Mitä sinä teet juuri nyt? Tämän ketjun aloitus on juhannusaattona koronavuonna 2021 noin klo 10.
Heräsin jo noin klo 6.30. Olin lenkillä ja täällä on kaikkialla aika hiljaista. Jokunen vanhempi ihminen ulkoiluttamassa koiraansa.
Olen jo ehtinyt juoda monta kuppia kahvia ja nyt suunnittelen illansuuta. Päivän ohjelma on jo tiedossa, mutta en vaan käynnisty ja istun tässä koneella kuin tyhjän panttina.
Kommentit (52)
Teen töitä iltaan saakka. Kukaan muu ei taida täällä käydä töissä?
Otin skumppalasillisen, vieraat tulevat klo 14.
Just laitoin pyykkikoneen pyörimään ja sitten pitäisi imuroida. Nyt istun vähän aikaa palstalla ja syön suklaata.
Meinasin vastata kunnolla, mutta "koronavuonna" vei halut siihen. Sairasta, kun edes kuulumisia ei voi kysellä ilman että pitää tuoda korona esiin.
Yksin kotona puuhastelen harrastusjuttuja.
Mä taidan nukkua päikkärit ihan just. Olen herännyt jo ennen seiskaa ja käynyt parin tunnin lenkillä jonka jälkeen tuli siivottua, vaihdettua lakanat sekä käytyä suihkussa ja nyt olen surffannut netissä yhdistettyä aamiaista/lounasta syödessä.
Illalla käyn uudelleen lenkillä ja piiiiiiitkässä suihkussa ennen nukkumaan menoa. Jotain leffaakin voin harkita jos tulee jotain mieluisaa..
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan nukkua päikkärit ihan just. Olen herännyt jo ennen seiskaa ja käynyt parin tunnin lenkillä jonka jälkeen tuli siivottua, vaihdettua lakanat sekä käytyä suihkussa ja nyt olen surffannut netissä yhdistettyä aamiaista/lounasta syödessä.
Illalla käyn uudelleen lenkillä ja piiiiiiitkässä suihkussa ennen nukkumaan menoa. Jotain leffaakin voin harkita jos tulee jotain mieluisaa..
Minä heräsin jo 5.20 eikä väsytä yhtään. Joko yöunesi on lyhyet tai unesi laatu on todella huono jos päivällä väsyttää tai sitten ruokavaliosi on pahasti pielessä
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Se kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä heräsin jo 5.20 eikä väsytä yhtään. Joko yöunesi on lyhyet tai unesi laatu on todella huono jos päivällä väsyttää tai sitten ruokavaliosi on pahasti pielessä
On se kumma. Lapsena on pakko nukkua ja aikuisena ei saisi nukkua. Päiväunet on ihania, niitä pitää nukkua aina, kun on mahdollisuus.
Minä juon nyt kahvia. Tulin juuri manikyyrista ja pedikyyristä. Kohta haen mieheni töistä ja sitten lähdemme valmistelemaan huomisia syntymäpäiviä.
Kävin koronatestissä. Loppupäivä kotona.
Kuoharilasillen otan isoisovanhemmille; 120 vuotta sitten oli heidän hääpäivä.
Alko menee kiinni klo 12.00.