EMMALJUNGA DOUBLE VIKING - Kertokaa hinta & kokemuksia?
Hyvät ja huonot puolet? :) Missä nuita vois käydä livenä testaan? Läheskään joka kaupassa ei nuita ole.
Kommentit (17)
Eikös Puutalobaby-bloggarilla ole nuo? Käy katsomassa kokemuksia sieltä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:13"]Eikös Puutalobaby-bloggarilla ole nuo? Käy katsomassa kokemuksia sieltä.
[/quote]
Joo google löysikin sinne. En vaan ainakaan puhelimella löytänyt muuta postausta kuin sen missä oli juuri saanut rattaat. Ja miksi noiden hintaa ei mainita missään? :o
Saako tuohon runkoon kiinni minkä vaan kopan ja istuimen vai pitääkö ne olla just nuo Viking sarjan? Siis vaikka mondial kopan?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 14:27"]
Saako tuohon runkoon kiinni minkä vaan kopan ja istuimen vai pitääkö ne olla just nuo Viking sarjan? Siis vaikka mondial kopan?
[/quote]
Kai se pitäää se viking-koppa olla. Käytiin joku viikko sitten työntelemässä Vantaan Lastentarvike-liikkeessä noita Vikingejä (yksöisversioita tosin), siellä oli mahdollisuus noita tupliakin testata.
Kiitos linkistä, luin vertailun kyllä jo ennen kuin kysyin. Siinä ei tule esille se käykö runkoon muut kuin Viking kopat ym. easyfix kiinnitys näyttäisi ainakin olevan samanlainen kuin muissa Emmaljunga malleissa.
Kiitos! Ok! Taidan käväistä Lastentarvikkeessa huomenna kyselemässä.
Mulla on kaksosilla käytössä kyseiset vaunut ja olen ollut erittäin tyytyväinen! Kannatti maksaa pienen auton hinta noista kärryistä :) Lisäksi meillä kulkee mukana esikoinen seisomalaudalla. Ostettiin koko paketti kerralla eli Viking vaunukopat, istuimet myöhempää tarvetta varten, jalkapussit jne. Nuohan pitää siis ostaa osissa ja jokainen osa rungosta lähtien maksaa erikseen. Luultavasti tuota viking-sarjaa pitää kaikki osat olla ja varmaan kannattaa ottaakin niin osat käyvät varmasti yhteen :) Hinta noilla on 1500-1700 euroa... Jos siis paketti tulee kahdelle vauvalle.
Jos on valmis maksamaan tuplarattaista tuon verran suosittelen kääntymään siinä vaiheessa ehdottomasti Bugaboon Donkeyhin. Itse tuli testailtua Viikinkejä ja kyseltyä kavereilta kokemuksia Donkeysta. Tämä jälkeen ei ollut kovin vaikea päätös. Kokeiltiin Viikinkejä ja ne oli omasta mielestämme melkoinen viritelämä. Meistä ne olivat melkoiset ränkkänät ja viimeistely oli melko karsea verrattuna Bugiksiin. Tuli mieleen että Emmaljunga on yrittänyt kopioida Bugaboot, mutta hieman epäonnistunut suunnitelussa ja oikeastaan kaikessa. Viikingeissä näkyy ruuveja siellä sun täällä ja manuaalit on pakko lukea, että laitteita osaa käytää. Emmajunngan perinteiset vaunut ovat ihan kivoja, mutta jos Viikinkejä harkitsee, niin kannattaa ehdottomasti käydä tätä ennen katsomassa Bugaboon Donkeyta. Onhan tuolla ihan positiivisia Viikingin käyttäjiä, kun luin noita arvosteluita yms.
Bugaboot on rumia! Kaikki mallit.
Emmaljunga edge duo gombi koppa käy ainakin super viikigeihin! Siskolls super viikigit ja on tosi hyvät. Hänellä on 2v ja vauva ja on helppo kun voi käyttää myös normi rattaina. Tosi kevyet työntää ja alempi istuin ei ole työntäjän jaloissa vaan sielä edessä. Oon itekkin työntäny niitä tosi paljon joten tiedän että on tosi hyvät. Isojen renkaiden ansiosta liikkuu hyvin myös lumessa.
Pakko sanoa, että täällä googlailen Emmaljungia sen takia kun olen niin pettynyt Bugaboo Donkeyhimme. Istuinosa on aivan surkea, ainakin kuvien perusteella Emmaljungassa on parempi. Mm. täydessä makuuasennossa lapsen pää on alaspäin.. ja talvihaalareissa vyöt eivät riitä lapsen ympärille ja istuvin asento saa lapsen luisumaan alaspäin..
Itsellä ei kyllä mitään kokemusta bugaboo merkistä mutta emmaljungan viking istuimissa on nykyään myös kuomussa korotus mahdollisuus. Eli siis kuomua saa liikutettua ylöspäin jolloin pitkäkin lapsi mahtuu kuomun alle. Tämä oli todella iloinen yllätys.
Ja jatkan että ainakin city koppa käy double-ja super viikingeihin.
Käyköhän city koppa tavallisiin viikingeihin? Tästä tiedosta olisin enemmän kuin onnellinen.