Kumppanin "hauska pila" Säätöi yhtäkkiä juoksumatolla vauhdittaa täysille, nyt polvet verillä ja löin otsani
Otsassa iso kuhmu joka sykkii kipua. Ihan rauhassa kävelin ja katselin telkkaria. Huomaamattani painoi vauhdit täysille jolloin kaaduin ja löin pääni juoksumaton reunaan. Miehen mielestä tämä oli huvittavaa ja nimitti minua draamakuningattareksi. Näki kuulemma jossain tiktokissa vastaavan pilan ja halusi kokeilla. Ja ihan aikuinen, kolmekymppinen mies, vaikka 5-vuotiaalta kuulostaa.
Kommentit (51)
Töki sen makkaroihin nuppineuloja
Minä poljen kuntopyörällä useita kertoja viikossa, vaikka on kesä ja ulkona hyvä keli. Katson samalla telkkaria tai nostelen puntteja. Siitä on kiva sitten mennä suoraan saunaan. Pyöräilen tavallisellakin pyörällä, mutta aina en jaksa lähteä. Kotona voi polkea pieruverkkareissa ja reinoissa.
Lähde päivystykseen, pääset pois sieltä hetkeksi. Terkkarin kirjaus riittää. Jää myös merkintä, josta voi olla apua sitten kun otteet kovenee. Rikosilmoituksesta ei tarvi vielä päättää, toki voit senkin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Seurusteletko mahdollisesti eksäni kanssa. Hänestä oli hauskaa mm. polttaa sormeni kiehuvassa vedessä, lukita parvekkeelle t-paidassa talvella, kiskaista hiuksista niin että jos en kaatunut niin lähti tuppo hiuksia päästä. Valvotti myös tahallaan. Kun tuli kotiin ja minä nukuin yövuoron jälkeen, suurin huvinsa oli kolistella kattiloita yhteen ja soittaa musiikkia ilman kuulokkeita. Lähde, nyt heti.
Tuo ei ole mitään pilailua vaan väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka juoksee juoksumatolla kesällä?
Aika monellakin on kuntoilulaitteita ja välineitä kotona, mikä siinä on vaikea tajuta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monellakin on kuntoilulaitteita ja välineitä kotona, mikä siinä on vaikea tajuta??
Ulkoilma on ainakin itselle vähintäänkin puolet nautinnosta, jos ei enemmänkin.
Menis ukko ulkoruokintaan tollasen jälkeen. Ei näemmä sen järki sanonu että voi sattua pahasti. Ei ollut mikään hauska pila vaan täysin älytöntä ja keskenkasvuista toisen vahingoittamista huvin vuoksi.
Toivottavasti tämä ei ole totta. Jotkut typerykset kyllä tekevät tuollaisia piloja oikeastikin, mutta tuntuu uskomattomalta, että joku pitää kujetta hauskana vielä senkin jälkeen, kun toiseen sattui. Jos tämä kuitenkin on totta, niin tiedät varmaan olevasi todella sairaan ihmisen, kenties psykopaatin, kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä poljen kuntopyörällä useita kertoja viikossa, vaikka on kesä ja ulkona hyvä keli. Katson samalla telkkaria tai nostelen puntteja. Siitä on kiva sitten mennä suoraan saunaan. Pyöräilen tavallisellakin pyörällä, mutta aina en jaksa lähteä. Kotona voi polkea pieruverkkareissa ja reinoissa.
Eikö miehesi säädä kuntopyörää yhtäkkiä kireimmälle ja sinä ihmettele, että mikäs nyt tuli, kun ei jaksa polkea?
Pila jossa toista sattuu ei ole hauska. Hauska pila on laittaa jauhoja hiustenkuivaajaan tai mentospastilli langalla kokispullon korkin alle 🤣
Näillä tämmöisillä voi myös ykskaks motarilla tulla hyvänä vitsinä mieleen tarttua apukuskin penkiltä rattiin ja ohjata auto pientareelle. Tai vetää käsijarrusta.
Kun ei ole mitään kykyä ajatella hauskojen ideoidensa seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä mitään nyt nauti. Sisällä on viileämpää.
Vierailija kirjoitti:
Seurusteletko mahdollisesti eksäni kanssa. Hänestä oli hauskaa mm. polttaa sormeni kiehuvassa vedessä, lukita parvekkeelle t-paidassa talvella, kiskaista hiuksista niin että jos en kaatunut niin lähti tuppo hiuksia päästä. Valvotti myös tahallaan. Kun tuli kotiin ja minä nukuin yövuoron jälkeen, suurin huvinsa oli kolistella kattiloita yhteen ja soittaa musiikkia ilman kuulokkeita. Lähde, nyt heti.
Olen pahoillani, että olet joutunut parisuhdeväkivallan uhriksi. Kaikki kertomasi on väkivaltaa ja mies on tehnyt niin, koska on kokenut olevansa oikeutettu siihen.
Jätä tollanen tyyppi, ihan kauhee. Treffasin kerran miestä, joka kutitti minua vatsasta varmaan puolipäivää. Ihan kauheeta kidutusta. Lopetin tapailemasta tuota miestä.
Vierailija kirjoitti:
sellanen tarina tällä kertaa.
Ei se matto kiihdy samantien ja juoksija kyllä näkee mitä siinä räpelletään edessä ja voi hypätä kyydistä pois milloin vaan.
Tämä. Vauhdin kiihtyminen tapahtuu vähitellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä mitään nyt nauti. Sisällä on viileämpää.
Juoksen itse ulkona riippumatta sataako vai paistaako tai vaikka olisi pakkasta -20 °C. Siiri Rantasta epäsuorasti lainaten, mitä pahempi keli, sen parempi olo on lenkin jälkeen.
Kumppanisi pitää hoitaa entisex kumppanix
Ja vähän äkkiä
Jumakauta mulla olis palanu hi-hat🤬
Ois saanu äijä kyytiä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooh tuommonen 32 astetta ja sisällä lienee enemmän.
Hot Story Sis
Vierailija kirjoitti:
Näillä tämmöisillä voi myös ykskaks motarilla tulla hyvänä vitsinä mieleen tarttua apukuskin penkiltä rattiin ja ohjata auto pientareelle. Tai vetää käsijarrusta.
Kun ei ole mitään kykyä ajatella hauskojen ideoidensa seurauksia.
Harrastaako naiset tuollaista? Voisi huolestua jo
Kyllä mäkin treenasin aamulla crossarilla tunnin, mikä tässä kotona kuntoilussa on niin epäilyttävää?