Miesystävän kaveri tuijottaa reisiäni kun käytän shortseja
Laitanko silti shortsit kun vietetään aikaa yhdessä ja miten pitäisi ilmaista, etten tykkää katseista, aiheuttamatta ylimääräistä skismaa kenenkään välille? En edes tiedä katsooko hyvällä vai pahalla.
Meillä on aika tuore suhde ja mies selvästi huomasi ja leikkimielisesti vähän kovistelikin kaveriaan jo kerran, mutta tilanne meni ohi ja aiheeseen ei palattu koskaan.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne meni ohi niin mikä ongelma?
Ongelma on se, että mies katsoo reisiäni edelleen kun käytän shortseja enkä tykkää siitä. Kuten jo aloituksessa kerroin.
Ehkä ne reidet kannattaa sitten piilottaa. Laita kesämekko päällesi.
Ja lisätään vielä että riittävän pitkä mekko, ei mikään heruttelupituinen.
No tämä olisi tietenkin ratkaisu ja laitettu harkintaan, mutta periaatteessa en oikein pidä siitäkään, että mun pitäisi vapaa-ajalla tietyssä seurassa muuttaa tyyliäni tai pukeutua tietoisesti epäkäytännöllisemmin ja epämukavammin muiden takia. Samalla kun seurueessa on muitakin shortseja käyttäviä henkilöitä.
Ehkä laitan armyvihreät cargohousut joita oma(kin) mies inhoaa.
Periaatteesa kaikki miehet ei pidä siitä että tavara laitetaan näytille ja sitten pitäisi miettiä jatkuvasti mihin saa katosa ja jos katse edes käy suunnassasi nostat metelin.
Tämä. Paljas pinta vetää katseen puoleensa, vaikka kuinka yrittäisi muuta. Ei ole kiva juttu joutua katsomaan sitä vastoin tahtoaan rennoksi tarkoitetussa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto ei tietenkään voi olla, että ottaisit oman vastuun pukeutumisestasi.
Kuten vaikkapa niin, että jos katseet kiusaa, niin et pidä sortseja.
Sortsit on sun oma valinta. Kestä se, mitä niitä katseet seuraa.
Sitä paitsi mikä halavatun lause tämä nyt on:
"En edes tiedä katsooko hyvällä vai pahalla."
Et siis tiedä, onko rikkaampi, niinkö...?
No jos se näin menee niin minä alan katsomaan miesten peniksiä ja perseitä, koska itsehän pistää farkut jalkaan.
Jos häiritsee niin pidä pitkiä housuja sen seurassa.
Itse pukeutuisin jatkossakin sortseihin, mutta en viettäisi aikaa miehen kaverin kanssa. Miesystävä saisi valita, kumman seurassa viettää aikansa, kaverinsa vai minun.
Voi elämä.
Et sit osaa tiuskaista että lopettaa tuijottamisen?
Sano miehellesi tuosta ja ehkä miehesi voisi sanoa tälle ystävälle että lopettaa naisensa katselun.
Onko sun reidet timmit vai löysät?
Ne on sopineet jo kaverille kans sekä kimppakivasta. Tulet saamaan juhannuksena taikoja.
Riippuu miten katsoo. Katsooko oma kumppanisi sinua samoin. Jos katsoo niin että haluaa sinua, eikö tunnu ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä tapahtuu Espoon kilossa, niin sanon sinulle, että nainen juokse!!
Se meininki ei jää katseluun, vaan menee huomattavasti pidemmälle... ja vaikka ei olisikaan, kuulostaa tilanne silti todella epämiellyttävälle. Aikoinaan minun tilanteessa oli kyllä aivan sama mitä minulla oli päällä....
Mihin sen pitäis juosta?
Varmaan tiedät itsekkin että mies miettii samalla, millainen pillu niiden reisien välissä voisi olla. Miksi se muuten niitä vahtais.
Lisäät vain kierroksia ja puet pelkät bikinit.
Laita sellaiset mikrot, missä tulee kunnon camel toe. Ei tuijota enää reisiä.
Voit toki joskus ystävällisesti huomauttaa ettet pidä siitä että tuijottaa reisiäsi. Voi olla hänelle hieman nolo mutta yleensä suorasukaisuus on paras kaikille osapuolille. Ei siitä kannata sen kummemmin hernettä vetää nenään.
Kysy häneltä, että "mitä katsot". Seuraavalla kerralla naura hänelle, että "taasko toljotat" Jne. Jos se ei riitä niin sitten lakkaat olemasta hänen kanssaan samassa seurassa. Sinulla on täysi oikeus käyttää shortseja ja joo, hänellä on oikeus katsoa mutta hänen pitää myös kantaa sen seuraukset (muiden silmissä vastenmieliseksi friikiksi leimautuminen).
Ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu. Karsit tämän idioottimiehen kavereista. Ette ole missään tekemisissä hänen kanssaan.
Sanoisin et kohta ottaa turpaan jos ei lopeta toljottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että mies katsoo reisiäni edelleen kun käytän shortseja enkä tykkää siitä. Kuten jo aloituksessa kerroin.
Jos sulla on ihanat jalat? :)
Ihana saada katseita! Itse pukeudun halkiohameeseen ja nautin katseista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne reidet kannattaa sitten piilottaa. Laita kesämekko päällesi.
Ja lisätään vielä että riittävän pitkä mekko, ei mikään heruttelupituinen.
No tämä olisi tietenkin ratkaisu ja laitettu harkintaan, mutta periaatteessa en oikein pidä siitäkään, että mun pitäisi vapaa-ajalla tietyssä seurassa muuttaa tyyliäni tai pukeutua tietoisesti epäkäytännöllisemmin ja epämukavammin muiden takia. Samalla kun seurueessa on muitakin shortseja käyttäviä henkilöitä.
Ehkä laitan armyvihreät cargohousut joita oma(kin) mies inhoaa.
Periaatteesa kaikki miehet ei pidä siitä että tavara laitetaan näytille ja sitten pitäisi miettiä jatkuvasti mihin saa katosa ja jos katse edes käy suunnassasi nostat metelin.
Tämä. Paljas pinta vetää katseen puoleensa, vaikka kuinka yrittäisi muuta. Ei ole kiva juttu joutua katsomaan sitä vastoin tahtoaan rennoksi tarkoitetussa tilanteessa.
Lyhyt katse on normaalia, varsinkin jos osaa pitää ilmeensä kurissa. Reisien tuijottaminen on vähintäänkin epäkohteliasta.
Ei se erityisen ruma ole, jos ei kovin hyvännäköinenkään, mutta kyse ei ole hänen ulkonäöstään vaan ei-toivotusta käytöksestä.