Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä teet juuri nyt? Tämän ketjun aloitus on juhannusaattona koronavuonna 2021 noin klo 10.

Vierailija
25.06.2021 |

Heräsin jo noin klo 6.30. Olin lenkillä ja täällä on kaikkialla aika hiljaista. Jokunen vanhempi ihminen ulkoiluttamassa koiraansa.

Olen jo ehtinyt juoda monta kuppia kahvia ja nyt suunnittelen illansuuta. Päivän ohjelma on jo tiedossa, mutta en vaan käynnisty ja istun tässä koneella kuin tyhjän panttina.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut Dallasia netistä. Pitäis siivota muttei viitsis vaikka tekemistäkin vähän. Käyn kai joessa uimassa. Illalla ennenkuin kaupat menee kiinni ostan mansikkakakun, karkkia ja sipsejä. Hiukan arveluttaa kun 21.00 asti auki oleva alko samassa rakennuksessa... Jos lipeän sinne vaikka raittiina aioin olla. Illalla istun puutsrhassa ellei sada (tuskin) ja luen Intiaanisatuja.

Alko menee kiinni klo 12.00.

Vierailija
42/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä iltaan saakka. Kukaan muu ei taida täällä käydä töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin skumppalasillisen, vieraat tulevat klo 14. 

Vierailija
44/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laitoin pyykkikoneen pyörimään ja sitten pitäisi imuroida. Nyt istun vähän aikaa palstalla ja syön suklaata.

Vierailija
45/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vastata kunnolla, mutta "koronavuonna" vei halut siihen. Sairasta, kun edes kuulumisia ei voi kysellä ilman että pitää tuoda korona esiin. 

Vierailija
46/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona puuhastelen harrastusjuttuja.

Vierailija
47/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan nukkua päikkärit ihan just. Olen herännyt jo ennen seiskaa ja käynyt parin tunnin lenkillä jonka jälkeen tuli siivottua, vaihdettua lakanat sekä käytyä suihkussa ja nyt olen surffannut netissä yhdistettyä aamiaista/lounasta syödessä.

Illalla käyn uudelleen lenkillä ja piiiiiiitkässä suihkussa ennen nukkumaan menoa. Jotain leffaakin voin harkita jos tulee jotain mieluisaa..

48/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan nukkua päikkärit ihan just. Olen herännyt jo ennen seiskaa ja käynyt parin tunnin lenkillä jonka jälkeen tuli siivottua, vaihdettua lakanat sekä käytyä suihkussa ja nyt olen surffannut netissä yhdistettyä aamiaista/lounasta syödessä.

Illalla käyn uudelleen lenkillä ja piiiiiiitkässä suihkussa ennen nukkumaan menoa. Jotain leffaakin voin harkita jos tulee jotain mieluisaa..

Minä heräsin jo 5.20 eikä väsytä yhtään. Joko yöunesi on lyhyet tai unesi laatu on todella huono jos päivällä väsyttää tai sitten ruokavaliosi on pahasti pielessä

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
49/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä heräsin jo 5.20 eikä väsytä yhtään. Joko yöunesi on lyhyet tai unesi laatu on todella huono jos päivällä väsyttää tai sitten ruokavaliosi on pahasti pielessä

On se kumma. Lapsena on pakko nukkua ja aikuisena ei saisi nukkua. Päiväunet on ihania, niitä pitää nukkua aina, kun on mahdollisuus.

Vierailija
50/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon nyt kahvia. Tulin juuri manikyyrista ja pedikyyristä. Kohta haen mieheni töistä ja sitten lähdemme valmistelemaan huomisia syntymäpäiviä.

Vierailija
51/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin koronatestissä. Loppupäivä kotona.

Vierailija
52/52 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoharilasillen otan isoisovanhemmille; 120 vuotta sitten oli heidän hääpäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä