Mies ei osaa sytyttää hiiligrilliä
Joka kesä sama juttu. En ymmärrä. Sytytysnestettä ja tulitikkuja kuluu, mutta grilli pysty kylmänä. Pitkän hosumisen jälkeen sytytys onnistuu, mutta sitten ei malta antaa hiilien palaa rauhassa. Grilli sammuu, mies syttyy ja tätä jatkuu, kunnes mies huomaa, että joo, kyllä se palaa sittenkin. Kauhealla kiireellä ritilä täyteen lihaa ja jumalaton savu nousee. Hiillos valmistuu hetken päästä ja lihat ovat palaneita sytytysnesteellä marinoituja herkkupaloja. Tänään grillataan, koska juhannus. Miten voisin kohteliaasti kieltäytyä tästä jokavuotisesta näytelmästä?
Kommentit (103)
No opeta sille miten ne sytytetään oikein.
Auttaisin, mutta naisen apu ei kelpaa.
No miksi et hoida hommaa itse kun kerran paremmin osaat?
Sano sille että annas kun minä näytän. Ja voilà!
Mitähän jos kuitenkin menisit ennen miestä ja sytyttäisit sen grillin, kun niin hyvin osaat.
Mies voisi käyttää myös sytytyspaloja, niistä ei jää niin sytytysnesteen makua.
Voisit myös ehdottaa, josko hankittaisiin kaasugrilli tai joku muu vaihtoehto.
Ällöttävää mitätöintiä sinulta. Mikä oli aloituksesi tarkoitus? Mitätöidä miehen miehisyyttä vai mitä? En oikeasti ymmärrä pointtia nyt.
-nainen-
Ostat sille tämän
https://www.bauhaus.fi/piippusytytin-weber.html?sku=37481290&utm_source…
Ei tarvita sytysnestettä tai paloja.
Hanki tuohta ja piilota sytytysnesteet.
Minä sytytän tuohella.
Sytytysnesteen hidas imeyttäminen on kaiken a ja o.
Vuolkaa puusta kunnolla lastuja ja klapeja ja hyvä tuli ja siihen päälle hiilet. savuttaa hetken aikaa, mutta toimii..ei tarvita sytysnestettäkään.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa kaasugrilli.
Varmaan noin tumpelo räjäyttää sen.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää mitätöintiä sinulta. Mikä oli aloituksesi tarkoitus? Mitätöidä miehen miehisyyttä vai mitä? En oikeasti ymmärrä pointtia nyt.
-nainen-
No ihan se, että joka kesä sama juttu. Siis ne ensimmäiset kerrat, kun grillataan. Just juhannuksena pitää aloittaa raivoaminen. Miten voi unohtaa talven aikana miten se grilli toimii? Tekeekö tahallaan vai mikä paniikkihäiriö iskee? En oikeasti ymmärrä. Loppukesästä sujuu ihan ok. Onko muilla tällaista grillidementiaa?
Ap
Sytytysneste ei ole paras hiilien sytytykseen huomasin tässä tänä kesänä. Kokeilin tuollaisia parafiinilla käsiteltyjä puukastuja oliko Bilteman valikoimista.
Palavat niin pitkään, että hiilet syttyvät sujuvasti ja läträämättä.
Sä menet ja sytytät sen grillin ilman mitään helevetin lässytyksiä. Mikä ihmeen kriisi siitä pitää tehdä ja näytelmä?! Tuolla on pyromaaneja kun saa poltettua kirkon yhdellä tulitikulla! Miten helvetin kädettömiä te oikein olette?! Miten hemmetissä evoluutio on päästänyt teidät tänne asti?! Joku aina sytyttänyt teidän nuotiot vai mikä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa kaasugrilli.
Varmaan noin tumpelo räjäyttää sen.
Voi apua, tämä ihan mahdollista. Ja kyllä olen ehdottanut kaasugrilliä ja tarjoutunut sen maksamaan myös, että ei ole rahasta kiinni. Mutta ei halua, on kuulemma ihan susia vekottimia.
Ap
Meillä ihan sama. Eikä osaa käyttää sytytyspiippua, vaikka sellainen on. Olen päätellyt, että se sytytysnesteen ruiskiminen on joku miesjuttu.
Yritän lempeästi ohjailla lihoja grillille vähän myöhemmin vetoamalla perunoiden kypsymisaikatauluun. Muuten tosiaan grillituotteet maistuu sille sytytysnesteelle 😛😝.
Vierailija kirjoitti:
Sytytysnesteen hidas imeyttäminen on kaiken a ja o.
Tiedän. Mutta mies ei usko. Kunnes on pari kertaa ensin yrittänyt hosumalla.
Ap
Aikuinen tyttö kirjoitti:
Meillä ihan sama. Eikä osaa käyttää sytytyspiippua, vaikka sellainen on. Olen päätellyt, että se sytytysnesteen ruiskiminen on joku miesjuttu.
Yritän lempeästi ohjailla lihoja grillille vähän myöhemmin vetoamalla perunoiden kypsymisaikatauluun. Muuten tosiaan grillituotteet maistuu sille sytytysnesteelle 😛😝.
Ihanaa, että löytyi kohtalotoveri! Luulin jo, että tämä on vain mun kuvitelmaa. Mutta joo, mietin että olisiko tämä jokin outo jäänne luolamiesajoilta..
Ap
Auttakaa nyt joku.