Kumppanin "hauska pila" Säätöi yhtäkkiä juoksumatolla vauhdittaa täysille, nyt polvet verillä ja löin otsani
Otsassa iso kuhmu joka sykkii kipua. Ihan rauhassa kävelin ja katselin telkkaria. Huomaamattani painoi vauhdit täysille jolloin kaaduin ja löin pääni juoksumaton reunaan. Miehen mielestä tämä oli huvittavaa ja nimitti minua draamakuningattareksi. Näki kuulemma jossain tiktokissa vastaavan pilan ja halusi kokeilla. Ja ihan aikuinen, kolmekymppinen mies, vaikka 5-vuotiaalta kuulostaa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Pila jossa toista sattuu ei ole hauska. Hauska pila on laittaa jauhoja hiustenkuivaajaan tai mentospastilli langalla kokispullon korkin alle 🤣
Ei nuo sinun pilat ole hauskoja kuin silloin, kun itse joudut siivoamaan jäljet.
Naiset uskoo kaikki tarinat missä mies pahiksena.
Vierailija kirjoitti:
Seurusteletko mahdollisesti eksäni kanssa. Hänestä oli hauskaa mm. polttaa sormeni kiehuvassa vedessä, lukita parvekkeelle t-paidassa talvella, kiskaista hiuksista niin että jos en kaatunut niin lähti tuppo hiuksia päästä. Valvotti myös tahallaan. Kun tuli kotiin ja minä nukuin yövuoron jälkeen, suurin huvinsa oli kolistella kattiloita yhteen ja soittaa musiikkia ilman kuulokkeita. Lähde, nyt heti.
Miks seurustelit sen kans ja palasit aina kotiin?
Teillä on sitten hauska juhannus:D
Jättäsin noin lapsellisen "miehen" hetimmiten. Jos ei lapsia eikä yhteistä omistusasuntoa niin maanantaina lusikat jakoon ja koira myyntiin. Vaihtamalla paranee.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee asian X eikä kukaan kyseenalaista tarinaa
Sanotko siis että käytät juoksumattoa kesähelteillä? Varmaan viel kotona?
Kuka hullu tuonne helteeseen haluaa juoksemaan? Ulkona läkähtyy hetkessä, sisällä on ilmastoinnin ansiosta 20 astetta ja jaksaa juosta paljon pitempään.
Aina voit ihan erehdyksessä kompastua miehen lähellä ja osua häntä polvella vahingossa ikävään kohtaan. Naura, kun hän uudella ja kimeällä äänellä kertoo, että sattuu.
PS Edellinen oli tietenkin erittäin huono vitsi, jota yksikään normaali ihminen ei tee.
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä usko, vaikka oman taustani perusteella voisin uskoa.
Kaksi ihmistä on lyönyt minua.
Kumpikin oli mies, jonka kanssa seurustelin.
Molemmat olivat alallaan hyvin pärjääviä lakimiehiä.
Mielestäni molemmat tilanteet olivat hätkähdyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan netistä löytyy miesten tekemiä videoita, joissa tekevät todella julmia "piloja" (toisen satuttaminen ja järkyttäminen ei oikeasti ole koskaan mikään vitsin aihe) tyttöystävilleen. Oikein muoti tuntuu olevan tämä.
Tämä. Tuollainen on sadismia joka yritetään hyväksyttää huumorina. Pelottavaa.