Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän kaveri tuijottaa reisiäni kun käytän shortseja

Vierailija
25.06.2021 |

Laitanko silti shortsit kun vietetään aikaa yhdessä ja miten pitäisi ilmaista, etten tykkää katseista, aiheuttamatta ylimääräistä skismaa kenenkään välille? En edes tiedä katsooko hyvällä vai pahalla.

Meillä on aika tuore suhde ja mies selvästi huomasi ja leikkimielisesti vähän kovistelikin kaveriaan jo kerran, mutta tilanne meni ohi ja aiheeseen ei palattu koskaan.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se noloa jos aikuinen ihminen ihan avoimesti töllöttää.

Vierailija
2/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne meni ohi niin mikä ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että mies katsoo reisiäni edelleen kun käytän shortseja enkä tykkää siitä. Kuten jo aloituksessa kerroin.

Vierailija
4/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että mies katsoo reisiäni edelleen kun käytän shortseja enkä tykkää siitä. Kuten jo aloituksessa kerroin.

Ehkä ne reidet kannattaa sitten piilottaa. Laita kesämekko päällesi.

Vierailija
5/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tissitoppi 🤗

Vierailija
6/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsäise reisiäsi seuraavan kerran kun tuijottaa.

Vierailija
7/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisätään vielä että riittävän pitkä mekko, ei mikään heruttelupituinen.

Vierailija
8/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, että mitä tuijotat.

Vierailija
9/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läpsäise reisiäsi seuraavan kerran kun tuijottaa.

Joo tai sitten lätkyttelee niihin sellasta hevoslaukan ääntä. Mitä ei voi piilottaa, sitä kannattaa korostaa.

Vierailija
10/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossainhan sen pitää silmiään pitää.

Muodokkaat reidet vetävät miehen silmiä magneetin tavoin.

Vierailija
11/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tykkää tuijotuksesta, kannattaa ehkä käyttää peittävämpää vaatetusta.

Vierailija
12/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse tykätä katseista, mutta kaikki saa katsoa.

Vierailija
13/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma kaveri?

Vierailija
14/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä tapahtuu Espoon kilossa, niin sanon sinulle, että nainen juokse!!

Se meininki ei jää katseluun, vaan menee huomattavasti pidemmälle... ja vaikka ei olisikaan, kuulostaa tilanne silti todella epämiellyttävälle. Aikoinaan minun tilanteessa oli kyllä aivan sama mitä minulla oli päällä....

Vierailija
15/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Jos itse alkaisin kiinnittää toistuvasti katseeni esim. miehen toisen kaverin pulleaan kaljamahaan tai hänen puolisonsa treenaamattomaan selluliittiseen hanuriosastoon (jota muuten esittelee myös shortseissa!) tai topista pursuavaan rintavakoon, niin veikkaan ettei olisi sosiaalisesti ok.

Vierailija
16/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen tuijottelu on usein vallankäyttöä miehen puolelta. Eikö kaveri pidä sinusta? Saattaa tehdä tuota ihan piruuttaan, kun huomannut ettet pidä siitä. Ala sinäkin tuijottaa tiukasti hänen haaroväliinsä aina, kun kaveri tuijottaa jalkojasi.

Vierailija
17/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea katsomaan jalkaasi, Ääneen sanoen ," Mitä , onko joku vialla? Ei kai vain ole kyyn purema Herranen aika ja mä vaan tässä olen Teidän kanssa oon rupatellu, Apua! Sehän on myrkyllinen , voi kuollakkin jos on allerginen, M- miten en oo huomannut maan senhän pisto on kyllä , voimakas ja äkillinen , että sen luulis että huomaisi mutta mä Kai En oo huomannut !

Tai että , Apua onko mun Reides punkki!?

Jo luulisi, nuo jommat kummat , sanonnat etenkin näin kesällä , hämmentävän jos kenen tahansa reisiin tuijjotelevan saattaisi mieskin heti säikähtää sanontaasi.

Vierailija
18/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Jos itse alkaisin kiinnittää toistuvasti katseeni esim. miehen toisen kaverin pulleaan kaljamahaan tai hänen puolisonsa treenaamattomaan selluliittiseen hanuriosastoon (jota muuten esittelee myös shortseissa!) tai topista pursuavaan rintavakoon, niin veikkaan ettei olisi sosiaalisesti ok.

Kuka sanoo mikä on sosiaalisesti ok?

Siitä ei ole kauan kun naisille ei housut kuulunu ollenkaan. Nyt meette shortseissa jotka on pikkareiden kokoiset ja näköiset. Onko se sosiaalisesti ok? 

Lopettajaa miesten häpäisy, miehillä on ihan sama oikeus siirrejjä rajoja sen suhteen mikä on sosiaalisesti hyväksyttyä kuin naisillakin on.

Vierailija
19/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä olisi tietenkin ratkaisu ja laitettu harkintaan, mutta periaatteessa en oikein pidä siitäkään, että mun pitäisi vapaa-ajalla tietyssä seurassa muuttaa tyyliäni tai pukeutua tietoisesti epäkäytännöllisemmin ja epämukavammin muiden takia. Samalla kun seurueessa on muitakin shortseja käyttäviä henkilöitä. 

Ehkä laitan armyvihreät cargohousut joita oma(kin) mies inhoaa.

Vierailija
20/74 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä olisi tietenkin ratkaisu ja laitettu harkintaan, mutta periaatteessa en oikein pidä siitäkään, että mun pitäisi vapaa-ajalla tietyssä seurassa muuttaa tyyliäni tai pukeutua tietoisesti epäkäytännöllisemmin ja epämukavammin muiden takia. Samalla kun seurueessa on muitakin shortseja käyttäviä henkilöitä. 

Ehkä laitan armyvihreät cargohousut joita oma(kin) mies inhoaa.

Periaatteesa kaikki miehet ei pidä siitä että tavara laitetaan näytille ja sitten pitäisi miettiä jatkuvasti mihin saa katosa ja jos katse edes käy suunnassasi nostat metelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi