pärjätäksemme tässä miesten maailmassa on opittava elämään maan tavalla.Kusipäisyys kai tuli siinä samalla opittua.

Vierailija
22/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis

mutta täällä naiset saavat olla millaisia haluavat ja tehdä mitä haluavat, kiitos tasa-arvon. pistää vähän miettimään... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 10:34"]

Miksi joku aloittaa jatkuvasti ketjuja "miksi suomalaiset naiset sitä ja tätä" -tyyliin?

[/quote]

siksi kun joku yrittää oppia ymmärtämään niitä, naiset voisivat kertoa miksi käyttäytyvät niinkuin käyttäytyvät...  

Vierailija
24/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 05:26"]

Elämässäni ehdottomasti suurin osa kuulemastani huorittelusta on ollut naisten naisiin kohdistamaa.

Koiratappeluissa urosten välillä toinen alistuu kun huomaa jäävänsä alakynteen. Kun nartut tappelevat niin monasti voitolla oleva yrittää tappaa alistumista yrittävän.

[/quote]

Ihmiset ja koirat = sama asia.

Vierailija
25/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin kyllästynyt tähän naisvastaiseen propagandaan, ja sitten vielä huonommuutta kokevat naiset toistavat tätä paskaa. Ihan ihmisiä ollaan kaikki, ja naisena saan huomattavasti vähemmän vittuilua ja dissausta naisilta. Esim. naiset eivät vain kylmästi jätä huomiotta jos porukalla keskustellaan, eikä ihan kaikkea sanomaani koeta uhkana ja aleta vänkäämään niinkuin miesten kanssa käy aina. Älykkään naisen seurasta nauttii toinen samanlainen, mutta miesten on aina pakko lytätä ja kilpailla, etenkin naisen kanssa.

Vierailija
26/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 08:46"]

Olen 48-vuotias, enkä ole missään vaiheessa elämääni törmännyt mihinkään bitchittelyyn, kusipäisyyteen enkä selkäänpuukottamiseen. Missäköhän ympyröissä tällaista noin yleisesti tapahtuu? Sukupuolesta riippumatta ovat tuntemani ihmiset ihan tavallisia, kohteliaita ja ystävällisiä ihmisiä iloineen ja suruineen. Välillä huonolla tuulella ja väsyneitä, mutta kukaan ei tunne mitään ylitsevaltaavaa kateutta tai vihaa toista kohtaan.

Jos tuollaiseen käytökseen jatkuvasti törmää, kannattaa tosiaan katsoa peiliin, ja miettiä omaa käytöstään ja tuttavavalintaansa. Ei kusipäisyys ole normi, eikä edes yleistä.

[/quote]Ehkä kiltit ihmiset on alttiimpia kusipäille. Tai kusipäisyys korreloi koulutuksen kanssa. Mitä matalammin koulutettu sitä enemmän potentiaalia kusipäisyyteen.

[/quote]

Kiltit ihmiset ovat varmasti alttiimpia kusipäille, mutta tuosta koulutusjutusta en olisi niin varma. Juuri eilen erittäin korkeasti koulutettu nainen haukkui mua päin naamaa ilkeillä sanoilla ja yritti parhaansa mukaan nolata mua porukan edessä (siinä onnistumatta, kun en provosoitunut vaan naureskelin hänen jutuilleen). Ei tunnettu ennestään vaan nainen oli tutun tuttu. Kuspäitä on sekä matalasti että korkeasti koulutetuissa.

Vierailija
27/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin totta ja siksi välttelen naisia. Eniten olen tekemisissä. yli 60v. naisten kanssa. Itse ole 48v. Pahimpia on naiset joilla on lapsia. Voi sitä pätemisen tarvetta kuinka hyviä äitejä ne on ja kuinka hyvin niiden lapset on kasvatettu ja muut äidit tietysti huonoja ja lapset kauheita kakaroita. 

Kun pysyy erossa niin ei tarvitse kuunnella tuollaista.

Vierailija
28/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä näitä BB-Teijoja ja Anneja.

Vierailija
29/32 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 05:26"]

Elämässäni ehdottomasti suurin osa kuulemastani huorittelusta on ollut naisten naisiin kohdistamaa.

Koiratappeluissa urosten välillä toinen alistuu kun huomaa jäävänsä alakynteen. Kun nartut tappelevat niin monasti voitolla oleva yrittää tappaa alistumista yrittävän.

[/quote]

Ihmiset ja koirat = sama asia.

[/quote]

Ihmiset ja koirat ovat laumaeläimiä. Näkyy hyvin tällä palstalla.

Vierailija
30/32 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki naiset ovat kusipäitä  - miehille sekä muille naisille.  Naisilla kyse lienee hormoneista ja epävarmuudesta, huonosta itsetunnosta ja tappavasta vallanhimosta. 

Jos saan valita, en ikinä työskentele naislaumassa tai naisen alaisena.  Viimeiseen saakka olen myös koettanut välttää opiskelemasta naisvaltaiselle alalle.  

Joillakin naisilla ei tunnu olevan edes sielua - ja sydämen tilalla on pieni, psykopaattinen verenkiertopumppu.

Tunnustan olevani misogynisti. 

Vierailija
31/32 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48-vuotias, enkä ole missään vaiheessa elämääni törmännyt mihinkään bitchittelyyn, kusipäisyyteen enkä selkäänpuukottamiseen. Missäköhän ympyröissä tällaista noin yleisesti tapahtuu? Sukupuolesta riippumatta ovat tuntemani ihmiset ihan tavallisia, kohteliaita ja ystävällisiä ihmisiä iloineen ja suruineen. Välillä huonolla tuulella ja väsyneitä, mutta kukaan ei tunne mitään ylitsevaltaavaa kateutta tai vihaa toista kohtaan.

Jos tuollaiseen käytökseen jatkuvasti törmää, kannattaa tosiaan katsoa peiliin, ja miettiä omaa käytöstään ja tuttavavalintaansa. Ei kusipäisyys ole normi, eikä edes yleistä.

Se, että juuri SINÄ et ole (muka) kokenut naisten kusipäisyyttä johtuu kahdesta asiasta:

1.  Olet liian tyhmä ymmärtämään itseesi kohdistuvaa vittuilua, selkäänpuukotusta, nimittelyä, yms.

2.  Olet kiusaaja, ja harrastat kohdassa 1. mainittuja paskamaisuuksia, jolloin pidät kusipäisyyttä(sikin) normaalina. 

Vierailija
32/32 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä varmasti on paljon näin käyttäytyviä naisia useiden ketjujen perusteella, joten voisitte kertoa syyn surkeisiin käytöstapoihinne? Joku epäili, että se olisi epävarmuutta ja luulen asian olevan niin. Huono kasvatus vaikuttaa myös, sillä osa vanhemmista lellii "prinsessojaan"  ja sallii hemmotellun käytöksen. Se nyt vaan ei toimi oman kodin ulkopuolella. Olen huomannut, että useimmat naiset miesvaltaisella alalla ovat kasvaneet miesten sosiaalisiin normeihin ja ovat kohteliaita kaikille. Parhaimmissa naisten piireissä ei ole selkään puukottamista tai vastaavaa sekoilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan